Så er jeg færdig med at handle på Trendsales!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Toshiba

Gry91 skriver:

Ja okay  

ufatteligt at de ikke vil hjælpe! vi betaler jo de 2% af en grund! 
Og det kan da på ingen måder være din fejl! Hvorfor skal man nu være tvunget til at sende sit mobilnummer for at tjekke en vare i hoved og r*v for at turde handle derinde ? ej det er virkelig for dårligt af dem! 

deeeet skal man åbenbart

regner nu med at det viste svarer til det man modtager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Toshiba

Maria-s skriver:

Nu har jeg ikke læst alle svar, men kunne man egentlig gå til forbrugerstyrelsen med dette??... Ved ikke om det falder under bagetelgrænsen, men måske ellers de kunne undersøge om der er andre end dig der har oplevet en sådan behandling? Jeg synes det virker grotesk at den pågældende sælger kan slippe godt afsted med sådan noget snyderri.

det tror jeg kræver mere end jeg orker for et par bukser... men syntes da lige folk skulle se hvad deres "hjælp" består af hos TS

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Toshiba skriver:

åbenbart ikke altid

kan kun give dig ret

Anmeld

14. december 2011

Diana...

Toshiba skriver:

de er ifølge annoncen "som nye - kun brugt 6 gange"

jeg skal bruge den i 80-86 eller 92 - helst 86

Vores er størrelse 80 og hun kan passe det lidt endnu så det går nok ikke 

6 gange JA hmm ok dem skulle hun da bare have i hoved igen!!! 

Anmeld

14. december 2011

eliasogmor

Toshiba skriver:

Ja det er jeg !!!!!!

Er fanme TOSSET....

Købte et par Hummel bukser, som vist på billedet er fra den nye kollektion.

Betaler og modtager så bukserne.....

Fra en gammel kollektion

Eskalere handlen efter de 10 dages korspendance man jo skal have - sælger vælger ikke at kommentere noget..

Nu har de afgjort sagen til sælgers fordel med følgende begrundelse :

• Vi giver køber ret i, at der er en farveforskel mellem bukserne på annoncen og købers vedhæftede dokumentation
  • Dog finder vi, at køber ikke har overholdt sin pligt til at spørge ind til vareren. Dette skyldes at sælger tydeligt i annoncen skriver at der kan sendes flere billeder, hvis der skrives til sælgers mobil.
  • (HVA skal JEG ligge og udlever mit nummer på NETTET??? For at tjekke om alle har rigtigt billede på)

Billeder nedenfor vises af det fra annoncen og det par der dukkede op

Jeg er SÅ meget færdig med at betale "sikkerheds-hjælpe-gebyr" HVIS dette er hjælpen.

(måske jeg skulle begynde at sælge fladskærme derinde - og fremsende de gamle "klosse" tv

jeg kender det skisme alt for godt...

jeg troede jeg købt en babybjørn syngergy sele, i hvid, da jeg modtog den var den grå og hvis, men uden ekstra støtte i ryggen, jeg eskalerede og sælger fik ret... fordi at farven ikke gør nogen forskel.. jeg var tosset det var jo ikke pga af farven kun...

Anmeld

14. december 2011

Laulund87

Hold da kæft en ringe afgørelse! De er jo slet ikke ens og jeg vil faktisk sige at de er slidt

Jeg har aldrig haft problemer med Trendsales og elsker at handle derinde, men det her sætter dem da i et nyt lys

Giv dem en dårlig vurdering på Trustpilot.dk og fortæl dem at du har skrevet om handlen på en babyside

Anmeld

14. december 2011

Sabine...!

EJ hvor en lorte behandling...

kan slet ikke forstå at de gir sælger med hold når hun ikke svare...

(kan du ikke sende hendes bruger navn på ts til mig i privat besked...? handler ret meget der inde og har enlig ikke lyst til at støde på hende)

Anmeld

14. december 2011

Sabine...!

EJ hvor en lorte behandling...

kan slet ikke forstå at de gir sælger med hold når hun ikke svare...

(kan du ikke sende hendes bruger navn på ts til mig i privat besked...? handler ret meget der inde og har enlig ikke lyst til at støde på hende)

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Diana... skriver:

Vores er størrelse 80 og hun kan passe det lidt endnu så det går nok ikke 

6 gange JA hmm ok dem skulle hun da bare have i hoved igen!!! 

ØØØØV ville ellers gerne have sådan nogle.. men de fleste steder har de ikke i de str. jeg søger

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

eliasogmor skriver:

jeg kender det skisme alt for godt...

jeg troede jeg købt en babybjørn syngergy sele, i hvid, da jeg modtog den var den grå og hvis, men uden ekstra støtte i ryggen, jeg eskalerede og sælger fik ret... fordi at farven ikke gør nogen forskel.. jeg var tosset det var jo ikke pga af farven kun...

helt til grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.