Positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

NNL

Kay skriver:

der står LH på testen og den er grøn... det er en ÆL test...

Nå for pokker... Der var jeg vist lige for hurtig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Kay

Masig skriver:

Hvis den var aftagende ville den ikke have været SÅ negativ igår tror jeg.... Men ja ÆL test er bare virkelig svære.. Men for mig ser den altså positiv ud, ellers vil den helt klart være det i morgen tror jeg, så tror hun skal hygge med manden i aften og de næste par dage hvis hun vil være sikker  Men det er selvfølgelig ingen garanti, fortæller min erfaring 

jeg tror den er posetiv i morgen eller overmorgen... og fra den er posetiv går der 24 timer før der er ÆL og derfor skriver jeg i weekenden (fredag er weekend i min verden)

men det skader jo aldrig at gøre det i dag og i morgen også

Anmeld

14. december 2011

Kay

NNL skriver:

Nå for pokker... Der var jeg vist lige for hurtig!

du var bestemt ikke den eneste

Anmeld

14. december 2011

maria_wlt

Du er klar 

Anmeld

14. december 2011

Masig

Kay skriver:

jeg tror den er posetiv i morgen eller overmorgen... og fra den er posetiv går der 24 timer før der er ÆL og derfor skriver jeg i weekenden (fredag er weekend i min verden)

men det skader jo aldrig at gøre det i dag og i morgen også

Ved godt der går de 24 timer, men HVIS den er positiv idag, så er det jo i morgen

Ej det er også svært med de teste der... jeg var så heldig at jeg kunne mærke min, så var altid bevidst om hvornår den var der.. Men hvis hun nu bare starter med at hygge i dag og så evt hver anden dag, så burde hun jo også ramme rigtigt (hvis nu man ikke lige orker det 3-4 dage i træk hehe)...

Anmeld

14. december 2011

Solsikketypen

Min mand har lige brækket armen... Meeeen.. Han skrev så "Det var heldigt det ikke var pikken" så han er på alligevel

Anmeld

14. december 2011

Kay

Masig skriver:

Ved godt der går de 24 timer, men HVIS den er positiv idag, så er det jo i morgen

Ej det er også svært med de teste der... jeg var så heldig at jeg kunne mærke min, så var altid bevidst om hvornår den var der.. Men hvis hun nu bare starter med at hygge i dag og så evt hver anden dag, så burde hun jo også ramme rigtigt (hvis nu man ikke lige orker det 3-4 dage i træk hehe)...

den plan stemmer jeg for

Anmeld

14. december 2011

Masig

Solsikketypen skriver:

Min mand har lige brækket armen... Meeeen.. Han skrev så "Det var heldigt det ikke var pikken" så han er på alligevel

Haha, ja man kan mange ting med en brækket arm jo

Ellers må du hjælpe ham på vej

Anmeld

14. december 2011

fairlady

Jeg har fået fortalt at sædsellerne ikke må være for friske eller for gamle.

Det passer med at man skal have sex hver 2.-3. dag

Anmeld

14. december 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er negativ,så test du bare videre.

Teststregen er ikke lige så tydlig i farven,som kontrolstregen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.