Glæde skal deles ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

nej tak min læge spørgt mig efter hvordan JEG mente han lå dengang, heldigt havde jeg selv bemærket han havde vendt sig og sagde JM også sidst, men min læge skønner desværre heller ikke hvilket jeg havde håbet for jeg havde kun læst mig frem til andres læger der gjorde det  men skidt med det du får snart et skøn også 

Ej hvor skægt du har mærket den har vendt sig 

Det gjorde jeg ikke... Min har nok bare haft goooo plads at svømme rundt på (som folk siger )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

oOhelene&larsOo

CmarianN skriver:

Ej hvor skægt du har mærket den har vendt sig 

Det gjorde jeg ikke... Min har nok bare haft goooo plads at svømme rundt på (som folk siger )

Altså jeg har ikke på den måde mærket han har vendt sig rundt, men min mave var sunket i uge 27 cirka så vi troede han havde vendt sig, og sådan som jeg kan mærke sparkene de kommer, så er det også tegn på at han stadig har hovedet ned af  og det sagde jordemoderen at det var rigtigt 

Anmeld

16. december 2011

Møn-Mor

CmarianN

Ja de tidlige fødsler har også sat sig lidt i mig.

For tvivl ej, min læge har heller ikke ville skønne vægt på baby.
Jeg har fået to skøn indtil nu og begge har været givet af jordemoderen .

/Winnie

Anmeld

16. december 2011

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

Altså jeg har ikke på den måde mærket han har vendt sig rundt, men min mave var sunket i uge 27 cirka så vi troede han havde vendt sig, og sådan som jeg kan mærke sparkene de kommer, så er det også tegn på at han stadig har hovedet ned af  og det sagde jordemoderen at det var rigtigt 

Nåååh oki 

Min mave sank hen mod slutningen af uge 31 

Men har også tydeligt kunne mærke forskel på sparkene i forhold til da den lå med hovedet oppe 

Anmeld

16. december 2011

CmarianN

Møn-Mor skriver:

CmarianN

Ja de tidlige fødsler har også sat sig lidt i mig.

For tvivl ej, min læge har heller ikke ville skønne vægt på baby.
Jeg har fået to skøn indtil nu og begge har været givet af jordemoderen .

/Winnie

Det er også nogle barske historier.... 

Min JM har endnu heller ikke skønnet Junior... Kan håbe det bliver næste gang 

Anmeld

16. december 2011

oOhelene&larsOo

CmarianN skriver:

Nåååh oki 

Min mave sank hen mod slutningen af uge 31 

Men har også tydeligt kunne mærke forskel på sparkene i forhold til da den lå med hovedet oppe 

mon så ikke også din har vendt sig  det kunne godt tyde sådan på det du skriver jo 

Anmeld

16. december 2011

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

mon så ikke også din har vendt sig  det kunne godt tyde sådan på det du skriver jo 

Jo det har den, det sagde lægen sidst, men den står bare ikke fast 

Anmeld

16. december 2011

Møn-Mor

CmarianN
Ok. Det er egentlig lidt pudsigt synes jeg, at hun ikke har skønnet vægt bare en enkelt gang, men mon ikke hun så gør et forsøg her næste gang - jeg krydser fingre, det er nu alligevel meget hyggeligt med de skøn .

Jeg tager det egentlig okay roligt med at baby er skønnet til at være lidt over gennemsnittet, man hører jo så tit at de skønner en del ved siden af.
Jeg har sådan en fornemmelse af, at der ligger en god "standard" baby derinde. Jeg selv er kun 157 cm høj og kæresten kun 169 cm, men vi har begge været alm. størrelse babyer på 3450 g og 3650 g - så tænker at baby kommer til at ligge der omkring uden at have noget videnskabeligt at ha' det i .

/Winnie

Anmeld

17. december 2011

kekp

-Sigrid- skriver:

Ja, så derfor ville jeg lige fortælle at jeg var til scanning igår og der kun var positivt nyt; hun har hår på hovedet, er lidt små-buttet (vejer 3100 g ca idag ), har trutmund og ... Står med hovedet ned i bækkenet!! 

Hvad med jer, de damer, hvilket nyt kan I fortælle?

Hvor dejligt at høre at alt bare er rigtig fint med den lille pige

Jeg skal til jordemoder på tirsdag, glæder mig til at høre hvad hun vil skønne ham til

Anmeld

18. december 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Ih en lille basse-mus :-)

Her er der ikke sket det store.Værelset er snart færdig og jeg skal til at vaske tøj :-) for første gang er jeg begyndt at blive utålmodig - glæder mig SÅDAN til at se hvad der gemmer sig derinde!

Men samtidig frygter jeg også hvad fødslen må bringe ;-)

Det er det nemlig

Haha jeg er imponeret over at du først vasker og sådan nu - jeg er færdig, og ved ikke hvad jeg skal nu! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.