Positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Janni.

Tillykke, jeg kan sagtens se 2 streger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Masig

Måske du skal skrive om det er g-test eller ÆL-test... Hvis det er ÆL teste, så kan det være rigtig svært at se på strimmelteste.. Stavtestene er meget bedre, men jeg synes den ser ret positiv ud, sådan så mine ud på strimmelteste da jeg havde positiv ÆL... (Husk at Æl kommer ca 24 timer EFTER en positiv test)....

Er det g-teste er de klart positive begge to...

Anmeld

14. december 2011

Solsikketypen

DET ER ER ÆL TEST!!!!! Sorry

Anmeld

14. december 2011

Masig

Så synes jeg du skal springe på manden idag og i morgen

Anmeld

14. december 2011

Kay

Solsikketypen skriver:

DET ER ER ÆL TEST!!!!! Sorry

jamen så ligner det for mig at i skal ha gang i noget hyge der hjemme i weekenden

Anmeld

14. december 2011

Solsikketypen

Kay skriver:

det er en æl test ik??

sys jeg det ligner i alfald... og så er den ikke posetiv... hvis en æl test skal være posetiv skal de to streger være nøjagtig lige tydlige... men den er godt nok tæt på...

Jo det er så... Bare mig der glemte at skrive det i min forvirring

Anmeld

14. december 2011

Masig

Kay skriver:

jamen så ligner det for mig at i skal ha gang i noget hyge der hjemme i weekenden

I weekenden? Det tror jeg faktisk næsten er for sent... Jeg ville nok begynde allerede idag og de næste par dage frem

Anmeld

14. december 2011

Solsikketypen

Masig skriver:

I weekenden? Det tror jeg faktisk næsten er for sent... Jeg ville nok begynde allerede idag og de næste par dage frem

Det er bestemt også min plan

Anmeld

14. december 2011

Kay

Masig skriver:

ja for mig ser den ikke helt posetiv ud endnu.... men på den anden side kan den også havde været posetiv for et par dage siden og være aftagende.... derfor jeg hader æl tests!!

Anmeld

14. december 2011

Masig

Kay skriver:

ja for mig ser den ikke helt posetiv ud endnu.... men på den anden side kan den også havde været posetiv for et par dage siden og være aftagende.... derfor jeg hader æl tests!!

Hvis den var aftagende ville den ikke have været SÅ negativ igår tror jeg.... Men ja ÆL test er bare virkelig svære.. Men for mig ser den altså positiv ud, ellers vil den helt klart være det i morgen tror jeg, så tror hun skal hygge med manden i aften og de næste par dage hvis hun vil være sikker  Men det er selvfølgelig ingen garanti, fortæller min erfaring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.