Er virkelig forvirret nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

kan jeg godt forstå men kan trøste dig med at man på fertilitetsklinik får at vide, at blødning ikke betyder man ikke er gravid. hvis nu din læge tager en blødprøve i morgen og så igen mandag evt kan han se om dit hcg stiger som det skal. jeg danner selv hcg langsomt, og rendte også til en masse blodprøver i starten af graviditeten. prøv at holde mode oppe. jeg

men kan du se den er positiv på billederne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

men kan du se den er positiv på billederne??

kan godt ane det ja

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Så det vil sige at selvom man bløder den dag som mens skulle komme, så kan man godt være gravid?

tak for dine

ja lige præcis... så håbet er slet ikke ude endnu

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ja lige præcis... så håbet er slet ikke ude endnu

Det holder modet lidt oppe endnu.. Ringer og snakker med min læge i morgen tidlig, og så må jeg se hvad han siger.. Men de tager ikke blodprøver så tidligt i en graviditet, så han siger nok bare at jeg skal ta en ny test om et par dage..

Åhh hvor jeg dog håber!!

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det holder modet lidt oppe endnu.. Ringer og snakker med min læge i morgen tidlig, og så må jeg se hvad han siger.. Men de tager ikke blodprøver så tidligt i en graviditet, så han siger nok bare at jeg skal ta en ny test om et par dage..

Åhh hvor jeg dog håber!!

på fertilitetsklinik gør de allerede fra 4+0 men ved selvfølgelig ikke om der er forskel

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

på fertilitetsklinik gør de allerede fra 4+0 men ved selvfølgelig ikke om der er forskel

Hmm.. det må dewr være, for har lige snakket med sygeplejersken, som sagde at de ikke tog nogen så tidligt..

Det er vist noget med at de er ret dyre de der blodprøver..

Men jeg må tale med lægen i morgen, og høre hvad han siger til det..

Hvor langt er du henne? og hvornår blødte du første gang i din graviditet? (hvis du ikke har lyst til at svare er det ok)

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hmm.. det må dewr være, for har lige snakket med sygeplejersken, som sagde at de ikke tog nogen så tidligt..

Det er vist noget med at de er ret dyre de der blodprøver..

Men jeg må tale med lægen i morgen, og høre hvad han siger til det..

Hvor langt er du henne? og hvornår blødte du første gang i din graviditet? (hvis du ikke har lyst til at svare er det ok)

Jeg er nu 20+2. jeg blødte ikke men jeg havde smerter. først troede de det var spontan abort, og derefter graviditet uden for livemoderen. var det dog ikke det startede fra jeg var var 3+5 og de efterfølgende uger.

Anmeld

14. december 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har testet positivt meget svagt de sidste 2 dage.. Idag er den dag hvor menses plejer at komme...

Tog så en test i morges (som er den på billederne)

Men for en time siden, begyndte jeg at bløde!!!

Hvad skal jeg så tro på?? For mig ser testen positiv ud - men kan den være det hvis jeg bløder??

Håber nogen kan hjælpe mig med at finde et svar...

Det ku tyde på en biokemisk.....

Sådan en havde jeg også, og endda mee mere tydelige teste end dem du kan fremvise på dine fotos.

Jeg tror desværre ikke du skal håbe på noget denne gang

Anmeld

14. december 2011

Moar2012

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har testet positivt meget svagt de sidste 2 dage.. Idag er den dag hvor menses plejer at komme...

Tog så en test i morges (som er den på billederne)

Men for en time siden, begyndte jeg at bløde!!!

Hvad skal jeg så tro på?? For mig ser testen positiv ud - men kan den være det hvis jeg bløder??

Håber nogen kan hjælpe mig med at finde et svar...

Ikke for at være lyseslukker men min test ligner din meget og jeg var desværre ikke gravid havde lavet en falsk positiv..

Krydser finger for der er en lille spir indeni dig

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Moar2012 skriver:

Ikke for at være lyseslukker men min test ligner din meget og jeg var desværre ikke gravid havde lavet en falsk positiv..

Krydser finger for der er en lille spir indeni dig

Men jeg har lavet 4 positive tests, hvor streg nr 2 bliver mere tydelig for hver gang..

Så jeg tænker bare at der jo må være noget af en eller anden art?

Test stregen kommer vel kun hvis man danner HCG?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.