Miss Juul skriver:
*G* Ej måske ikke allerede i uge 23, det ville være lidt voldsomt.. -men HEY man ved jo aldrig
Opdaterer endelig 
Hahaha ja det med julemad er et kæææææmpe dilemma! Fik en forsmag på hvad der ventede mig mortens aften
Tror bare jeg beder ham den lille om at ligge heeeelt stille under hovedretten hehe ellers går det virkelig ikke.. Han går altid helt amok når jeg spiser.. Så er der bare babyfest!! (eller også forsøger han at signalere at der er pladsmangel så længe jeg propper i hovedet) -Åh nu får jeg dårlig samvittighed
Hvad er din slagplan???
Hehe ja en jordmoder i 9 måneder må da være fair!! Jeg kan jo så gudskelov bare sende en mail eller sms og så ringer de mig op med det samme.. bruger det bare ikke så meget.. Men rart at vide at hjælpen er det!!! Jeg fik altså også chok over plukveer første gang.. vil jeg gerne tilstå! Troede også næsten at SHIT nu jeg i fødsel eller et eller andet *LOL* Men øøøh nåååede da gudskelov ikke at ringe og gøre mig selv til grin hos jordmoderen
Men ja der er mange ting hvor jeg føler mig vildt dum! -Så det godt de fleste svar står på baby.dk hehe
Ja det er simpelthen den vildeste form for spænding det her!! Du har jo endnu mere at glæde dig til (køn osv) Synes stadig du er sej at du kan holde spændingen ud!!
Fik lige kigget igen på¨billedet.. Aaargh ok han ser måske lige lidt fosteragtig ud.. men nok fordi man er sååå forelsket i sit eget barn, og kan genkende træk fra ham allerede osv. desværre forvringer 3d scanningerne også hvis de bevæger sig.. så der er altså også nogle GOD DANM skræmmende billeder imellem!!!
Jeg ville gerne ha en rigtig 3d scanning.. kæresten er sådan lidt mere "slap nu af dame, og stop med at tøm mit dankort pga. alt mulig babyhalløj" Det var bare en 2d scanning vi var til hvor hun også gav os lidt 3d billeder
Så det var sødt af hende 
Hihi sjovt der er babyfest - eller babybrok - når du spiser! :-P Kan sgu godt være han brokker sig helt vildt og signalere at du skal STOPPE MOR!!!! Jeg er rigtig glad for heavy-musik og havde glad sat mig foran computeren og skruet helt op for det bedste heavy jeg havde.......................NEJ, det ville den lille fanme ikke have - eller også dansede den bare med. Men jeg siger dig der blev bare moslet ekstremt meget derinde, så jeg skyndte mig for en sikkerheds skyld at slukke musikken igen. Hehe :-P Så nu nøjes jeg med Meatloaf og sådan noget blid 80'er rock og så må det andet sgu komme i ørene. Det er SÅ sjovt at mærke, hvordan de reagerer på det man gør - mad, musik eller hvad det nu er :-D
Nope, you never know - men jeg lover at ligge billeder ind og gøre opmærksom på mig selv, når jeg går foroverbøjet ;-D
Haha - men jeg har sgu desværre ingen slagplan for juleaften. Jeg "frygter" den bare :-P Måske hvis jeg ikke rigtig spiser noget hele dagen?? :-P GODT vi ikke er højgravide juleaften - aij, det havde sgu været træls! Så kunne vi vist godt melde os ud af find-madlen ræset! Selvom det er ligefør vi er nødt til det alligevel ;-) Men jeg NÆGTER!! Så må jeg bare ligge på langs resten af aften, fordi jeg har proppet mig for meget. Hehe :-P
Uh, da var da smart det du kan med din jordemor! Det må bestemt være dejlig betrykkende :-)
Haha - jeg nåede at skrive herude på baby.dk - som anonym, bare for ikke at gøre mig selv heeelt til grin ;-D Men hold op hvor blev jeg lettet (og lidt flov :-P) da jeg fik at vide, at det var plukveer og at det var helt normalt. iih, altså! Få dage efter hos jordemoderen sagde hun også, at det var normalt at få plukveer nu osv. og det kom hvis man var meget fysisk aktive. Hehe ;-) Jeps, det havde jeg så været på sengelagnerne nogle dage forinden. Skide fed afslutning iøvrigt! 

Hehe - sejogsej, jeg er lige ved at gå til af spænding nogle gange xp Godt der kun er en scanning tilbage ;-) Orh ja, de kan sgu se noget spooky ud de billeder ja! Vi var til en 3d/4d scanning i uge 9 og det så sgu heller ikke altid lige romantisk ud :-P Men der synes vi jo også bare neeeeej, hvor er det meget menneske ;-) Man er jo helt væk i sit eget barn! :-P
Hahaaaa - her er det lige omvendt. Min kæreste vil så gerne have en scanning igen i uge 30-35, meen, det synes jeg nu ikke :-P Her er det bare "Slap nu af mand, lad nu være at tømme dankortet på alt det scannings-pjat" ;-) Også mest fordi jeg simpelthen ikke vil have kønnet afsløret. Men hvis vi får det afsløret til MD alligevel, så har jeg jo ikke nogen undskyldning ;-P