Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ciepige skriver: Du bliver savnet, men det hele skal nok falde på plads! Er sikker på I kommer gennem det helskindet og med fornyet energi i det nye år engang. Stort knus herfra
Du bliver savnet, men det hele skal nok falde på plads! Er sikker på I kommer gennem det helskindet og med fornyet energi i det nye år engang.
Stort knus herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: JEG VIL LIGE SKYNDE MIG AT TILFØJE LIDT JEG GLEMTE!!!!!!Selvom projekt baby her er udskudt så HEPPER jeg totalt meget på alle jer andre!!!!!!!!!! Og lige til veninderne (irl) - HUSK NU I IKKE SKAL VÆRE BANGE FOR AT FORTÆLLE MIG AT I ER BLEVET GRAVIDE!!!, jeg kan godt klare det.. For sagen er jo den at chancen for at i opnår jeres største ønske inden jeg kommer igang igen er stor.. Og jeg ønsker det lige så meget for alle jer andre som jeg har gjort og stadig gør for os! GO GO GO tøser! Biig love til alle på baby.dk.
JEG VIL LIGE SKYNDE MIG AT TILFØJE LIDT JEG GLEMTE!!!!!!Selvom projekt baby her er udskudt så HEPPER jeg totalt meget på alle jer andre!!!!!!!!!! Og lige til veninderne (irl) - HUSK NU I IKKE SKAL VÆRE BANGE FOR AT FORTÆLLE MIG AT I ER BLEVET GRAVIDE!!!, jeg kan godt klare det.. For sagen er jo den at chancen for at i opnår jeres største ønske inden jeg kommer igang igen er stor.. Og jeg ønsker det lige så meget for alle jer andre som jeg har gjort og stadig gør for os! GO GO GO tøser! Biig love til alle på baby.dk.
Åhhh søde skat, nu må altså lidt stoppe, begynder helt at vræle når du skriver sådan noget, du ved jeg ikk kan styre det Jeg fortæller dig ALT (fremover)
frk-stoltze skriver: Godt der kun er en gade imellem os søde, så hvis jeg kommer til at savne dig, så kommer jeg bare lige over Som vi har snakket om flere gange og det sikkert det helt rigtig valg for jer, og jeg ved i trænger til at være "rigtige kærester" igenGodt du ikk forlader siden, for så havde jeg jo ikk dig til at debattere med, efter pc'en er lukket ned Love you
Godt der kun er en gade imellem os søde, så hvis jeg kommer til at savne dig, så kommer jeg bare lige over Som vi har snakket om flere gange og det sikkert det helt rigtig valg for jer, og jeg ved i trænger til at være "rigtige kærester" igenGodt du ikk forlader siden, for så havde jeg jo ikk dig til at debattere med, efter pc'en er lukket ned Love you
SussieThyssen skriver: Peeew..jeg er da bare så glad for at du ikke forlader os helt Jeg sad jo her og blev helt nervøs. Så et kæmpeknus til digKærligstSussie
Peeew..jeg er da bare så glad for at du ikke forlader os helt Jeg sad jo her og blev helt nervøs.
