Lille mave=lille baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Gry91

LunaLykke skriver:

Nyd du bare at du ikke skal døje med en stor mave. I hvert fald ikke før de sidste par uger

Det vil jeg gøre 

Så er der mindre der skal væk bagefter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Gry91

Camulla skriver:

Jeg tror ike det har noget at sige. Min veninde var på størrelse med dig da hun fødte, ja, det er virkelig vildt! og hendes dreng var vist nok i den gode ende. 3-4 kg. mener jeg. Og den dag i dag (han er 2 nu) er han meget stor af sin alder. Men hvis du er urolig, synes jeg virkelig du skulle få det tjekket... Held og lykke 

Er det rigtig? vildt nok

Men fx min mor tog også kun 4 kilo på da hun ventede mig, og var meget slank. Jeg vejede alligevel 3500g ligeud da jeg kom til verden

Skal til jordmoder igen d. 5 januar så kan lige snakke med hende om det

Anmeld

15. december 2011

Gry91

FrkMR skriver:

Min mave var MEGET mindre end din

Jeg tror faktisk min mave så nogenlunde ud som din da jeg var i uge 39, og fødte.

Jeg rendte til vækstscanninger, og jeg skal komme efter dig fordi mit SF mål var 24cm da jeg var i uge 38.

Men konklusionen endte med at være jeg åbenbart bare var "heldig".

Min søn kom i uge 39 - 52cm og 3300g.

Så det kan man slet ikke regne med

Nej man kan godt nok ikke regne med mavestørrelse kan jeg forstå på det hele  

Tror bare at alt det der er sket for Michelle med lille Viktor har sat nogle tanker igang, som måske er helt uden grund

Anmeld

15. december 2011

Camulla

Gry91 skriver:

Er det rigtig? vildt nok

Men fx min mor tog også kun 4 kilo på da hun ventede mig, og var meget slank. Jeg vejede alligevel 3500g ligeud da jeg kom til verden

Skal til jordmoder igen d. 5 januar så kan lige snakke med hende om det

Ja, det synes jeg helt sikker at du skal gøre

Anmeld

15. december 2011

FrkMR

Gry91 skriver:

Nej man kan godt nok ikke regne med mavestørrelse kan jeg forstå på det hele  

Tror bare at alt det der er sket for Michelle med lille Viktor har sat nogle tanker igang, som måske er helt uden grund

Jeg fik at vide at det nok var fordi at jeg var meget lang i overkroppen. Så har baby haft masser af plads Hvorimod de veninder jeg har der er korte i deres overkrop de har fået en kæææmpe mavse.

Så hvis du er lang i overkroppen er det sikkert svaret.

Men jeg kan sagtens forstå din bekymring. Jeg var jo selv helt ude af den pga det. Så kan godt huske det.

Men jeg tror du kan være ganske rolig. Din baby har det sikkert rigtig godt inde i den fine babyhule

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Gry91 skriver:

Jeg synes min mave er meget lille i forhold til andre i de her uger, og er begyndt at tænke lidt om han vokser som han skal?

Jeg ved godt der er forskel på hvor stor man er og bliver, men ja kan altså ikke lade være med at små bekymre mig om det  

Sætter lige billede med taget i dag 27+0

Hehe..du ligner præcis min kusine når hun var gravid..og alligevel kom der giga bebser ud af hende

Vi påstod i familien at hun snoede dem rundt om rygraden, for ellers fattede vi ikke, hvordan hun kunne levere babyer imellem 8 og 12 pund

Nå det er meget forskelligt hvor meget man fylder. Tænk på kronprinsesse Mary..hvordan pokker hun bar sig ad med at have hele 2 inde i den lille mavse er stadig mit store mysterium, men det gjorde hun jo.

Og så er der os, der ligner en mellemting mellem en hval der er strandet og Kilimanjaro, hvis vi bliver lagt ned.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

Gry91

FrkMR skriver:

Jeg fik at vide at det nok var fordi at jeg var meget lang i overkroppen. Så har baby haft masser af plads Hvorimod de veninder jeg har der er korte i deres overkrop de har fået en kæææmpe mavse.

Så hvis du er lang i overkroppen er det sikkert svaret.

Men jeg kan sagtens forstå din bekymring. Jeg var jo selv helt ude af den pga det. Så kan godt huske det.

Men jeg tror du kan være ganske rolig. Din baby har det sikkert rigtig godt inde i den fine babyhule

ja okay, det kan være!  

men bare bassen har det godt, så er jeg glad <3

Anmeld

15. december 2011

MortilCilas

Gry91 skriver:

Ja okay det ville da også være nemmere hvis vi alle var ens

Det er også sjovt man ikke er ens

Anmeld

15. december 2011

Gry91

SussieThyssen skriver:

Hehe..du ligner præcis min kusine når hun var gravid..og alligevel kom der giga bebser ud af hende

Vi påstod i familien at hun snoede dem rundt om rygraden, for ellers fattede vi ikke, hvordan hun kunne levere babyer imellem 8 og 12 pund

Nå det er meget forskelligt hvor meget man fylder. Tænk på kronprinsesse Mary..hvordan pokker hun bar sig ad med at have hele 2 inde i den lille mavse er stadig mit store mysterium, men det gjorde hun jo.

Og så er der os, der ligner en mellemting mellem en hval der er strandet og Kilimanjaro, hvis vi bliver lagt ned.

Kærligst
Sussie

Haha små akrobater men det er super dejligt at høre om andre "små" men som stadig får skønne store børn.

Og ja, det var lidt vildt hun kunne have to børn i den lille mavse! 

Hvaler er meget flotte dyr!  

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

Gry91 skriver:

Jeg synes min mave er meget lille i forhold til andre i de her uger, og er begyndt at tænke lidt om han vokser som han skal?

Jeg ved godt der er forskel på hvor stor man er og bliver, men ja kan altså ikke lade være med at små bekymre mig om det  

Sætter lige billede med taget i dag 27+0

ØØØHHH... NEJ!  Har her indsat et billede af mig i uge 28 (27+3) og Laura vejede 4200 gram ved fødslen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.