Tid til nye mave billeder? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Miss Juul

grøn · ært skriver:

Hihi sjovt der er babyfest - eller babybrok - når du spiser! :-P Kan sgu godt være han brokker sig helt vildt og signalere at du skal STOPPE MOR!!!! Jeg er rigtig glad for heavy-musik og havde glad sat mig foran computeren og skruet helt op for det bedste heavy jeg havde.......................NEJ, det ville den lille fanme ikke have - eller også dansede den bare med. Men jeg siger dig der blev bare moslet ekstremt meget derinde, så jeg skyndte mig for en sikkerheds skyld at slukke musikken igen. Hehe :-P Så nu nøjes jeg med Meatloaf og sådan noget blid 80'er rock og så må det andet sgu komme i ørene. Det er SÅ sjovt at mærke, hvordan de reagerer på det man gør - mad, musik eller hvad det nu er :-D 

Nope, you never know - men jeg lover at ligge billeder ind og gøre opmærksom på mig selv, når jeg går foroverbøjet ;-D

Haha - men jeg har sgu desværre ingen slagplan for juleaften. Jeg "frygter" den bare :-P Måske hvis jeg ikke rigtig spiser noget hele dagen?? :-P GODT vi ikke er højgravide juleaften - aij, det havde sgu været træls! Så kunne vi vist godt melde os ud af find-madlen ræset! Selvom det er ligefør vi er nødt til det alligevel ;-) Men jeg NÆGTER!! Så må jeg bare ligge på langs resten af aften, fordi jeg har proppet mig for meget. Hehe :-P

Uh, da var da smart det du kan med din jordemor! Det må bestemt være dejlig betrykkende :-)
Haha - jeg nåede at skrive herude på baby.dk - som anonym, bare for ikke at gøre mig selv heeelt til grin ;-D Men hold op hvor blev jeg lettet (og lidt flov :-P) da jeg fik at vide, at det var plukveer og at det var helt normalt. iih, altså! Få dage efter hos jordemoderen sagde hun også, at det var normalt at få plukveer nu osv. og det kom hvis man var meget fysisk aktive. Hehe ;-) Jeps, det havde jeg så været på sengelagnerne nogle dage forinden. Skide fed afslutning iøvrigt!

Hehe - sejogsej, jeg er lige ved at gå til af spænding nogle gange xp Godt der kun er en scanning tilbage ;-) Orh ja, de kan sgu se noget spooky ud de billeder ja! Vi var til en 3d/4d scanning i uge 9 og det så sgu heller ikke altid lige romantisk ud :-P Men der synes vi jo også bare neeeeej, hvor er det meget menneske ;-) Man er jo helt væk i sit eget barn! :-P
Hahaaaa - her er det lige omvendt. Min kæreste vil så gerne have en scanning igen i uge 30-35, meen, det synes jeg nu ikke :-P Her er det bare "Slap nu af mand, lad nu være at tømme dankortet på alt det scannings-pjat" ;-) Også mest fordi jeg simpelthen ikke vil have kønnet afsløret. Men hvis vi får det afsløret til MD alligevel, så har jeg jo ikke nogen undskyldning ;-P

Haha sjovt at den lille reagere på musik, det virker slet ikke her.. Kæresten har spillet amok med alt fra heavy til klassik det reagere han ik på! Men hvis jeg spiser, vi taler højt, griner højt, så er han der med det samme.. elle når jeg ligger mig til at sove.. så sparker han ned mod madressen hvis jeg ligger på siden.. ligger jeg på maven SÅ DER KRIG!!   Reagerer jeres ellers på noget???

Hehe ja NÆGTER også ik at gå amok i julemad, -nu har jeg hungret et helt år!!!! om jeg så skal bæres rundt om juletræet så må det være sådan!! Men and og brunkartofler det er altså lykken! Kæresten har bare nægtet mig at lave and de sidste 2 måneder.. -Ville måske også være liiiige overkill nok.. men alligevel..

