Er virkelig forvirret nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har testet positivt meget svagt de sidste 2 dage.. Idag er den dag hvor menses plejer at komme...

Tog så en test i morges (som er den på billederne)

Men for en time siden, begyndte jeg at bløde!!!

Hvad skal jeg så tro på?? For mig ser testen positiv ud - men kan den være det hvis jeg bløder??

Håber nogen kan hjælpe mig med at finde et svar...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Risen

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har testet positivt meget svagt de sidste 2 dage.. Idag er den dag hvor menses plejer at komme...

Hvad skal jeg så tro på?? For mig ser testen positiv ud - men kan den være det hvis jeg bløder??

Måske du har en biokemisk graviditet Krydser for dig

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Måske du har en biokemisk graviditet Krydser for dig

Men kan man godt være gravid selvom man bløder??

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

altså min veninde havde en blødning på dagen for forventet mens og har i dag en dejlig dreng. syns dog du skal kontakte din læge så han evt kan følge dit hcg tal. En skanning kan først vise noget om et par uger desværre

Anmeld

14. december 2011

Solsikketypen

Jeg kan godt nok slet ikke se nogne streg - jo på det negative billede men det ligner mere en skyggestreg

Anmeld

14. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hvis idag, er den dag din mens skulle komme - og du nu bløder - så skyldes det sikkert en bio..

Det er dumt at teste før tid, da 50% af alle graviditeter ender med en bio..

Du må teste igen når du ikke bløder længere, håber den stadig viser positiv om nogle dage

Anmeld

14. december 2011

Risen

Anonym skriver:

Men kan man godt være gravid selvom man bløder??

Du kan havde været gravid, men ægget/fosteret er gået til grunde af uforklarlige årsager, muligvis fordi der var noget galt.. 

Men ja, men kan godt være gravid selv om man bløder, jeg har igennem graviditeten haft alt fra kraftige blødninger, til lette med smerter og der er da stadig en lille spir hos mig..

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

altså min veninde havde en blødning på dagen for forventet mens og har i dag en dejlig dreng. syns dog du skal kontakte din læge så han evt kan følge dit hcg tal. En skanning kan først vise noget om et par uger desværre

Årh jeg håber at det bare er en lille blødning så ...

Er helt grædefærdig

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Årh jeg håber at det bare er en lille blødning så ...

Er helt grædefærdig

kan jeg godt forstå men kan trøste dig med at man på fertilitetsklinik får at vide, at blødning ikke betyder man ikke er gravid. hvis nu din læge tager en blødprøve i morgen og så igen mandag evt kan han se om dit hcg stiger som det skal. jeg danner selv hcg langsomt, og rendte også til en masse blodprøver i starten af graviditeten. prøv at holde mode oppe. jeg

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

kan jeg godt forstå men kan trøste dig med at man på fertilitetsklinik får at vide, at blødning ikke betyder man ikke er gravid. hvis nu din læge tager en blødprøve i morgen og så igen mandag evt kan han se om dit hcg stiger som det skal. jeg danner selv hcg langsomt, og rendte også til en masse blodprøver i starten af graviditeten. prøv at holde mode oppe. jeg

Så det vil sige at selvom man bløder den dag som mens skulle komme, så kan man godt være gravid?

tak for dine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.