Tid til nye mave billeder? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.380 visninger
52 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Camillee

Hej piger

er det ikke snart ved at være tid til nye mave billeder? (:
og har i det allesammen godt?

Jeg starter:
 her er Mynthes verden uge 19+6 eller 20+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Koen.

Hvor er det en fin bolig her Liams fra for 3 dage side hvor jeg var 18+0

Anmeld

13. december 2011

Camillee

tanja. skriver:

Hvor er det en fin bolig her Liams fra for 3 dage side hvor jeg var 18+0

tak  og lige over, flot mave  (:
går alt som det skal?

Anmeld

13. december 2011

Koen.

Camillee skriver:

TTa

tak  og lige over, flot mave  (:
går alt som det skal?

Tak ja det gør det , døjer dog med en del smerter, har jo desværre brok mellem de øverste mavemuskler hvad med dig?

Anmeld

13. december 2011

Camillee

tanja. skriver:

Tak ja det gør det , døjer dog med en del smerter, har jo desværre brok mellem de øverste mavemuskler hvad med dig?

du er da uheldig
Jeg har det fint, nyde lillepigens rumlen og blide små puf  
Elias er begyndt at lige hovdet på min mave og nusse den mens han siger aaa aaa  
har desværre fået bækkenlæsning, og synes det er utrolig svært at finde tid til at slappe af og lytte til min krop,
men det har da helt sikkert hjulpet efter Elias er startet op i Vuggestue og er væk hele formiddagen.. men så er der jo altid en opvask eller en fyldt vasketøjskurv /: /:

Anmeld

13. december 2011

Koen.

Camillee skriver:

du er da uheldig
Jeg har det fint, nyde lillepigens rumlen og blide små puf  
Elias er begyndt at lige hovdet på min mave og nusse den mens han siger aaa aaa  
har desværre fået bækkenlæsning, og synes det er utrolig svært at finde tid til at slappe af og lytte til min krop,
men det har da helt sikkert hjulpet efter Elias er startet op i Vuggestue og er væk hele formiddagen.. men så er der jo altid en opvask eller en fyldt vasketøjskurv /: /:

Skønt, men øv med bækkenløsning, det har jeg os og ja man finder bare ikke den samme tid til at slappe af når man har en i forvejen

Anmeld

13. december 2011

Camillee

tanja. skriver:

Skønt, men øv med bækkenløsning, det har jeg os og ja man finder bare ikke den samme tid til at slappe af når man har en i forvejen

Ja meget (:
Ja men mon ikke vi super mommys klare det?

Anmeld

14. december 2011

NNL

Ihh altid hyggeligt med en dele-maver-tråd Vil også gerne være med. Billedet er fra 18+2 (er 19+1 i dag, men har ikke et nyere billede). Her er alt vel, kvalmen er endelig lettet, men kan så småt begyndt at mærke at ryggen nemt bliver træt. Men det er jo småting Vi ved endnu ikke hvad der gemmer sig i hulen - håber MD scanningen 23/12 giver svar på det

Anmeld

14. december 2011

Camillee

NNL skriver:

Ihh altid hyggeligt med en dele-maver-tråd Vil også gerne være med. Billedet er fra 18+2 (er 19+1 i dag, men har ikke et nyere billede). Her er alt vel, kvalmen er endelig lettet, men kan så småt begyndt at mærke at ryggen nemt bliver træt. Men det er jo småting Vi ved endnu ikke hvad der gemmer sig i hulen - håber MD scanningen 23/12 giver svar på det

Det bliver spændende at se hvad der gemmer sig, (: det bliver da en dejlig før-julegave at få?
har i fundet navne?

Og FANTASTISK billede! hvor er det godt!

Anmeld

14. december 2011

NNL

Camillee skriver:

Det bliver spændende at se hvad der gemmer sig, (: det bliver da en dejlig før-julegave at få?
har i fundet navne?

Og FANTASTISK billede! hvor er det godt!

Ja det bliver bare så spændende Også at vi kan fortælle svigerfamilien det juleaften... Hvis de altså kan se det Men så længe den er sund og rask er vi glade. Det er første barn, så kønnet er helt ligegyldigt for os. Bliver glad uanset hvad

Yes, det bliver enten en Sigurd eller en Nellie  Så vi er meget spændte på hvem af dem der gemmer sig derinde

Og tak for de søde ord om mit billede, synes nu også I andre er rigtig fine, det er dejligt at man tydeligt kan se det er en gravid-mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.