Så er jeg færdig med at handle på Trendsales!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Gry91

Lullaby skriver:

Ja for ellers kan alle da snyde sådan. Nej du bad ikke om billeder så nu får du nogle der er 50 år gammel!

Jeg synes virkelig det er en dårlig afgørelse fra support! 

Især nu her efter man betaler 2% i gebyr hver gang man handler igennem dem, netop for at have mere sikkerhed.. hm ja det lyder da meget flot 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

gonefishing

Toshiba skriver:

Ja det er jeg !!!!!!

Er fanme TOSSET....

Købte et par Hummel bukser, som vist på billedet er fra den nye kollektion.

Betaler og modtager så bukserne.....

Fra en gammel kollektion

Eskalere handlen efter de 10 dages korspendance man jo skal have - sælger vælger ikke at kommentere noget..

Nu har de afgjort sagen til sælgers fordel med følgende begrundelse :

• Vi giver køber ret i, at der er en farveforskel mellem bukserne på annoncen og købers vedhæftede dokumentation
  • Dog finder vi, at køber ikke har overholdt sin pligt til at spørge ind til vareren. Dette skyldes at sælger tydeligt i annoncen skriver at der kan sendes flere billeder, hvis der skrives til sælgers mobil.
  • (HVA skal JEG ligge og udlever mit nummer på NETTET??? For at tjekke om alle har rigtigt billede på)

Billeder nedenfor vises af det fra annoncen og det par der dukkede op

Jeg er SÅ meget færdig med at betale "sikkerheds-hjælpe-gebyr" HVIS dette er hjælpen.

(måske jeg skulle begynde at sælge fladskærme derinde - og fremsende de gamle "klosse" tv

kan godt forstå dig. jeg har haft samme behandling på Trendsales med en der snød, alligevel fik jeg en advarsel. -jeg endte med at "slette" (for det kan man jo ikke) deaktivere min account i 1 år.

men kender godt den fustration over hvor unfair det er  

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

bullerbassen skriver:

EJ come TS - det kan sku da ikke passe ...

Godt jeg har afmeldt mig som VIP derinde - syntes ski efterhånden det er for dyrt og sælge derinde. Og sikkerheder er jo ikke en ski anderledes en her..

7-9-13 har jeg ALDRIG oplevet dårlige handler ( et par enkelte men det tæller ikke i forhold tild e gode )

har også kun positive handler bag mig.. på nær denne.. og at sælger så MÅ gøre det - dét er da til at kaste op over

Anmeld

14. december 2011

Isabella_mor

Toshiba skriver:

skrev jo at bukserne vist på annoncen er fra den nye kollektion - og de modtagne er fra en gammel...

vedhæftede billed fra annoncen og af dem jeg fik....

det må da være en person der er blind der har vurderet den sag.!

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Gry91 skriver:

Jeg synes virkelig det er en dårlig afgørelse fra support! 

Især nu her efter man betaler 2% i gebyr hver gang man handler igennem dem, netop for at have mere sikkerhed.. hm ja det lyder da meget flot 

ja mange tak for "hjælpen"

Anmeld

14. december 2011

Diana...

Åhh hvor kan jeg godt forstå de skuffet og de vidst rimelige gamle dem du har fået og ser da også godt forvasket ud. 

Vi har dem du skulle ha haft hvad størrelse skulle du bruge? De er mega fede vi er så glade for dem og har dem både i sommerfarven og vinterfarven og med bodyen til  

KRAM til dig. 

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Flodkilling skriver:

kan godt forstå dig. jeg har haft samme behandling på Trendsales med en der snød, alligevel fik jeg en advarsel. -jeg endte med at "slette" (for det kan man jo ikke) deaktivere min account i 1 år.

men kender godt den fustration over hvor unfair det er  

DYBT til grin

Anmeld

14. december 2011

gonefishing

Toshiba skriver:

Ja det er jeg !!!!!!

Er fanme TOSSET....

Købte et par Hummel bukser, som vist på billedet er fra den nye kollektion.

Betaler og modtager så bukserne.....

Fra en gammel kollektion

Eskalere handlen efter de 10 dages korspendance man jo skal have - sælger vælger ikke at kommentere noget..

Nu har de afgjort sagen til sælgers fordel med følgende begrundelse :

• Vi giver køber ret i, at der er en farveforskel mellem bukserne på annoncen og købers vedhæftede dokumentation
  • Dog finder vi, at køber ikke har overholdt sin pligt til at spørge ind til vareren. Dette skyldes at sælger tydeligt i annoncen skriver at der kan sendes flere billeder, hvis der skrives til sælgers mobil.
  • (HVA skal JEG ligge og udlever mit nummer på NETTET??? For at tjekke om alle har rigtigt billede på)

Billeder nedenfor vises af det fra annoncen og det par der dukkede op

Jeg er SÅ meget færdig med at betale "sikkerheds-hjælpe-gebyr" HVIS dette er hjælpen.

(måske jeg skulle begynde at sælge fladskærme derinde - og fremsende de gamle "klosse" tv

lav en trustpilot profil og giv dem minus stjerner.... andet kan man ikke rigtig gøre, men mindre du vil bruge MEGET energi på det

Anmeld

14. december 2011

Gry91

Toshiba skriver:

ja mange tak for "hjælpen"

Håber ikke du har "spildt" for mang penge på sådan en træls handel!

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Diana... skriver:

Åhh hvor kan jeg godt forstå de skuffet og de vidst rimelige gamle dem du har fået og ser da også godt forvasket ud. 

Vi har dem du skulle ha haft hvad størrelse skulle du bruge? De er mega fede vi er så glade for dem og har dem både i sommerfarven og vinterfarven og med bodyen til  

KRAM til dig. 

de er ifølge annoncen "som nye - kun brugt 6 gange"

jeg skal bruge den i 80-86 eller 92 - helst 86

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.