quity skriver:
Det er meget individuelt hvornår man mærker noget. Jeg har de sidste mange år kunnet mærke min ægløsning, med stærke smerter. Da jeg ventede mig med min søn der nu er 3½, kunne jeg mærke at jeg var gravid 2 dage efter fabrikationen af ham. Er lige blevet gravid igen, der mærkede jeg de første tegn efter 6 dage. Tegnene har været kraftige smerter i og omkring livmoderen. Så jeg krydser fingre for det er positivt for dig....
Hvordan føltes det så? De to dage efter der var "bid" og du blev gravid med din søn?
Jeg har sommerfugle i maven.. har jeg haft hver dag siden torsdag. Sommerfugle i maven, beskriver det ret godt synes jeg - lidt som når man er rigtig spændt på noget - det jeg så bae hele tiden. Vågner tidligt om morgenen pga det.. og i nat var jeg vågen en hel time pga det.
Jeg har nu også ømme brystvorter og kvalme

og har ikke lyst til at spise.
Jeg tænker om det kan være ægløsning?
Jeg havde mens. 1. dag d. 21.03 og disse sommerfugle opstod d. 2.4 og er der stadig med øvrige "symtomer" idag 06.04. Tror du det kan være ægløsning? Jeg har endnu ikk fundet ud af min cyklus

smed p-piller 17/3 så det er meget nyt alt sammen...
Jeg overvejer at tage en ægløsningstest idag, for at se om det er det... - hvad hvis det ikk er, ka jeg så håbe?
- køber man bare disse tests på apoteket egentlig?
Har jo aldrig haft brug for sådan en før hehe.
På forhånd tak til de som vil svare mig... - det betyder en del, at have nogen at snakke med ham dette. Snakker lidt med manden, men det er sgu svært at forklare ham hehe
Anmeld