Lille mave=lille baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.762 visninger
37 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Gry91

Jeg synes min mave er meget lille i forhold til andre i de her uger, og er begyndt at tænke lidt om han vokser som han skal?

Jeg ved godt der er forskel på hvor stor man er og bliver, men ja kan altså ikke lade være med at små bekymre mig om det  

Sætter lige billede med taget i dag 27+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

MortilCilas

Det er meget forskelligt, jeg selv fik en på 4140g og jeg var meget stor gravid, men en af mine veninder, fik en på 4600g og hun var ikke så stot som jeg var ..

Anmeld

15. december 2011

Gry91

MortilCilas skriver:

Det er meget forskelligt, jeg selv fik en på 4140g og jeg var meget stor gravid, men en af mine veninder, fik en på 4600g og hun var ikke så stot som jeg var ..

Ja okay det ville da også være nemmere hvis vi alle var ens

Anmeld

15. december 2011

lycly

Min mave var præcis som din, og der kom en baby ud på næsten 4 kg! Til alles forbløffelse

Anmeld

15. december 2011

Tona

Gry91 skriver:

Jeg synes min mave er meget lille i forhold til andre i de her uger, og er begyndt at tænke lidt om han vokser som han skal?

Jeg ved godt der er forskel på hvor stor man er og bliver, men ja kan altså ikke lade være med at små bekymre mig om det  

Jeg tror ikke at du skal bekymre dig på den konto.

Min mave var ikke ret stor og Amanda var en stor pige ved fødslen alligevel.

Jeg tror tit at spinkle/slanke kvinder som dig får en lille fin mave frem for en stor en og jeg er sikker på at din bebs har det fint

Anmeld

15. december 2011

Gry91

LunaLykke skriver:

Min mave var præcis som din, og der kom en baby ud på næsten 4 kg! Til alles forbløffelse

Okay det er jeg glad for at høre!  

Anmeld

15. december 2011

Camulla

Gry91 skriver:

Jeg tror ike det har noget at sige. Min veninde var på størrelse med dig da hun fødte, ja, det er virkelig vildt! og hendes dreng var vist nok i den gode ende. 3-4 kg. mener jeg. Og den dag i dag (han er 2 nu) er han meget stor af sin alder. Men hvis du er urolig, synes jeg virkelig du skulle få det tjekket... Held og lykke 

Anmeld

15. december 2011

lycly

Gry91 skriver:

Okay det er jeg glad for at høre!  

Nyd du bare at du ikke skal døje med en stor mave. I hvert fald ikke før de sidste par uger

Anmeld

15. december 2011

Gry91

Amandas-mor skriver:

Jeg tror ikke at du skal bekymre dig på den konto.

Min mave var ikke ret stor og Amanda var en stor pige ved fødslen alligevel.

Jeg tror tit at spinkle/slanke kvinder som dig får en lille fin mave frem for en stor en og jeg er sikker på at din bebs har det fint

Det beroliger mig lidt igen 

Anmeld

15. december 2011

FrkMR

Min mave var MEGET mindre end din

Jeg tror faktisk min mave så nogenlunde ud som din da jeg var i uge 39, og fødte.

Jeg rendte til vækstscanninger, og jeg skal komme efter dig fordi mit SF mål var 24cm da jeg var i uge 38.

Men konklusionen endte med at være jeg åbenbart bare var "heldig".

Min søn kom i uge 39 - 52cm og 3300g.

Så det kan man slet ikke regne med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.