Bobler osv. i underlivet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.846 visninger
14 svar
1 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Har idag haft rigtig mange boble-lignende ting i mig underliv. Jeg forventer mens på mandag d. 19/12.

Nogle gange føles det godt nok vildt - lidt som om der er noget der puffer rundt dernede. Mega underlig følelse, og har en smule svært ved at beskrive det bedre.

Andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Kamulla

det er luft i dine tarme

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Så vildt har jeg dælme ALDRIG oplevet det før. Og troede egentlig ikke ens tarme lå så langt nede og foran i underlivet. Synes egentlig ikke at det luft det sådan kommer ud!?

Hmm, der kan man bare se, så blev man da lidt klogere :s

Anmeld

14. december 2011

sweet

Anonym skriver:

Har idag haft rigtig mange boble-lignende ting i mig underliv. Jeg forventer mens på mandag d. 19/12.

Nogle gange føles det godt nok vildt - lidt som om der er noget der puffer rundt dernede. Mega underlig følelse, og har en smule svært ved at beskrive det bedre.

Andre der har oplevet det?

jeg døjer meget med det og mit er bare luft i tarmene og det kan føles som mellem store sæbebobler der springer

Anmeld

14. december 2011

Kay

Camillas-Copenhagen.com skriver:

det er luft i dine tarme

ja det tnker jeg også... det kan godt være ekstre voldsomt nogle gange...

og til ts: jo det kan godt være der nede foran på maven det gør et på mig... også sådan at man kan mærke det uden på maven... men det er bare luft...

et evt barn ville slet ikke kunne lave det endnu.... det er først meeeget længere henne..

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jeg døjer meget med det og mit er bare luft i tarmene og det kan føles som mellem store sæbebobler der springer

Synes nu ikke det føles som om de springer. :s nærmere at de flyder rundt derinde og nogle så store så det føles lidt som om der er noget der puffer rundt..

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja det tnker jeg også... det kan godt være ekstre voldsomt nogle gange...

og til ts: jo det kan godt være der nede foran på maven det gør et på mig... også sådan at man kan mærke det uden på maven... men det er bare luft...

et evt barn ville slet ikke kunne lave det endnu.... det er først meeeget længere henne..

Ja ja, er skam godt klar over at et barn ikke kan gøre det endnu..

Tænkte bare om det evt kunne være en graviditet, og at det kommer sig af der sker så meget i mit underliv lige nu.

Anmeld

14. december 2011

sweet

Anonym skriver:

Synes nu ikke det føles som om de springer. :s nærmere at de flyder rundt derinde og nogle så store så det føles lidt som om der er noget der puffer rundt..

uden at sige det er det, så lyder det meget til at være luft i tarmen men man ved jo aldrig.. men hvis du er gravid hvor langt er du så henne?? jeg fik afvide på en scannings klinik at man ikke kan mærke  noget puffe rundt der inde den første tid..

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

uden at sige det er det, så lyder det meget til at være luft i tarmen men man ved jo aldrig.. men hvis du er gravid hvor langt er du så henne?? jeg fik afvide på en scannings klinik at man ikke kan mærke  noget puffe rundt der inde den første tid..

Er godt klar over det ikke er et barn man kan mærke puffe rundt. Det mærkes bare som om der er noget der puffer rundt!
Jeg vil kun være 3+2 hvis jeg er gravid, så det er jo næsten ingenting. Tænkte bar edet måske kunne være fordi der skete en masse i underlivet. Men det er det åbenbart ikke

Anmeld

14. december 2011

sweet

Anonym skriver:

Er godt klar over det ikke er et barn man kan mærke puffe rundt. Det mærkes bare som om der er noget der puffer rundt!
Jeg vil kun være 3+2 hvis jeg er gravid, så det er jo næsten ingenting. Tænkte bar edet måske kunne være fordi der skete en masse i underlivet. Men det er det åbenbart ikke

det jeg fik afvide var at lige i starten af graviditeten kun være man havde en følelse af at det meget små boblede agtigt der inde men det er når det trykker lidt på blæren at det så er det man føler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.