4 dage over tid..
Som nogen allerede ved er det mig der står bag den anonyme tråd "Hvordan siger man til manden at man ikke vil alligevel".
https://www.baby.dk/debat/147881pi1/proever-at-bliv e-gravid/hvordan-siger-man-til-manden-at-man-ikke- vil-alligevel.aspxBeslutningen er jo taget og vi har det ok med det.

OG jeg glæder mig faktisk lige til at få styr på kroppen og "lære den at kende" efter aborten. For lige nu er den da slet ikke til at hitte ud af..

og jeg glæder mig til bare at nyde hinanden...
Det var meningen jeg skulle starte på p-piller når mens kom men da jeg så havde bestilt dem og fortalt det til kæresten sagde han: Nej, vi må sexe med kondom, for ellers starter vi jo bare helt forfra når vi til begynder igen..Og det er jo rigtig.. Så er det bedre kroppen bare for lov at være sig selv indtil da.

Og jeg er RIGTIG glad for at også han havde det sådan da jeg egentlig var lidt træt af at skulle på p-piller igen..
Jeg har besluttet at vi ikke starter op igen før til maj (måske senere). Men IKKE FØR... Jeg har behov for at have total ro i hovedet omkring det..
Jeg forlader dog IKKE baby.dk.

Og jeg vil nok ikke være mindre aktiv, jeg tilhører bare ikke denne gruppe længere men der imod - SKRUK gruppen.

Tak til alle der har givet mig gode råd og som har tilbudt mere personlige snakke for guderne skal vide - det har IKKE været en sjov tid, ej heller nogen nem beslutning.

Men vi kommer videre sammen.

Kys og kram herfra.
Anmeld