Møn-Mor skriver:
Sigrid
Åh hvor herligt med sådan en lille tyksak
.
helene&lars
Hvor er det rart med godt nyt i vores terminsgruppe, dejligt at det også ser ud som det skal og du også venter dig en bette tyksak
.
CmarianN
Jeg går også så småt og bliver lidt utålmodig nu, men går samtidig lidt med følelsen af, at jeg glæder mig til at skulle dele den store oplevelse, som en fødsel er, med min kæreste
- selvom jeg nok skal nå og bande fødslen langt væk, når først den står på
.
Jeg har fået vasket en del neutralt arvetøj og så de få stykker tøj jeg selv har købt ind.
Vi er kommet lidt længere med at tømme kontoret, som skal være babyværelse, men der er stadig lidt vej endnu før der er klar til at blive malet derinde - kæresten har dog snakket om, at ville bruge noget af lørdagen i denne uge på at tømme kontoret
.
Vil så gerne snart have samlet møblerne, så jeg kan ligge tøjet på plads i skabet, indrette puslebord og gøre sengen fin
.
Jeg selv siger hunden, var til jordemoder i sidste uge, hvor jeg var 33+2 og der mente jordemoderen, at den bette vejede ca. 2500, så den lå også over gennemsnittet. Hun byggede sit skøn på, at mit symfyse mål var gået fra 29 til 35 cm på 3 uger
.
Jeg skal til jordemoder igen på onsdag (35+2) og er spændt på hvad hun siger der.
Ja, det er en bette stor en derinde 
Hold da op du er godt nok sprunget meget, har det taget nogle strækmærker med, eller er du sluppet? 
Og imponerende at du ikke har tvunget ham igang før, jeg kunne slet ikke vente med alt det der! 
Anmeld