De unge mødre ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2009

Mca<3

Jeg syntes ellers hun havde tabt sig lidt ,, I de gamle afsnit hvor de er på camping er hun da størrer syntes jeg ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

JonTri

Sanne skriver:

tror bestemt heller ikke det var planlagt at hun skulle blive gravid... det lyd det slet ikke til...

Hun hvade mere travlt med at se tegnefilm ende at tænke på at der kom en lille om ikke så længe... så er sikker på det skulle have været en plet på lagnet... Men håber familien osse er der når den lille kommer ellers så komme hun til at meget meget alene...

er det Christina du mener hende som ikke ved hvem der er faderen til hendes dreng?
eller hende som jeg ikke lige kan sætte navn på nu, men som skal flytte sammen med kæresten i hus (hendes som osse troede folketinget lå i aalborg)

Hende der troede folketinget også lå i Ålborg - og at alle københavnere er "så'n no'en buisness menn'sker"... Hun havde fandme noget grimt kluns på.

Hende der der var i tivoli - hun skulle overveje om det nu er helt sundt for sønnike at lære farmand at kende. Han har jo to unger i forvejen han ikke må se... Det er lidt ærgeligt at hun er SÅ naiv.

Anmeld

26. februar 2009

JonTri

Balderson skriver:

Sjovt, det første jeg sagde igår da jeg så hende fra Nordjylland var "Hvad fanden har hun på" og derefter gad vide om hun var gravid, men nej, hun er bare for tyk til at tage sådan noget tøj på...

Uhhh nej hun er vist ikke gravid. Og jeg tror hun syner større grundet tøj "stilen". Den der vest - den var sgu spændt godt ud... Nogen burde fortælle hende det.

Anmeld

26. februar 2009

SaNiNa

rikkekrogh skriver:

Hende der troede folketinget også lå i Ålborg - og at alle københavnere er "så'n no'en buisness menn'sker"... Hun havde fandme noget grimt kluns på.

Hende der der var i tivoli - hun skulle overveje om det nu er helt sundt for sønnike at lære farmand at kende. Han har jo to unger i forvejen han ikke må se... Det er lidt ærgeligt at hun er SÅ naiv.

kan slet ikke forholde mig til hun ikke ved hvem faderen er til barnet og han kenny eller hvad han nu hedder skulle ikke i nærheden af mit barn...

at holde fest og sidde og drikke og ryge fed, er ikke et billede jeg kan have når der er børn med i.... Der hvade jeg nok sagt stop og når drenge så reagere så voldsomt på det efterfølgende så må det d give stof til eftertanke... men sage hun ikke osse i går at hun ikke have den fulde forældre myndighed....

Anmeld

26. februar 2009

Mca<3

Årh jo Kristina ,, Markus mor er så forfærdeligt naiv ... Han gider jo ikke den unge ,, er slet ikke god for ham og så går hun og omtaler ham som Markus far uden at ane om han er faderen el. ej ;;;;

Anmeld

26. februar 2009

lonemus

Ja, jeg ser det også hver uge, kan slet ikke lade være!

Hende Sabrina skulle hellere ønske sig en dukke og en dukkevogn...nej helt ærligt, det er jo meget tydeligt at høre hun intet begreb har om noget af det....jeg tror det ender med kommunen fjerner barnet, for jeg tror ikke hun klarer opgaven.

Hende med den sjove tøjstil - kan heller ikke huske hvad hun hedder, men ja, Olivers mor. Ja, hendes tøj er ikke så kønt, men for pokker hvor er hun bare SKØN Hun har simpelthen sådan en herlig humor, jeg elsker når hun er med. Hun er bare så jordnær og dejlig - selvom hun ikke ved så meget, så kan man da ikke lade være med at holde af hende

Lone

Anmeld

26. februar 2009

lonemus

Fejl!

Anmeld

26. februar 2009

Mca<3

lonemus skriver:

Ja, jeg ser det også hver uge, kan slet ikke lade være!

Hende Sabrina skulle hellere ønske sig en dukke og en dukkevogn...nej helt ærligt, det er jo meget tydeligt at høre hun intet begreb har om noget af det....jeg tror det ender med kommunen fjerner barnet, for jeg tror ikke hun klarer opgaven.

Hende med den sjove tøjstil - kan heller ikke huske hvad hun hedder, men ja, Olivers mor. Ja, hendes tøj er ikke så kønt, men for pokker hvor er hun bare SKØN Hun har simpelthen sådan en herlig humor, jeg elsker når hun er med. Hun er bare så jordnær og dejlig - selvom hun ikke ved så meget, så kan man da ikke lade være med at holde af hende

Lone

Ja hun er nemlig fantastisk dejlig og en god mor syntes jeg Glad for hun har valgt at være med i en episode mere ,,

Anmeld

26. februar 2009

DK

3 gangs mor skriver:

Årh jo Kristina ,, Markus mor er så forfærdeligt naiv ... Han gider jo ikke den unge ,, er slet ikke god for ham og så går hun og omtaler ham som Markus far uden at ane om han er faderen el. ej ;;;;

Ja hvis jeg var hende havde jeg nok også lige ventet og set hvad dna prøverne sagde.

Jeg håber Sabinas mor kan hjælpe hende med barnet. Det lød da som om at de to ville klare det i fællesskab, og jeg synes egentlig at hende Sabina havde en okay instilling til det, nemlig at hun ville blive hjemme med moderen, og lære ting af hende ang. baby.

Selvfølgelig er hun alt for ung. Men nu må de jo bare få det bedste ud af situationen. Moderen så også ret ung ud, så man må håbe hun er frisk på at blive "ekstra mor".

Anmeld

26. februar 2009

Louise mortil4

Børn på 14 år burgte slet ikke være i den situation at skulle være forældre. De skulle ha lov at ha deres barndom i fred til at være børn, for det er jo det de er. Sys hende fra DUM er alt for naiv i hendes udtagelser, og virker slet ikke klar til rollen som mor. Den eneste fornuftige ting jeg kan se hun siger i den udsendelse er at hun vil blive boende hjemme. Men jeg håber mormor er så fornuftig at lade pigen selv hænge på ansvaret af babyen, selvfølgelig hjælpe hvis der er noget galt, men lade pigen selv stå for pasningen af barnet også om natten. Jeg håber kommunen holder godt øje med den unge mor, så de kan hjælpe pigen til at blive en god mor for den baby, for sådan som de fremstiller hende på tv så virker hun slet ikke moden nok til den opgave hun meget snart får leveret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.