Hvor mange er vi der prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Snuffler25

quity skriver:

Det er meget individuelt hvornår man mærker noget. Jeg har de sidste mange år kunnet mærke min ægløsning, med stærke smerter. Da jeg ventede mig med min søn der nu er 3½, kunne jeg mærke at jeg var gravid 2 dage efter fabrikationen af ham. Er lige blevet gravid igen, der mærkede jeg de første tegn efter 6 dage. Tegnene har været kraftige smerter i og omkring livmoderen. Så jeg krydser fingre for det er positivt for dig....

Hvordan føltes det så? De to dage efter der var "bid" og du blev gravid med din søn?

Jeg har sommerfugle i maven.. har jeg haft hver dag siden torsdag. Sommerfugle i maven, beskriver det ret godt synes jeg - lidt som når man er rigtig spændt på noget - det jeg så bae hele tiden. Vågner tidligt om morgenen pga det.. og i nat var jeg vågen en hel time pga det.

Jeg har nu også ømme brystvorter og kvalme og har ikke lyst til at spise.

Jeg tænker om det kan være ægløsning?
Jeg havde mens. 1. dag d. 21.03 og disse sommerfugle opstod d. 2.4 og er der stadig med øvrige "symtomer" idag 06.04. Tror du det kan være ægløsning? Jeg har endnu ikk fundet ud af min cyklus smed p-piller 17/3 så det er meget nyt alt sammen...

Jeg overvejer at tage en ægløsningstest idag, for at se om det er det... - hvad hvis det ikk er, ka jeg så håbe?
- køber man bare disse tests på apoteket egentlig?
Har jo aldrig haft brug for sådan en før hehe.

På forhånd tak til de som vil svare mig... - det betyder en del, at have nogen at snakke med ham dette. Snakker lidt med manden, men det er sgu svært at forklare ham hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Anetski

Snuffler25 skriver:

Hvordan føltes det så? De to dage efter der var "bid" og du blev gravid med din søn?

Jeg har sommerfugle i maven.. har jeg haft hver dag siden torsdag. Sommerfugle i maven, beskriver det ret godt synes jeg - lidt som når man er rigtig spændt på noget - det jeg så bae hele tiden. Vågner tidligt om morgenen pga det.. og i nat var jeg vågen en hel time pga det.

Jeg har nu også ømme brystvorter og kvalme og har ikke lyst til at spise.

Jeg tænker om det kan være ægløsning?
Jeg havde mens. 1. dag d. 21.03 og disse sommerfugle opstod d. 2.4 og er der stadig med øvrige "symtomer" idag 06.04. Tror du det kan være ægløsning? Jeg har endnu ikk fundet ud af min cyklus smed p-piller 17/3 så det er meget nyt alt sammen...

Jeg overvejer at tage en ægløsningstest idag, for at se om det er det... - hvad hvis det ikk er, ka jeg så håbe?
- køber man bare disse tests på apoteket egentlig?
Har jo aldrig haft brug for sådan en før hehe.

På forhånd tak til de som vil svare mig... - det betyder en del, at have nogen at snakke med ham dette. Snakker lidt med manden, men det er sgu svært at forklare ham hehe

Tidspunktet tyder lidt paa aegloesning men det behoever det jo ikke at vaere.

Jeg annalysere ogsaa min krop som en sindsyg i oejeblikket. Det er nu 8 dage efter aegloesning og jeg har stadig menstruations smerter men de er ikke saa staerke nu som for 2 dage siden. Saa er jeg svimmel og saa er jeg daarlig. Tror sku naesten det er mig selv som bilder mig alt dette ind.

Hvis jeg er gravid nu er jeg nok mega heldig saa det kan jeg lige saa godt lade vaere med at haabe paa. Min foerste var nemlig IVF.

Men du kunne jo sagtens. Jeg krydser fingre!!!

Anmeld

7. april 2009

Snuffler25

Okay jeg tror min ægløsning må være ovre nu.. og jeg har det stadig sært og mine brystvorter er stadig ømme

Jeg tror jeg vil prøve at bare se hvad der sker - det må vi begge gøre Anetski! Jeg for dig! Hvornår kan du teste??

Jeg har forventet mens d. 17 - så tester deromkring

Anmeld

7. april 2009

Anetski

Snuffler25 skriver:

Okay jeg tror min ægløsning må være ovre nu.. og jeg har det stadig sært og mine brystvorter er stadig ømme

Jeg tror jeg vil prøve at bare se hvad der sker - det må vi begge gøre Anetski! Jeg for dig! Hvornår kan du teste??

Jeg har forventet mens d. 17 - så tester deromkring

Jeg kan teste naeste uge omkring d. 15.

jeg krydser ogsaa for dig.

Ihhhhhhhhh kom nu jeg vil vaere gravid!!!

Anmeld

7. april 2009

Dickie

jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i piger gør som ik blir gravide på den naturlige måde. og hvor længe i venter med at kontakte en læge???

jeg selv har endelig langt om længe blevet tilset af en gynækolog så nu er mit løb i gang med at få en lille en, men er godt nok ked af alle de ting jeg skal igenne suk.. vi ved endnu ik om det er kæresten eller mig som der er noget galt med, men vi tvivler på det er nogen af os i det han har en dejlig datter på 2 år og jegh ar været gravid en gang før. men nu må vi jo se..

Anmeld

9. april 2009

Anetski

Anetski skriver:

Jeg kan teste naeste uge omkring d. 15.

jeg krydser ogsaa for dig.

Ihhhhhhhhh kom nu jeg vil vaere gravid!!!

Hej

Hvordan har du det nu? Jeg har ikke rigtig nogen menstruations smerter mere men kun lidt ulmen i maven. Lort det blir ikke denne gang. Oev Ovev!

Anmeld

9. april 2009

sildemor77

ØVØVØVØV Ja det blev så ikke denne gang der var en positiv test..

Anmeld

9. april 2009

Snuffler25

Anetski skriver:

Hej

Hvordan har du det nu? Jeg har ikke rigtig nogen menstruations smerter mere men kun lidt ulmen i maven. Lort det blir ikke denne gang. Oev Ovev!

Jeg har det stadig lidt sært i min mave... men det gør ikke ondt mere. Der er nærmere bare sådan en slags niven i maven.. indimellem i siderne, andre gange under navlen.. det hele foregår omkring eller under navlen, så det er jo nok livmoderen... men hvad den laver, det aner jeg ikke?

Du lyder som om, at du ikke længere tror du kan være gravid.. dvs. du må vide hvordan det føles når man ER gravid, det ved jeg jo slet ikke Mærker man noget i maven i perioden mellem undfangelsen og den næste menstruation, eller mærker man ikke noget? - men det er måske oss forskelligt fra kvinde til kvinde

Men ja, svært at sige hvordan jeg har det.. underligt..

stadig fingre for os anetski hehe

Anmeld

11. april 2009

mettemus80

Vi er også i gang med projekt baby

Anmeld

11. april 2009

silden85

vi er lige starte på projekt baby er ny her inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.