Lille mave=lille baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Pige2009

Gry91 skriver:

Hvor er det vildt  

Ja, det er faktisk utroligt. Her er jeg i hhv. uge 15 (14+3) og halvvejs 19+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

channie-g

Gry91 skriver:

Jeg synes min mave er meget lille i forhold til andre i de her uger, og er begyndt at tænke lidt om han vokser som han skal?

Jeg ved godt der er forskel på hvor stor man er og bliver, men ja kan altså ikke lade være med at små bekymre mig om det  

Sætter lige billede med taget i dag 27+0

jeg har en veninde der slet ikke viste hun var gravid før vandet gik... og man kan så under sig over hun ikke har mærket til hende når hun sparkede, men lægerne sagde at det var fordi moderkagen sad foran og den lille har sparket ind a... hun fik en lille pige på 3000 g præcis, så bare rolig er sikker på din baby har det helt som h*n skal have det...

Anmeld

16. december 2011

K&S

Gry91 skriver:

Jeg synes min mave er meget lille i forhold til andre i de her uger, og er begyndt at tænke lidt om han vokser som han skal?

Jeg ved godt der er forskel på hvor stor man er og bliver, men ja kan altså ikke lade være med at små bekymre mig om det  

Sætter lige billede med taget i dag 27+0

Du ligner en meget høj pige, som derfor har meget plads til baby i "højden"  Jeg er selv en lille skid og derfor voksede min mave meget udad, fordi der slet ikke var plads nok i "højden"

Men en flot rund babymavse

Anmeld

16. december 2011

LenaJohansen

Jeg er heller ikke ret stor og jeg er anden gang... Fik afvide til scanningen, at det var pga min højde... At der var mere plads derinde til bebsen, så hvor høj er du hvis man må spørge ?

Anmeld

17. december 2011

Gry91

channie-g skriver:

jeg har en veninde der slet ikke viste hun var gravid før vandet gik... og man kan så under sig over hun ikke har mærket til hende når hun sparkede, men lægerne sagde at det var fordi moderkagen sad foran og den lille har sparket ind a... hun fik en lille pige på 3000 g præcis, så bare rolig er sikker på din baby har det helt som h*n skal have det...

det er så vildt at sådan noget kan ske! håber det var en glædelig overraskelse

Ja tror nu også han har det fint, men ja man bekymrer sig altid lidt

Anmeld

17. december 2011

Gry91

LenaJohansen skriver:

Jeg er heller ikke ret stor og jeg er anden gang... Fik afvide til scanningen, at det var pga min højde... At der var mere plads derinde til bebsen, så hvor høj er du hvis man må spørge ?

Tror også det kan være grunden til min størrelse, er 172 cm

Anmeld

17. december 2011

Jeg fyldte heller ingenting!  Lisa vejede 3330g og 51cm ved fødslen, som jo ellers er en fin str. men den dag i dag er hun 19mdr. og en meget lille fis på omkring 9kg.

Du får lige et billede fra jeg var 27+0.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2011

LenaJohansen

Gry91 skriver:

Tror også det kan være grunden til min størrelse, er 172 cm

Okay,du har hvertfald ikke noget at frygte, for barnet har den størrelse det skal,det er jeg sikker på

ja jeg er så 182

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.