Snuffler25 skriver:
Hmm, jeg ville næsten ønske, at nogen ville bekræfte at det kan lade sig gøre at du allerede er gravid - for så er det det samme med mig
.
Det er 6 dage siden vi havde sex og på det rigtige tidspunkt - og i torsdags, efter 4 dage begyndte jeg at få en meget sær følelse i maven og har det stadig?
MEN - hvis jeg skulle være gravid nu, ville det betyde at vi har fået bid i næsten første forsøg - og det ville da være for vildt? 
Derudover så ved jeg ikke om denne rumsteren i maven, er i forbindelse med ægløsning -for det er første gang jeg har haft ægløsning efter jeg stoppede med p-piller. Formindsker p-pillerne de "smerter/fornemmelser" der er i forbindelse med ægløsning? Håber nogen vil hjælpe med dette.. 
Og endelig, så føler jeg at mine brystvorter er en smule ømme.. men come on, det må være min krop der spiller mig et puds?
Håber nogen vil hjælpe mig OG Anetski med at finde ud ad hvad der foregår hehe..

TIl Snuffler25 og Anetski
jeg tror det er så individuelt hvordan man reagerer, at man ikke kan sige kan sige noget med garanti -der er ikke andet at gøre end at tage det helt roligt og vente!
Jeg kan fortælle, at jeg selv smed pillerne sidste måned og sidder nu med menstruation, selvom jeg var næsten sikker på jeg var gravid 
Jeg havde følgende "symptomer": oppustethed, lidt kvalme, kramper i maven, MEGET ømme brystvorter, meget træt...
Det har for mit vedkommende været hormonelle forandringer, men jeg håber selvfølgelig for jer, at I er gravide! Hvis ikke, så er der jo altid næste måned 
Rigtig meget held og lykke til jer begge!
Anmeld