Davids første måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Nitz - <3 David

SpunkenJo skriver:

Jeg tror jeg har skrevet det før, men han er da godt nok lækker

Jeg synes at præmaturbørn er grimme (har selv født en) men hvor er jeres guldklump dog lækker det er heæt uhørt, men det er som om han udstråler en eller anden form for personlighed, hvilket jeg slet ikke kan forstå når han nu er så lille bitte.

Han er en lækker lækker lækker lækker lørdagskylling

1000 tak for din søde besked..
Jeg syns faktis efterhånden ikke at jeg ligger mærker til at han er præmatur.. Han har en helt specielt personlighed.. Han bliver aldrig rigtig ked af det.. når man putter ham så ligger han enten og kigger, eller også ligger han sig til at sove.. han græd ikke engang da de lavede øjnundersøgelse på ham.. selvom der lys de lyser ham i øjnene med er mega skarpt.. Han rullede bare med øjnene for at undgå det..
Han er bare min guldklump.. Utroligt hvor meget kærlighed man kan få til det lille fantastiske væsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

jamen det er klamt!!!!!!!  var bare klar til og kappe en hvis del af hans krop da han spurgt hvor gammel min søster var!!!!  SVIN!!

Nej det jo det, vi alle laver fejl gennem sit liv, og man lære kun noget af det, men igen hvis man ikke havde mødt dem i vores liv gennem tiden, jamen så har vi måske nogle folk i dag vi ikke ville snakke med og ha så godt et bånd med som vi har den dag i dag...

det trøster jeg mig selv med efter min klamme eks jeg havde for 3 år siden, at selvom han var en kæmpe nar/svin (fandt jeg ud af efter 5 år sammen) jamen så er der nogle af mine veninder den dag i dag jeg ikke ville have og nu er jeg videre og har den mest fantastiske kæreste der virkelig ikke vil mig noget ondt og kun elsker MIG og passer på mig  og ham ville jeg heller ikke have mødt hvis jeg ikke havde haft min eks osv 

der er vel en mening med det man gør igennem livet 

Lige nøjagtig.. Godt man blir klogere med alderen.. Ellers ville det sgu nok ende i noget værre noget..
Og ja.. der er os helt sikkert en mening med alting..

Anmeld

16. december 2011

SpunkenJo

Nitz - <3 David skriver:

1000 tak for din søde besked..
Jeg syns faktis efterhånden ikke at jeg ligger mærker til at han er præmatur.. Han har en helt specielt personlighed.. Han bliver aldrig rigtig ked af det.. når man putter ham så ligger han enten og kigger, eller også ligger han sig til at sove.. han græd ikke engang da de lavede øjnundersøgelse på ham.. selvom der lys de lyser ham i øjnene med er mega skarpt.. Han rullede bare med øjnene for at undgå det..
Han er bare min guldklump.. Utroligt hvor meget kærlighed man kan få til det lille fantastiske væsen

Hvor er det dejligt at læse

Han er da også bare en guldklump
- han minder mig om min egen, da vi lå på neo

Jeg ønsker jer en god jul
Kh Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.