Davids første måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

Han ser meget mere babyagtig ud nu  Og hold da op - med den fart, så kan i jo snart komme hjem på orlov. Jeg kan huske da vi kom hjem på orlov - det var FANTASTISK. Intet mindre.

det er jeg slet ikke i tvivl om.. glæder mig så meget til den dag hvor vi bare kan ta ham med os..
Kan du huske hvor tidligt i kom hjem.. ved godt det er meget forskelligt hvornår de er klar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Pige2009

Nitz - <3 David skriver:

Ja det var han.. Fik at vide 3 dage før fødslen at gennemsnits vægten var 1500g i uge 29.. Og de vurderede ham til 1300 2 dage før.. Men vejede så kun 1110g

Den lille fis Godt han er vokset

Anmeld

14. december 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - <3 David skriver:

Hehe ja det var da lidt sjovt at hun kom det.. Sjovt at hun skrev det til hendes kæreste.. For snakker faktis aldrig rigtig med hende mere.. Hun var kærester med min x kærestes kammerat.. da mig og ham gik fra hinanden ville han ikke lade mig beholde Chick Også selvom jeg tilbød ham at betale den halvdel han havde betalt for hende..
en måned efter vi gik fra hinanden fik han så arbejde på sjælland.. og FORÆRREDE chick til mathilde og hendes kæreste fordi han skyldte dem penge.. Men jeg ville gerne ha givet de penge.. men han gjorde det KUN for at sårer mig

okay  nej hun har vel bare læst til og ville fortælle det til sin kæreste  hehe..

jaja kan skam godt huske bo og din eks kæreste også...

træls det skulle ende sådan bare fordi han var sådan en nar! chick er bare en skøn og dejlig hund uden tvivl om det

Anmeld

14. december 2011

camillakrath

Nitz - <3 David skriver:

det er jeg slet ikke i tvivl om.. glæder mig så meget til den dag hvor vi bare kan ta ham med os..
Kan du huske hvor tidligt i kom hjem.. ved godt det er meget forskelligt hvornår de er klar..

Vi kom hjem da han var 2 kg mener jeg

Og fra orlov til udskrivning går det bare stærkt. Så skal de jo egentlig bare op og tjekkes og sådan.

Så vi fik recepter med på PRE-NAN, som vi så hentede på apoteket og så havde vi sådan et skema med hans mad

Anmeld

15. december 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

okay  nej hun har vel bare læst til og ville fortælle det til sin kæreste  hehe..

jaja kan skam godt huske bo og din eks kæreste også...

træls det skulle ende sådan bare fordi han var sådan en nar! chick er bare en skøn og dejlig hund uden tvivl om det

Ja det er bare super træls Tænker rigtig tit på hende.. hun var/er en rigtig dejlig hund..
Henrik er jo os lige blevet far,.. (stakkels barn) hans kæreste fødte 2 dage efter mig.. Det kan umuligt komme til at gå godt.. Men tror sgu heller ik hun har for meget at gøre med..

Anmeld

15. december 2011

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

Vi kom hjem da han var 2 kg mener jeg

Og fra orlov til udskrivning går det bare stærkt. Så skal de jo egentlig bare op og tjekkes og sådan.

Så vi fik recepter med på PRE-NAN, som vi så hentede på apoteket og så havde vi sådan et skema med hans mad

Okay vildt nok.. du ammede ikke så?
Jeg håååber jeg kan få det til at virke.. Når nu jeg blev "snydt" for en am. fødsel til tiden.. så vil det var en stor sejer hvis DET kan komme til at fungere.. men de siger os at de kan ikke se hvorfor det ikke skulle ku komme til at fungere.. for jeg har rigeligt med mælk osv..

Anmeld

15. december 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er bare super træls Tænker rigtig tit på hende.. hun var/er en rigtig dejlig hund..
Henrik er jo os lige blevet far,.. (stakkels barn) hans kæreste fødte 2 dage efter mig.. Det kan umuligt komme til at gå godt.. Men tror sgu heller ik hun har for meget at gøre med..

det kan jeg godt forstå du gør 

ja det fortalt matilde også her sidst jeg var oppe ved hende, og ja må ærlig indrømme at det første JEG tænkte var OMG!!!!!!  stakkels unge...... ej det sagde jeg ikke højt.... 

Anmeld

15. december 2011

birthee

Hvor er det bare nogle gode billeder!!! Og han har da det kæreste smil  krydser fingre for at I får lov at holde lidt fri til jul sammen - det ville da være den bedste julegave

Anmeld

15. december 2011

camillakrath

Nitz - <3 David skriver:

Okay vildt nok.. du ammede ikke så?
Jeg håååber jeg kan få det til at virke.. Når nu jeg blev "snydt" for en am. fødsel til tiden.. så vil det var en stor sejer hvis DET kan komme til at fungere.. men de siger os at de kan ikke se hvorfor det ikke skulle ku komme til at fungere.. for jeg har rigeligt med mælk osv..

Nej, jeg ammede ham ikke. Desværre! Jeg var selv syg og lå i koma og respirator. Jeg lå på intensiv og da jeg vågnede, blev jeg kørt op i sengen til ham. Så lægerne anbefalede os, at vi ikke skulle bruge kræfter på amningen. Så kunne man også gå i gang med flasketræning med det samme.

Anmeld

15. december 2011

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

hvorhvordhvorda

Nej, jeg ammede ham ikke. Desværre! Jeg var selv syg og lå i koma og respirator. Jeg lå på intensiv og da jeg vågnede, blev jeg kørt op i sengen til ham. Så lægerne anbefalede os, at vi ikke skulle bruge kræfter på amningen. Så kunne man også gå i gang med flasketræning med det samme.

Hold da op.. det lyder voldsomt.. hvordan kan det være du du lagde i koma? Kan godt forstå at de anbefalede at du ik sgu amme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.