HAHAHA hvor er du sød Nåede desværre ikke at se dit indlæg mht plukveer.. men ville gerne *G* -jaja jeg kan sagtens grine, troede selv et øjeblik fødslen var gået igang... Så griner ikke af dig.. men med dig...   Men synd den lille liiige brillierede med at smadre en god aften *høhø* h*n har humor :-p

Hvis baby bare viser det hele risikerer i jo at det ses tydeligt på MD scanningen Men HEY hvis du siger nej til en 3d scanning er jeg nødt til at øøøh ja det ved jeg ik.. men flå håret af mig selv på dine vegne.. DET GØR MAN IKKE CRAZY WOMAN  Sig nu JAJAJA til ham.. (or så er der flere 3d billeder jeg kan se hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

sofiell89

Miss Juul skriver:

Åh ja! Sådan en 5½-6 kg er jeg vidst oppe på nu!

puha, får det da lidt dårligt over "kun" at have taget 200g på Jeg tager nok revence til sidst

Anmeld

18. december 2011

grøn · ært

Miss Juul skriver:

Haha sjovt at den lille reagere på musik, det virker slet ikke her.. Kæresten har spillet amok med alt fra heavy til klassik det reagere han ik på! Men hvis jeg spiser, vi taler højt, griner højt, så er han der med det samme.. elle når jeg ligger mig til at sove.. så sparker han ned mod madressen hvis jeg ligger på siden.. ligger jeg på maven SÅ DER KRIG!!   Reagerer jeres ellers på noget???

Hehe ja NÆGTER også ik at gå amok i julemad, -nu har jeg hungret et helt år!!!! om jeg så skal bæres rundt om juletræet så må det være sådan!! Men and og brunkartofler det er altså lykken! Kæresten har bare nægtet mig at lave and de sidste 2 måneder.. -Ville måske også være liiiige overkill nok.. men alligevel..

HAHAHA hvor er du sød Nåede desværre ikke at se dit indlæg mht plukveer.. men ville gerne *G* -jaja jeg kan sagtens grine, troede selv et øjeblik fødslen var gået igang... Så griner ikke af dig.. men med dig...   Men synd den lille liiige brillierede med at smadre en god aften *høhø* h*n har humor :-p

Hvis baby bare viser det hele risikerer i jo at det ses tydeligt på MD scanningen Men HEY hvis du siger nej til en 3d scanning er jeg nødt til at øøøh ja det ved jeg ik.. men flå håret af mig selv på dine vegne.. DET GØR MAN IKKE CRAZY WOMAN  Sig nu JAJAJA til ham.. (or så er der flere 3d billeder jeg kan se hehe...

Nåå, det er sødt han reagerer på, at i griner og taler :-D Og spiser? haha, den skal jo ikke gå glip af mad! :-P Åha, krig i sengen - jeg kan heldigvis sagtens stadig ligge på både siden og maven uden at have krig derinde :-P Når jeg går så møver den som regel helt vildt rundt derinde. Men ellers er det egentlig bare en doven las vi har. Vi kan somme tider drille den (trykke på maven) og så sparker den. Og i dag mærkede Michael fisteren!! Ååh, hvor så han lykkelig ud! Vi drillede den og så sparkede den - to gange - ind i hans hånd :-) <3 Men ja, en doven skiderik har vi - men en sprælleskid når jeg går en tur :-P

NEMLIG! Jeg har også hungret julemad i et helt år, så fanme nej om jeg skal undvære det mindste ;-D Hahaha!!! Bæres rundt om træet!! :-D :-D "Heldigvis" har vi ikke juletræ i traditionel forstand derhjemme og derfor ikke noget at danse omkring. Så det slippe jeg for ..../de andre slipper for at bære mig ;-P
And - åhha, der er INTET bedre end and! Måååms!! Det er fanme en skam det er så dyrt - ellers fik vi det godt nok også noget oftere herhjemme!! --og nej, det er IKKE overkill, hvis du havde spist and de sidste par måneder. 

Haha - humor siger du?? Mere en kæmpe drillepind siger jeg! Altsåaltså  Så jeg "frygter" at den også driller til MD scanningen og afsløre hvad den er ;-) Meeeeeeen, hvis den gør det, så behøver du ikke trække håret af dig selv ;-) Så siger jeg også jaaaajajajaja til 3d scanninger! Men hvis den ikke viser hvad den er...... Sorry girl - så kommer du nok til at mangle lidt hår  hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.