Så et kæmpeknus til digKærligstSussie
frk-stoltze skriver: Åhhh søde skat, nu må altså lidt stoppe, begynder helt at vræle når du skriver sådan noget, du ved jeg ikk kan styre det Jeg fortæller dig ALT (fremover)
l.kjoeller skriver: Pøj pøj med det hele fremover
Pøj pøj med det hele fremover
Frk-Lotusblomst skriver: 4 dage over tid..Som nogen allerede ved er det mig der står bag den anonyme tråd "Hvordan siger man til manden at man ikke vil alligevel". https://www.baby.dk/debat/147881pi1/proever-at-bliv e-gravid/hvordan-siger-man-til-manden-at-man-ikke- vil-alligevel.aspxBeslutningen er jo taget og vi har det ok med det. OG jeg glæder mig faktisk lige til at få styr på kroppen og "lære den at kende" efter aborten. For lige nu er den da slet ikke til at hitte ud af.. og jeg glæder mig til bare at nyde hinanden...Det var meningen jeg skulle starte på p-piller når mens kom men da jeg så havde bestilt dem og fortalt det til kæresten sagde han: Nej, vi må sexe med kondom, for ellers starter vi jo bare helt forfra når vi til begynder igen..Og det er jo rigtig.. Så er det bedre kroppen bare for lov at være sig selv indtil da. Og jeg er RIGTIG glad for at også han havde det sådan da jeg egentlig var lidt træt af at skulle på p-piller igen..Jeg har besluttet at vi ikke starter op igen før til maj (måske senere). Men IKKE FØR... Jeg har behov for at have total ro i hovedet omkring det..Jeg forlader dog IKKE baby.dk. Og jeg vil nok ikke være mindre aktiv, jeg tilhører bare ikke denne gruppe længere men der imod - SKRUK gruppen. Tak til alle der har givet mig gode råd og som har tilbudt mere personlige snakke for guderne skal vide - det har IKKE været en sjov tid, ej heller nogen nem beslutning. Men vi kommer videre sammen. Kys og kram herfra.
4 dage over tid..Som nogen allerede ved er det mig der står bag den anonyme tråd "Hvordan siger man til manden at man ikke vil alligevel". https://www.baby.dk/debat/147881pi1/proever-at-bliv e-gravid/hvordan-siger-man-til-manden-at-man-ikke- vil-alligevel.aspxBeslutningen er jo taget og vi har det ok med det. OG jeg glæder mig faktisk lige til at få styr på kroppen og "lære den at kende" efter aborten. For lige nu er den da slet ikke til at hitte ud af.. og jeg glæder mig til bare at nyde hinanden...Det var meningen jeg skulle starte på p-piller når mens kom men da jeg så havde bestilt dem og fortalt det til kæresten sagde han: Nej, vi må sexe med kondom, for ellers starter vi jo bare helt forfra når vi til begynder igen..Og det er jo rigtig.. Så er det bedre kroppen bare for lov at være sig selv indtil da. Og jeg er RIGTIG glad for at også han havde det sådan da jeg egentlig var lidt træt af at skulle på p-piller igen..Jeg har besluttet at vi ikke starter op igen før til maj (måske senere). Men IKKE FØR... Jeg har behov for at have total ro i hovedet omkring det..Jeg forlader dog IKKE baby.dk. Og jeg vil nok ikke være mindre aktiv, jeg tilhører bare ikke denne gruppe længere men der imod - SKRUK gruppen. Tak til alle der har givet mig gode råd og som har tilbudt mere personlige snakke for guderne skal vide - det har IKKE været en sjov tid, ej heller nogen nem beslutning. Men vi kommer videre sammen. Kys og kram herfra.
millesofie skriver:
Frk-Lotusblomst skriver: hæhæ... Jaaaaaaaaa du har nu altid været et tudefjæs. Ja tak gør lige det putte. HAHAHAHHAHA
hæhæ... Jaaaaaaaaa du har nu altid været et tudefjæs. Ja tak gør lige det putte. HAHAHAHHAHA
"Let til tåre, let til latter" heheLover jeg
Frk-Lotusblomst skriver: baby.dk tror jeg aldrig jeg vil kunne forlade helt. Lige meget hvor meget modvind man kommer i ved jeg at det gavner langt mere at være herinde end ikke at være her.. *Og så blvier jeg lige helt sentimental *I looooove baby.dk Stort kram tilbage til dig også søde Sussie
baby.dk tror jeg aldrig jeg vil kunne forlade helt. Lige meget hvor meget modvind man kommer i ved jeg at det gavner langt mere at være herinde end ikke at være her.. *Og så blvier jeg lige helt sentimental *I looooove baby.dk Stort kram tilbage til dig også søde Sussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128