hmm kan i se stregen eller er det bare mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Moar2012

Ja... Jeg har først testdag omkring 17-22 december, men kunne her til morgen ikke vente:-)

Jeg har svært ved at se om der er en streg eller jeg bare ser syner fordi jeg inderligt ønsker den skal være der...

Håber i kan hjælpr mig.. Ved godt den er meget svag hvis den overhovedet er der...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Benjamins'mor

Jeg kan ikke se noget.

Anmeld

15. december 2011

lio

øv, kan ikke se noget som helst, men jeg eraldrig god til at se de der utydelige streger.  

Anmeld

15. december 2011

Moar2012

Lige et billed med en pil på:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2011

MIWULA

Jeg sys jeg kan se lidt på det første billed men ikk noget på det andet.  Håber der er noget.

Anmeld

15. december 2011

Mka

Jeg synes godt man kan se lidt på det første billede, men stregen er ikke først kommet efter de 5 min vel ?

for dig.

Anmeld

15. december 2011

Masig

Moar2012 skriver:

Lige et billed med en pil på:-)

Kan godt lige ane lidt nu der er pil på, men jeg tror lige du skal vente et par dage med at teste igen... Hvis den er der så er den i hvert fald MEGET utydelig nu....  for en dejlig julegave til jer

Anmeld

15. december 2011

Frk. Himmelblå

Moar2012 skriver:

Ja... Jeg har først testdag omkring 17-22 december, men kunne her til morgen ikke vente:-)

Jeg har svært ved at se om der er en streg eller jeg bare ser syner fordi jeg inderligt ønsker den skal være der...

Håber i kan hjælpr mig.. Ved godt den er meget svag hvis den overhovedet er der...

Jeg kan se en skyggestreg, hvis man vipper skærmen. På det øverste billede til venstre for kontrolstregen.

Jeg fik engang sådan en streg. Min veninde, som jeg testede med (og mor til tre) sagde, at jeg bare skulle smide den ud, for den slags streger havde hun oplevet masser af gange, uden at det var noget...

14 dage senere havde jeg de vildeste symptomer. Jeg testede igen. Nåede knap nok at tisse færdigt, før teststregen eksploderede i den smukkeste, røde farve.

Så jeg krydser forsigtigt fingre herfra. (Men husk også lige på min veninde, hvor det aldrig var noget, selvom hun oplevede skyggestreger).

Anmeld

15. december 2011

Maja_4000

Jeg synes du skal prøve at teste igen om det par dage

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

Jeg skimte en streg når jeg vipper skærmen lidt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.