Et lidt privat spørgsmål til andengangsfødende :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Diana...

Jeg blev syet meget lidt første gang selv om han blev taget med sugekop, blødte kun meget de første 3-4 dage og ialt ca 8 uger. 

Anden gang blev jeg ikke syet og blødte meget 3-4 dage og i ca 5 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Lone Jakobsen

jeg sprækkede en lille smule ved nr. 1 og slet ikke ved nr. 2

Anmeld

15. december 2011

hekran

Fru Aagaard skriver:

Af ren nysgerrighed, og ved godt intet kan sammenlignes eller noget, MEN - jeg fik at vide at hvis man ikke sprækkede eller ikke skulle syes første gang, så er det meget sjældent at der sker noget dernede anden gang -

Nogle med erfaringer på dette område, eller kan modbevise det?

Med vores den første guldklump skulle jeg kun syes to sting, fordi jeg havde revet mig på min skraber et par timer før jeg fødte

Jeg sprækkede ikke, og blødte knap tre dage og havde en lyn fødsel.

Skal man så forvente som både JM og lægerne siger, at denne gang , så sprækker man heller ikke, eller bløder meget?

Det hele kommer jo til at gå, som det går, og vi glæder os, men lidt "sjovt" de alle siger det samme om disse ting, så er der andre der ved noget her

Er i uge 35 og skal forvente at føde 3-4 uger før pga for kort livmoderhals - så det kan jo være snart..

Jeg havde samme historie som dig ved første fødsel. To sting indeni, men ellers intet jeg mærkede noget til. Har født to børn siden, der begge var større end den første, og der var nul sting! Så det kan jo godt være, at du slipper helt

Anmeld

15. december 2011

Muffinmus

Min JM sagde at jeg ikke ville have sprækket hvis ikke min datter havde haft hånden op langs hovedet...:-)

Så aner ikke om jeg sprækker nu her med den næste jo:-)

Den første var et aks, så tæller jo ikke, så må vente og se om nr 2 fødsel giver en syning eller ej.Kunne da være fedt hvis det ikke er nødvendigt,men tager det med hvis det sker, overlevede jo sidste gang fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.