De unge mødre ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2009

SaNiNa

mortil4 skriver:

Børn på 14 år burgte slet ikke være i den situation at skulle være forældre. De skulle ha lov at ha deres barndom i fred til at være børn, for det er jo det de er. Sys hende fra DUM er alt for naiv i hendes udtagelser, og virker slet ikke klar til rollen som mor. Den eneste fornuftige ting jeg kan se hun siger i den udsendelse er at hun vil blive boende hjemme. Men jeg håber mormor er så fornuftig at lade pigen selv hænge på ansvaret af babyen, selvfølgelig hjælpe hvis der er noget galt, men lade pigen selv stå for pasningen af barnet også om natten. Jeg håber kommunen holder godt øje med den unge mor, så de kan hjælpe pigen til at blive en god mor for den baby, for sådan som de fremstiller hende på tv så virker hun slet ikke moden nok til den opgave hun meget snart får leveret.

håber godt nok heller ikke hendes mor, gør det hele lige som malou stellas mor... for der var det ikke lige frem malou stella som var mor det første meget lange stykke tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

charlottekri

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJJEg glamte at se det!!! ØV ØV ØV ØV ØV. DUMME MIG.

Anmeld

26. februar 2009

Louise mortil4

Sanne skriver:

håber godt nok heller ikke hendes mor, gør det hele lige som malou stellas mor... for der var det ikke lige frem malou stella som var mor det første meget lange stykke tid...

nej vel. Det er fint mormor er der til at hjælpe hvis der er brug for det, men det er den 14 årige selv der har valgt barnet så det er også hende der skal passe det, sys på ingen måde det er rimeligt at det er mormor der går ind og bliver mor fordi hendes datter får et barn. Det er datteren der får barn ikke mormor.

Anmeld

26. februar 2009

JonTri

charlottekri skriver:

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJJEg glamte at se det!!! ØV ØV ØV ØV ØV. DUMME MIG.

Genudsendes søndag mellem 21-22

Anmeld

26. februar 2009

DK

mortil4 skriver:

Børn på 14 år burgte slet ikke være i den situation at skulle være forældre. De skulle ha lov at ha deres barndom i fred til at være børn, for det er jo det de er. Sys hende fra DUM er alt for naiv i hendes udtagelser, og virker slet ikke klar til rollen som mor. Den eneste fornuftige ting jeg kan se hun siger i den udsendelse er at hun vil blive boende hjemme. Men jeg håber mormor er så fornuftig at lade pigen selv hænge på ansvaret af babyen, selvfølgelig hjælpe hvis der er noget galt, men lade pigen selv stå for pasningen af barnet også om natten. Jeg håber kommunen holder godt øje med den unge mor, så de kan hjælpe pigen til at blive en god mor for den baby, for sådan som de fremstiller hende på tv så virker hun slet ikke moden nok til den opgave hun meget snart får leveret.

Jeg synes helt klart at det er langt bedre for baby at mormor går ind og overtager hvis den unge mor ikke magter det hele, frem for at babyen kommer et par år i pleje, eller bliver vanrøgtet.

Anmeld

26. februar 2009

Louise mortil4

Jeg synes helt klart at det er langt bedre for baby at mormor går ind og overtager hvis den unge mor ikke magter det hele, frem for at babyen kommer et par år i pleje, eller bliver vanrøgtet.

at mormor går ind og tager ansvaret hjælper jo ikke pigen til at lære at passe barnet selv, pigen skal ha lov til selv af tage ansvaret for babyen i stedet for at mormor bare overtager, det kan godt være det bliver hårde år for pigen, men det er hendes ansvar og hun har valgt det. Magter hun ikke opgaven, så magter hun den jo ikke også må hun ha hjælp af den ene aller anden art. Man ser tit ved de helt unge piger at det er mormor der ender med at passe barnet fordi poren ikke gider ansvaret som det er at ha en lille barn fordi de er for unge. Realiteterne er jo at det er slut med at sove længe i weekenderne, slut med bare at tage afsted når man har lyst til det for at se veninderne, alene tid er en by i rusland og man skal kunne sætte barnets behov over sine egne, det kan man som 14 årig ikke sætte sig ind i inden man står i det også er det altså for sent at fortryde. Så er det nemt bare at overlade ansvaret til mormor for så er det hende der hænger på den, og det sys jeg er meget forkert.

Jeg ved heller ikke om det er bedre at mormor overtager ansavet hvis pigen ikke selv mangter ansvaret for barnet, det kan gi nogle rigtig slemme problemer i familien. Hva den dag pigen kommer og vil ha barnet med sig når hun flytter hjemme fra og mormor altid har passet barnet og det er mormor barnet er trygt ved og mormor godt kan se at pigen stadig ikke magter opgaven. Det er stadig pigen der har forældremyndigheden over barnet og mormor kan faktisk ikke nægte pigen at tage barnet med sig. Er barnet i pleje får pigen i hvertfald ikke barnet med hjem inden hun kan klare ansvaret.

Anmeld

26. februar 2009

charlottekri

rikkekrogh skriver:

Genudsendes søndag mellem 21-22

JA DA, Tusind tak

Anmeld

26. februar 2009

Mutti2

Jeg glemte også at se gårsdagens afsnit
Men glæder mig til søndag!!

Hende divaen fra Aalborg, hedder Camilla !!

Anmeld

26. februar 2009

LotteN

uha, jeg er så trært af jeg ikke kan nå og se det om onsdagen og så lige det afsnit med hende den nye på 14 - det er sindsygt, det er bare min mening!

Som en anden skriver, så synes jeg også Camille(oliver) havde tabt sig i Italien, men den reklame jeg så den anden dag, ja, der lignede det godt nok det var gået den forkerte vej!
Er hun egengtlih stadg sammen med kristian?

Anmeld

26. februar 2009

Lusi

Helt ærlig hvad sker der for de forældre til hende den 14- årige?
Hvis min datter på 14 kom og sagde hun var gravid og jeg vidste hun sad hele dagen og så tegnefilm og røg smøger, ville jeg nok "banke" lidt fornuft i hoved på hende og sige at jeg synes det var en temmelig dårlig idé, at få et barn ligenu..
Jeg tror slet ik hun fatter, hvad hun går ind til og om en måned kommer hun nok og siger ,ligesom Malou Stella, at hun ik gider ham mere og om mormor ik bare kan overtage ham..

Og ja Camillas tøj så pænt komisk ud, kan slet ik tage de hængerøvs bukser der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.