De unge mødre ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2009

lonemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg glemte også at se gårsdagens afsnit
Men glæder mig til søndag!!

Hende divaen fra Aalborg, hedder Camilla !!

ha-ha, ja, Camilla, det er rigtigt..det er da det hun hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

charlottekri

jeg har nu ikke set hele afsnittet endnu, men har da set klip med hende den 14 årige, der snakker med veninderne om at hun er "sej" fordi hun skal være mor, hvor hun svarer noget i retning af "ja, jeg er ret sej"... Var ved at tabe underkæben og kan slet ikke vente til søndag!!! (må hellere sætte en alarm til, så jeg husker det )

Anmeld

26. februar 2009

JonTri

Lykke86 skriver:

Helt ærlig hvad sker der for de forældre til hende den 14- årige?
Hvis min datter på 14 kom og sagde hun var gravid og jeg vidste hun sad hele dagen og så tegnefilm og røg smøger, ville jeg nok "banke" lidt fornuft i hoved på hende og sige at jeg synes det var en temmelig dårlig idé, at få et barn ligenu..
Jeg tror slet ik hun fatter, hvad hun går ind til og om en måned kommer hun nok og siger ,ligesom Malou Stella, at hun ik gider ham mere og om mormor ik bare kan overtage ham..

Og ja Camillas tøj så pænt komisk ud, kan slet ik tage de hængerøvs bukser der..

Ja jeg tror også min datter fik noget at vide... så som at stoppe med at ryge eller fise udenfor. Det gider hun jo nok ikke... De er aldrig smart når børn får børn. Må sige at jeg håber lidt at mormoderen tager sig af det, for en 14 årig har bare ikke de kompetencer - eller det virker det ikke som om hun har.
Hun er jo stadig på det stadie, hvor hun nærmest er i symbiose med kæresten og veninderne - jeg tror hun får et mindre chok.
Meeen alle kan jo vokse med opgaven, men mon ikke hun så allerede nu var "groet" lidt... hmm jeg glæder mig til at se hvordan det forløber sig.

Og ja Malou Stella skulle nok også have overvejet hendes muligheder lidt, men heldigvis er hun der for hendes søn nu. Det var godt hun havde et bagland at trække på.

Anmeld

26. februar 2009

Kariina

Vil så gerne se det, men har ikke den kanal desværre. Altid n oget man kan læse om det

Anmeld

26. februar 2009

Marlene.B

Er lige nød til at blande mig lidt i denne sag.
Jeg ser også de unge mødre, men hvorfor?? For at se at der er nogle jeg kan grine ad og kunne sige at sådan som hun gør er helt forkert? Ja Camilla er sgu nok ikke den der stod først i køen men hun gør det jo så godt hun kan. Hendes tøjstil kan så bringes til debat.
Hende den 14 årig hun lyder da ikke for snu men lyder somom hun virkelig glæder sig og jeg tror hun vil gøre det godt for barnet, når nu det skal være.
Hvorfor laver de ikke et program om gamle mødre? Så kan vi jo gøre dem lidt til grin også.
Har selv haft en ung mor og har altid været glad for at hun forstod de unge ting.
Elsker at se DUM men er bare træt af, at andre altid skal være bedre end dem, efter programmet.

Ved godt jeg får på puklen for dette, men der skal vel være plads til alles mening herinde??

Anmeld

26. februar 2009

Mca<3

Marlene.B skriver:

Er lige nød til at blande mig lidt i denne sag.
Jeg ser også de unge mødre, men hvorfor?? For at se at der er nogle jeg kan grine ad og kunne sige at sådan som hun gør er helt forkert? Ja Camilla er sgu nok ikke den der stod først i køen men hun gør det jo så godt hun kan. Hendes tøjstil kan så bringes til debat.
Hende den 14 årig hun lyder da ikke for snu men lyder somom hun virkelig glæder sig og jeg tror hun vil gøre det godt for barnet, når nu det skal være.
Hvorfor laver de ikke et program om gamle mødre? Så kan vi jo gøre dem lidt til grin også.
Har selv haft en ung mor og har altid været glad for at hun forstod de unge ting.
Elsker at se DUM men er bare træt af, at andre altid skal være bedre end dem, efter programmet.

Ved godt jeg får på puklen for dette, men der skal vel være plads til alles mening herinde??

Ja alle har ret til egen mening uanset hva mening man har ... Jeg er tråd starter og selv ung mor såå ??? Ja den 14 årige glæder sig ,, nok mere ligesom en pige der skal have ny dukke og dukke vogn i jule gave ,, Dagene går med at se tegne film og ryge smøger som hun så fint fortæller ,,
Hvis man vælger at udstille sig selv i sådan et dokumentar program skal man også regne med folk kommenterer det .. Netop derfor det program er lavet ... Der er andre gode unge mødre i blandt og det syntes jeg også selv jeg har været ,,,

Anmeld

26. februar 2009

Balderson

Sanne skriver:

tror bestemt heller ikke det var planlagt at hun skulle blive gravid... det lyd det slet ikke til...

Hun hvade mere travlt med at se tegnefilm ende at tænke på at der kom en lille om ikke så længe... så er sikker på det skulle have været en plet på lagnet... Men håber familien osse er der når den lille kommer ellers så komme hun til at meget meget alene...

er det Christina du mener hende som ikke ved hvem der er faderen til hendes dreng?
eller hende som jeg ikke lige kan sætte navn på nu, men som skal flytte sammen med kæresten i hus (hendes som osse troede folketinget lå i aalborg)

Ej, det er bare løgn

Treode hun virkelig folketinget lå i Aalborg....

Anmeld

26. februar 2009

SaNiNa

Balderson skriver:

Ej, det er bare løgn

Treode hun virkelig folketinget lå i Aalborg....

kan se du ikke har set det afsnit hvor hun er i københavn... et ret skægt afsnit....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.