Glæde skal deles ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

-Sigrid-

Møn-Mor skriver:

-Sigrid-

Nej ingen strækmærker (endnu) heldigvis .

Ang. værelset, ja så er der røget en del stikpiller, men presse ham for meget går ikke, så bliver han Rasmus-Modsat hehe.
MEN! Nu er værelset tømt, så nu skal der bare males og det vil min pap-svigermor gerne hjælpe mig med .

/Winnie

Wow hvor imponerende

Og det var da dejligt - i hvert fald den del med pap-svigermoderen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

kekp

-Sigrid- skriver:

Ja, det er rart vi kan fortælle hinanden at det er ved at være snart, og vi får nogle dejlige unger ud af det

Uh, spændende!  Har du fået nogle skøn endnu? 

Jeg glæder mig også rigtig meget til at skulle til JM. Sidst skønnede hun ham til 1300 g men det er jo efterhånden halvanden måned siden, så han skulle gerne have taget en del på nu

Anmeld

19. december 2011

-Sigrid-

kekp skriver:

Jeg glæder mig også rigtig meget til at skulle til JM. Sidst skønnede hun ham til 1300 g men det er jo efterhånden halvanden måned siden, så han skulle gerne have taget en del på nu

Ja, mon ikke

Anmeld

21. december 2011

Kageelsker

-Sigrid- skriver:

Ja, så derfor ville jeg lige fortælle at jeg var til scanning igår og der kun var positivt nyt; hun har hår på hovedet, er lidt små-buttet (vejer 3100 g ca idag ), har trutmund og ... Står med hovedet ned i bækkenet!! 

Hvad med jer, de damer, hvilket nyt kan I fortælle?

Dejligt at høre

Her går det stadig godt, på trods af at det efterhånden er liidt tungt at slæbe rundt på  Ryggen gør også en del vrøvl, men så længe jeg ikke skal ligge/stå i samme stilling eller gå for længe af gangen, så går det.

Var for 2 uger siden til JM og der blev bebs skønnet til 2700g (var da 35+4) og lå fortsat i fin hovedstand. Skal til jordemoder igen imorgen, og der håber jeg hun kan sige at bebs har sat sig fast i bækkenet, det er i vert fald meget tydeligt at mavsen er sunket! 

Ellers er alt klar til bebs (mor er også MEGET klar) så den kan bare komme

Anmeld

21. december 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Dejligt at høre

Her går det stadig godt, på trods af at det efterhånden er liidt tungt at slæbe rundt på  Ryggen gør også en del vrøvl, men så længe jeg ikke skal ligge/stå i samme stilling eller gå for længe af gangen, så går det.

Var for 2 uger siden til JM og der blev bebs skønnet til 2700g (var da 35+4) og lå fortsat i fin hovedstand. Skal til jordemoder igen imorgen, og der håber jeg hun kan sige at bebs har sat sig fast i bækkenet, det er i vert fald meget tydeligt at mavsen er sunket! 

Ellers er alt klar til bebs (mor er også MEGET klar) så den kan bare komme

Dejligt at høre

Fin størrelse, og jeg er SÅ glad for jeg ikke er den eneste som er total-klar til at få min guldklump ud

Anmeld

21. december 2011

Møn-Mor

Har netop været til jordemoder igen i dag (35+2) og baby blev skønnet til ca. 2700 g, men jordemoder blev pludselig i tvivl om  baby stod med hovedet nedad og spurgte først om hun skulle få en kollega til at føle efter, men så blev vi enige om, at det var tids nok at tjekke op på det næste gang d. 4/1-12, hvor jeg er 37+2 og et vendingsforsøg stadig kan nåes. Baby stod i hvert fald ikke fast endnu.

Hun mente i øvrigt, at baby ved ankomst nok ville ligge over gennemsnit, men jeg er nu ganske fortrøstningsfuld for ud skal baby jo nok komme.

Alt i alt et fint besøg, hvor blodtryk og urin var som det skulle være - dejligt at vide, når nu jeg er begyndt at få væske i benene også (har længe haft i arme/hænder).

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.