Hvor mange er vi der prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2009

baby2010

Ja, jeg har også meldt mig under fanerne!

Der var ikke gevinst her første gang efter pillerne var smidt, og jeg aner ikke hvad min cyklus er, så der skal vist bare knaldes igennem, haha

Held og lykke til alle babyjægerne derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

Anetski

Er der nogen af jer der har kramper efter aegloesning? Det foeles som menstruation smerter men jeg har lige haft aegloesning.

Anmeld

4. april 2009

pigebaby19

Er os i fuld gang

Anmeld

4. april 2009

Anetski

Ok nu er jeg ved at blive skoer. Jeg blev helt vildt svimmel igaar aftes og hele dagen idag har jeg vaeret daarlig. Nu gaar jeg jo og bilder mig selv ind at jeg maaske er blevet gravid denne gang men det er jo kun en 4 dage efter jeg havde aegloesning.

Er der ikke lige nogen der kan faa mig tilbage til jorden. Man kan da ikke allerede faa symptomer hva???

Anmeld

4. april 2009

Snuffler25

Anetski skriver:

Ok nu er jeg ved at blive skoer. Jeg blev helt vildt svimmel igaar aftes og hele dagen idag har jeg vaeret daarlig. Nu gaar jeg jo og bilder mig selv ind at jeg maaske er blevet gravid denne gang men det er jo kun en 4 dage efter jeg havde aegloesning.

Er der ikke lige nogen der kan faa mig tilbage til jorden. Man kan da ikke allerede faa symptomer hva???

Hmm, jeg ville næsten ønske, at nogen ville bekræfte at det kan lade sig gøre at du allerede er gravid - for så er det det samme med mig .

Det er 6 dage siden vi havde sex og på det rigtige tidspunkt - og i torsdags, efter 4 dage begyndte jeg at få en meget sær følelse i maven og har det stadig?
MEN - hvis jeg skulle være gravid nu, ville det betyde at vi har fået bid i næsten første forsøg - og det ville da være for vildt?

Derudover så ved jeg ikke om denne rumsteren i maven, er i forbindelse med ægløsning -for det er første gang jeg har haft ægløsning efter jeg stoppede med p-piller. Formindsker p-pillerne de "smerter/fornemmelser" der er i forbindelse med ægløsning? Håber nogen vil hjælpe med dette..

Og endelig, så føler jeg at mine brystvorter er en smule ømme.. men come on, det må være min krop der spiller mig et puds?
Håber nogen vil hjælpe mig OG Anetski med at finde ud ad hvad der foregår hehe..

Anmeld

4. april 2009

baby2010

Snuffler25 skriver:

Hmm, jeg ville næsten ønske, at nogen ville bekræfte at det kan lade sig gøre at du allerede er gravid - for så er det det samme med mig .

Det er 6 dage siden vi havde sex og på det rigtige tidspunkt - og i torsdags, efter 4 dage begyndte jeg at få en meget sær følelse i maven og har det stadig?
MEN - hvis jeg skulle være gravid nu, ville det betyde at vi har fået bid i næsten første forsøg - og det ville da være for vildt?

Derudover så ved jeg ikke om denne rumsteren i maven, er i forbindelse med ægløsning -for det er første gang jeg har haft ægløsning efter jeg stoppede med p-piller. Formindsker p-pillerne de "smerter/fornemmelser" der er i forbindelse med ægløsning? Håber nogen vil hjælpe med dette..

Og endelig, så føler jeg at mine brystvorter er en smule ømme.. men come on, det må være min krop der spiller mig et puds?
Håber nogen vil hjælpe mig OG Anetski med at finde ud ad hvad der foregår hehe..

TIl Snuffler25 og Anetski

jeg tror det er så individuelt hvordan man reagerer, at man ikke kan sige kan sige noget med garanti -der er ikke andet at gøre end at tage det helt roligt og vente!
Jeg kan fortælle, at jeg selv smed pillerne sidste måned og sidder nu med menstruation, selvom jeg var næsten sikker på jeg var gravid
Jeg havde følgende "symptomer": oppustethed, lidt kvalme, kramper i maven, MEGET ømme brystvorter, meget træt...
Det har for mit vedkommende været hormonelle forandringer, men jeg håber selvfølgelig for jer, at I er gravide! Hvis ikke, så er der jo altid næste måned
Rigtig meget held og lykke til jer begge!

Anmeld

4. april 2009

quity

Anetski skriver:

Det er meget individuelt hvornår man mærker noget. Jeg har de sidste mange år kunnet mærke min ægløsning, med stærke smerter. Da jeg ventede mig med min søn der nu er 3½, kunne jeg mærke at jeg var gravid 2 dage efter fabrikationen af ham. Er lige blevet gravid igen, der mærkede jeg de første tegn efter 6 dage. Tegnene har været kraftige smerter i og omkring livmoderen. Så jeg krydser fingre for det er positivt for dig....

Anmeld

4. april 2009

Anetski

Snuffler25 skriver:

Ja jeg ved at smerter med hensyn til menstruation blir mange gange vaerre efter man har smidt p-piller.

Jeg tror ogsaa at efter aegloesning at smerter i livmoderen er normalt naar man er gravid eller ikke gravid. Det er vidst bare livmoderen der traekker sig sammen for at smide aegget ud ved den kommende menstruation men hvis aegget er blevet befrugtet og seatter sig fast ja saa loeber det jo saa ikke nogen steder.

Da jeg var gravid foerste gang ved IVF saa var jeg bombe sikker paa at min menstruation kom. Jeg havde mega menstruations smerter men jeg var gravid saa det er meget frustrerende at det er de samme symptomer man faar ved begge ting.

Jeg haaber bare saadan.

Anmeld

4. april 2009

Anetski

quity skriver:

Det er meget individuelt hvornår man mærker noget. Jeg har de sidste mange år kunnet mærke min ægløsning, med stærke smerter. Da jeg ventede mig med min søn der nu er 3½, kunne jeg mærke at jeg var gravid 2 dage efter fabrikationen af ham. Er lige blevet gravid igen, der mærkede jeg de første tegn efter 6 dage. Tegnene har været kraftige smerter i og omkring livmoderen. Så jeg krydser fingre for det er positivt for dig....

Dette er kun min anden cyklus efter jeg fik barn (min soen er 6mdr) saa jeg kan ikke huske om jeg havde saa mange smerter efter aegloesning. Det er nu 5 dage efter aegloesning og jeg har stadig smerter som om jeg skal have menstruation.

Ihh det er sku forfeardeligt og gaa og analysere ens krop paa denne maade. man blir sku helt skoer. Men jeg kan ikke lade vaere.

Naa men jeg maa bare vente og se.

Tak for svaret

Anmeld

5. april 2009

henrietted

Vi har været igang i godt 3 et halvt års tid nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.