Bobler osv. i underlivet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Kay

Anonym skriver:

Ja ja, er skam godt klar over at et barn ikke kan gøre det endnu..

Tænkte bare om det evt kunne være en graviditet, og at det kommer sig af der sker så meget i mit underliv lige nu.

du skal ikke tage luft i tarmene som noget dårligt efter jeg er blevet gravid har jeg så meget luft i mine tarme at det er helt vildt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

du skal ikke tage luft i tarmene som noget dårligt efter jeg er blevet gravid har jeg så meget luft i mine tarme at det er helt vildt...

Okay Jeg tør bare ikke håbe.. Er så bange for at blive mega skuffet igen igen.
Dette er vores 8. månede vi prøver. Og har ikke haft de vilde tegn, udover 1 til 2 dage med lidt prik/stik i underlivet for en uge siden. Og så havde jeg en meget lille snært af mens smerter i underlivet for 2-3 dage siden.

Anmeld

14. december 2011

Kay

Anonym skriver:

Okay Jeg tør bare ikke håbe.. Er så bange for at blive mega skuffet igen igen.
Dette er vores 8. månede vi prøver. Og har ikke haft de vilde tegn, udover 1 til 2 dage med lidt prik/stik i underlivet for en uge siden. Og så havde jeg en meget lille snært af mens smerter i underlivet for 2-3 dage siden.

kan godt forstå du ikke vil håbe... kender det alt for godt...

vi var i behandlings forløb... og holdte pause imellem 2 forskellige behandlings former da vi pludselig blev gravide ved egen hjælp bare tag det roligt det skal nok komme

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

kan godt forstå du ikke vil håbe... kender det alt for godt...

vi var i behandlings forløb... og holdte pause imellem 2 forskellige behandlings former da vi pludselig blev gravide ved egen hjælp bare tag det roligt det skal nok komme

Det er bare nemmere sagt en gjort, det der med at tage det roligt Synes alle siger at det nok skal komme, og det skal det vel nok også.. Men synes bare det begynder at trække tænder ud nu

Anmeld

14. december 2011

Masig

Anonym skriver:

Det er bare nemmere sagt en gjort, det der med at tage det roligt Synes alle siger at det nok skal komme, og det skal det vel nok også.. Men synes bare det begynder at trække tænder ud nu

Det er også pisse træls at høre på, kan godt huske det selv at jeg var træt af at folk sagde det, men man siger det jo kun for at muntre folk op... Og det SKAL nok komme... Det kan være det sker denne gang, om et halvt år, om 5 år.. Det er der ingen der ved, men for langt de flestes tilfælde så kommer det.. Og ofte når man mindst venter det.. Det er ingen opmuntring for man vil jo helst gøre alt hvad man kan hver måned, men mange gange er det de måneder hvor man ikke gør noget og holder pause hvor det så sker.... Vi prøvede i 11 mdr og skulle også i behandling til januar, og valgte derfor at holde pause de sidste to måneder for at give kroppen ro (jeg havde stresset meget over at der ikke skete noget nu vi gjorde alt for det)... Og vupti så var vi gravide... Ved godt at man altid tænker at det har intet med det at gøre og det ved man jo egentlig heller ikke om det har, men det sker bare tit... Så prøv om ikke du kan slappe lidt af og sige det kommer når det kommer.. og det gør ikke noget at man misser en enkelt måned og lige falder lidt ned på jorden.. Måske det er det der skal til

(men ved godt det ikke er det man vil høre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.