hmm kan i se stregen eller er det bare mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Emily2012<3

Jeg kan godt ane en streg, men jeg ville vente en dag eller 2 og tage en test mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Pia.

Moar2012 skriver:

Ja... Jeg har først testdag omkring 17-22 december, men kunne her til morgen ikke vente:-)

Jeg har svært ved at se om der er en streg eller jeg bare ser syner fordi jeg inderligt ønsker den skal være der...

Håber i kan hjælpr mig.. Ved godt den er meget svag hvis den overhovedet er der...

jeg kan godt se en meget utydelig streg - hvor langt henne skulle du være ?

Anmeld

15. december 2011

Lotus86

Jeg kan også godt se en meget svag streg, men ville ikke turde satse på noget når det er så tidligt, men jeg krydser fingre for, at den bliver kraftigere

Anmeld

15. december 2011

Holbæktrunten

kan også se en meget svag en... prøv om et par dage igen, men tror nu den er god nok 

Anmeld

15. december 2011

Moar2012

Pia. skriver:

jeg kan godt se en meget utydelig streg - hvor langt henne skulle du være ?

Skulle være et sted mellem 3+0 og 4+6 men er ikke helt sikker... Havde sidste mens 11 november... men kender ikke min cyklus rigtig

Anmeld

15. december 2011

Muhmi

Moar2012 skriver:

Ja... Jeg har først testdag omkring 17-22 december, men kunne her til morgen ikke vente:-)

Jeg har svært ved at se om der er en streg eller jeg bare ser syner fordi jeg inderligt ønsker den skal være der...

Håber i kan hjælpr mig.. Ved godt den er meget svag hvis den overhovedet er der...

Jeg kan godt se antydningen af en streg...

Forsigtigt, tillykke herfra

Anmeld

15. december 2011

gobleboble

a intet se

Anmeld

15. december 2011

Pia.

Moar2012 skriver:

Skulle være et sted mellem 3+0 og 4+6 men er ikke helt sikker... Havde sidste mens 11 november... men kender ikke min cyklus rigtig

Kunne godt ligne en test der er taget meget tidligt - prøv igen om et par dage - lige meget hvad skulle den jo gerne blive mere tydelig hvis du er gravid.... Noget er der i hvert fald ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.