Glæde skal deles ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

er jeg hjemme igen efter en tur ved JM...  iiiiih altså en STOR en guldklump vi venter os. Er i dag i uge 35+0 og vi venter os en dreng på gode 2700 gram så lidt over gennemsnittet er han  så JM mente helt bestemt han nok ville blive omkring de 3800 og 4000 gram ved fødsel  han havde taget 1100 gram på, på 5 uger  alt er som det skal være ellers   nu er der ikke længe til igen  iiiiih jeg glæder mig... 

en lille glædes tråd fra mig 

Nej en basse, dejligt med noget at "gribe fat i" så man ikke er bange for at tabe ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

-Sigrid-

Møn-Mor skriver:

Sigrid
Åh hvor herligt med sådan en lille tyksak .

helene&lars
Hvor er det rart med godt nyt i vores terminsgruppe, dejligt at det også ser ud som det skal og du også venter dig en bette tyksak .

CmarianN
Jeg går også så småt og bliver lidt utålmodig nu, men går samtidig lidt med følelsen af, at jeg glæder mig til at skulle dele den store oplevelse, som en fødsel er, med min kæreste  - selvom jeg nok skal nå og bande fødslen langt væk, når først den står på .

Jeg har fået vasket en del neutralt arvetøj og så de få stykker tøj jeg selv har købt ind.
Vi er kommet lidt længere med at tømme kontoret, som skal være babyværelse, men der er stadig lidt vej endnu før der er klar til at blive malet derinde - kæresten har dog snakket om, at ville bruge noget af lørdagen i denne uge på at tømme kontoret  .
Vil så gerne snart have samlet møblerne, så jeg kan ligge tøjet på plads i skabet, indrette puslebord og gøre sengen fin .

Jeg selv siger hunden, var til jordemoder i sidste uge, hvor jeg var 33+2 og der mente jordemoderen, at den bette vejede ca. 2500, så den lå også over gennemsnittet. Hun byggede sit skøn på, at mit symfyse mål var gået fra 29 til 35 cm på 3 uger .
Jeg skal til jordemoder igen på onsdag (35+2) og er spændt på hvad hun siger der.

Ja, det er en bette stor en derinde 

Hold da op du er godt nok sprunget meget, har det taget nogle strækmærker med, eller er du sluppet?

Og imponerende at du ikke har tvunget ham igang før, jeg kunne slet ikke vente med alt det der! 

Anmeld

18. december 2011

-Sigrid-

kekp skriver:

Hvor dejligt at høre at alt bare er rigtig fint med den lille pige

Jeg skal til jordemoder på tirsdag, glæder mig til at høre hvad hun vil skønne ham til

Ja, det er rart vi kan fortælle hinanden at det er ved at være snart, og vi får nogle dejlige unger ud af det

Uh, spændende!  Har du fået nogle skøn endnu? 

Anmeld

18. december 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Nej en basse, dejligt med noget at "gribe fat i" så man ikke er bange for at tabe ham

hehe ja han er en go lille klump indtil videre  er spænd på at høre hvor stor han er blevet om 1,5 uge igen hvor vi skal til JM 

Anmeld

18. december 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

hehe ja han er en go lille klump indtil videre  er spænd på at høre hvor stor han er blevet om 1,5 uge igen hvor vi skal til JM 

Hjertelyd og forsterkøn er nok også grundene (i hvert fald to af de RIGTIG store) til at jeg går til jm

Anmeld

19. december 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Det er det nemlig

Haha jeg er imponeret over at du først vasker og sådan nu - jeg er færdig, og ved ikke hvad jeg skal nu! 

Hehe, det er faktisk fordi jeg ik har haft kunne købe møblerne til

Værelset før sidste weekend ;-) Så det har helt givet sig selv. 

Nu er jeg så også helt færdig ;-)

Anmeld

19. december 2011

Møn-Mor

-Sigrid-

Nej ingen strækmærker (endnu) heldigvis .

Ang. værelset, ja så er der røget en del stikpiller, men presse ham for meget går ikke, så bliver han Rasmus-Modsat hehe.
MEN! Nu er værelset tømt, så nu skal der bare males og det vil min pap-svigermor gerne hjælpe mig med .

/Winnie

Anmeld

19. december 2011

oOhelene&larsOo

-Sigrid- skriver:

Hjertelyd og forsterkøn er nok også grundene (i hvert fald to af de RIGTIG store) til at jeg går til jm

ja også mig 

Anmeld

19. december 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Hehe, det er faktisk fordi jeg ik har haft kunne købe møblerne til

Værelset før sidste weekend ;-) Så det har helt givet sig selv. 

Nu er jeg så også helt færdig ;-)

Så nu kan du gå derind og tænke på den dejlige lille fis i din mave 

Anmeld

19. december 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

ja også mig 

Suk på os! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.