Russisk namn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.246 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Alyona

Hej!

Jeg er fra Rusland , 30 uger gravid . Jeg stadig kæmper med navnet . Min tyske mand  kan god lige att vores lille prinsesse skal have en russisk navn.

Jeg foreslog navnet '  ' Yesenia ''  , og han er virkelig forelsket med det . Hans forældre også.   Det betyder '' smuk , den, der sender lyset ''

Men jeg er lidt bekymrede for, hvordan danske folk vil tage dette navn . Hvad synes I ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes det lyder sødt  Og hvorfor ikke være ligeglad med hvordan danskere vil tage navnet? Så længe i er glade og tilfredse med det!

Anmeld

15. december 2011

Janni.

Det ser smukt ud, jeg er mere i tvivl om udtalen. Hvordan udtaler du det? 

Umiddelbart vil jeg udtale det Je-senia, er det rigtig ?

Men igen det er jeres barn, bare i kan li navnet 

Anmeld

15. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej!

Jeg er fra Rusland , 30 uger gravid . Jeg stadig kæmper med navnet . Min tyske mand  kan god lige att vores lille prinsesse skal have en russisk navn.

Jeg foreslog navnet '  ' Yesenia ''  , og han er virkelig forelsket med det . Hans forældre også.   Det betyder '' smuk , den, der sender lyset ''

Men jeg er lidt bekymrede for, hvordan danske folk vil tage dette navn . Hvad synes I ?

På forhånd tak

J er fra Tyrkiet og er ligeglad med hvad folk tænker om mine børns navne. Tyrkisk er mit kærligheds sprog derfor skal mine børn også have tyrkiske navne. Min søn hedder Akay og min datter hedder Alina

Anmeld

15. december 2011

Nessie

Det er et sødt navn, og hvis det er det navn i bedst kan lide, så er det jo det barnet skal hedde

Anmeld

15. december 2011

Røverdatter

Alyona skriver:

Hej!

På forhånd tak

Jeg synes det lyder rigtig smukt! Men nu er jeg også helt vild med Rusland

Men jeg synes virkelig det er et flot og smukt navn at give sin pige

Anmeld

15. december 2011

Alyona

Tak for hurtigt svar

Janni, du bør udtale Ye- sÉnia med en stress på anden »e« . Så du havde ret.

Jeg er ikke ligeglad, hvordan udenlandske folk vil tage det , fordi vores plan er at bo her, og j eg vil have mit barn til at blive fortrolig med omgivelserne og ikke høre hver gang , når hun siger sit navn ''H vaaaaad '' ?

Apropos, Aisha, dit namn lyder meget meget smukt

Anmeld

15. december 2011

NNL

Jeg synes også det er et smukt navn  Desuden er det jo mode at kalde sine børn noget specielt i Danmark, så jeg tror slet ikke det vil falde udenfor

Anmeld

15. december 2011

Gry91

Jeg synes det er et rigtig smukt navn  

Anmeld

15. december 2011

mariamiss6

Alyona skriver:

Hej!

På forhånd tak

Jeg synes både det lyder godt, og ser flot ud på skrift....

skønt navn :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.