Davids første måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

det kan jeg godt forstå du gør 

ja det fortalt matilde også her sidst jeg var oppe ved hende, og ja må ærlig indrømme at det første JEG tænkte var OMG!!!!!!  stakkels unge...... ej det sagde jeg ikke højt.... 

Hehe det kan du roligt sige.. han er sgu ik egnet til det.. når han kan gennemtæske min hund.. og smadre en masse a mine ting Hva vil der så ik ku ske i sådan en familie.. han har et sygt temperament..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Carina:-)

Smukke lille dreng.

Dejligt det går godt

Anmeld

15. december 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - <3 David skriver:

Hehe det kan du roligt sige.. han er sgu ik egnet til det.. når han kan gennemtæske min hund.. og smadre en masse a mine ting Hva vil der så ik ku ske i sådan en familie.. han har et sygt temperament..

ej ha frygteligt.... så godt kendt jeg ham ikke, men bare og drikke og køre bil samtidig var nok til jeg ikke brød mig om, og da han så også havde et motto der hed "jo tættere på 0, jo strammere .....l" og han bagefter spørg hvor gammel min søster var (dengang 11-12 år gammel...... aarh undskyld men klamme s.....! 

PUHA!

Anmeld

15. december 2011

camillakrath

Nitz - <3 David skriver:

Hold da op.. det lyder voldsomt.. hvordan kan det være du du lagde i koma? Kan godt forstå at de anbefalede at du ik sgu amme..

Jeg var faktisk heller ikke i stand til det

Jamen jeg havde svangerskabsforgiftning, og faldt om med kramper. Slog mig voldsomt og blev syet, og scannet for blødninger. Efter flere krampeanfald, fik jeg AKS og blev lagt i koma

Anmeld

15. december 2011

Røverdatter

årh hvor ser han dejlig ud Og godt at høre med fremskridt og vægten

et kram til jer!

Anmeld

15. december 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

ej ha frygteligt.... så godt kendt jeg ham ikke, men bare og drikke og køre bil samtidig var nok til jeg ikke brød mig om, og da han så også havde et motto der hed "jo tættere på 0, jo strammere .....l" og han bagefter spørg hvor gammel min søster var (dengang 11-12 år gammel...... aarh undskyld men klamme s.....! 

PUHA!

- Jeg snuppede ham os i at skrive med min søsters veninde på 13.. hvor hun skrev skat og smukke og sådan nogle ting til ham..!!
Men han går os under navnet PædoHenrik... JA han er sgu en klam stodder Fatter ik hva fanden jeg lavede med ham.. Men hva.. man blir jo klogere med alderen

Anmeld

15. december 2011

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

Jeg var faktisk heller ikke i stand til det

Jamen jeg havde svangerskabsforgiftning, og faldt om med kramper. Slog mig voldsomt og blev syet, og scannet for blødninger. Efter flere krampeanfald, fik jeg AKS og blev lagt i koma

Det lyder godt nok som en hård omgang.. Vildt at det kan gå så hurtigt.. Havde du været dårlig længe da du faldt om? Hvor tidligt blev han egentlig født?

Anmeld

16. december 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - <3 David skriver:

- Jeg snuppede ham os i at skrive med min søsters veninde på 13.. hvor hun skrev skat og smukke og sådan nogle ting til ham..!!
Men han går os under navnet PædoHenrik... JA han er sgu en klam stodder Fatter ik hva fanden jeg lavede med ham.. Men hva.. man blir jo klogere med alderen

jamen det er klamt!!!!!!!  var bare klar til og kappe en hvis del af hans krop da han spurgt hvor gammel min søster var!!!!  SVIN!!

Nej det jo det, vi alle laver fejl gennem sit liv, og man lære kun noget af det, men igen hvis man ikke havde mødt dem i vores liv gennem tiden, jamen så har vi måske nogle folk i dag vi ikke ville snakke med og ha så godt et bånd med som vi har den dag i dag...

det trøster jeg mig selv med efter min klamme eks jeg havde for 3 år siden, at selvom han var en kæmpe nar/svin (fandt jeg ud af efter 5 år sammen) jamen så er der nogle af mine veninder den dag i dag jeg ikke ville have og nu er jeg videre og har den mest fantastiske kæreste der virkelig ikke vil mig noget ondt og kun elsker MIG og passer på mig  og ham ville jeg heller ikke have mødt hvis jeg ikke havde haft min eks osv 

der er vel en mening med det man gør igennem livet 

Anmeld

16. december 2011

SpunkenJo

Nitz - <3 David skriver:

Har været lidt sløv til at få opdateret.. Men her kommer den så..

David er nu 37 dage gammel.. Og tiden flyver bare afsted. Kan slet ikke forstå at tiden er gået så hurtigt.

Vi er blevet flyttet til Hjørring sygehus fordi det er tættere på vores hjem.. Vi havde 40 km til Aalborg, og kun 13 km til Hjørring. Hvilket gør at jeg kan sove hjemme så længe han ikke skal ammes. Vi er begyndt at ligge ham til, men det er ikke hver gang at han er vågen nok til at vi får noget ud af det. Men igår og idag har han fået rigtig fat, og suttet i ca. 5 minutter.. Og det siger de er suuper fint når han stadig er så lille. Og ikke er vågen så længe af gangen endnu.
Han har desuden holdt pause fra "optiflow" (den slange der puster luft op i næsen på ham for at stabilisere hans lunger) i 2 dage.. eller.. han havde den på i nat for en sikkerheds skyld.. Men lægen sagde i morges at hans værdier (iltning og puls) var så fine at han syns vi skulle pause den længere tid
Vi håååber han er så go juleaften at vi måske kan komme hjem på orlov.. Men det må tiden jo vise.. Vi skal jo liige ha gang i den amning.. Men der kan jo også ske meget på 2 ugers tid..

Lige nu har han noget øjnbetændelse i det ene øje.. Igen.. Han havde det os da han var en uge gammel.. og fik øjndråber for det..

Han vejede igår 1588g Og havde taget 122g på, på 4 dage.. og 30g om dagen er rigtig flot.. gennemsnittet ligger mellem 20 og 25

Og så skal i selvfølgelig ik snydes for lidt billeder.. (har desuden os oprettet et lille album med et par billeder.. så i ik blir spammet alt for meget her.. )

Jeg tror jeg har skrevet det før, men han er da godt nok lækker

Jeg synes at præmaturbørn er grimme (har selv født en) men hvor er jeres guldklump dog lækker det er heæt uhørt, men det er som om han udstråler en eller anden form for personlighed, hvilket jeg slet ikke kan forstå når han nu er så lille bitte.

Han er en lækker lækker lækker lækker lørdagskylling

Anmeld

16. december 2011

mariesmavse92

Jeg er helt solgt, hvor ER han bare en lækker lille skat. Han smiler jo!! Lille pus, tillykke med ham og god bedring med ham også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.