min termins scanning... (lidt nervøs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Madam Blå

Kay skriver:

at det ligner en reje... og at jeg ik skal være nervøs... han siger også at der var noget der bevægede sig (og at hun nævnte det)... men at det var svært at se fordi hun rykkede på skærmen hele tiden...

det hele gik lidt stærkt da hun var bagud...

Tror du kan være ganske rolig, hvis både manden og scanningsdamen så noget bevæge sig Så kan lægen da bare tage alle de blodprøver, hun vil. Baby har det vist helt godt derinde

Træls at det gik så stærkt. Man vil jo gerne lige nå at følge med i, hvad der sker osv.

Men du kan til gengæld se frem til især NF - den synes jeg var den mest fantastiske scanning og hvis du er 6+1 så skal du vil til den engang i januar, og der er ikke så længe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Tror du kan være ganske rolig, hvis både manden og scanningsdamen så noget bevæge sig Så kan lægen da bare tage alle de blodprøver, hun vil. Baby har det vist helt godt derinde

Træls at det gik så stærkt. Man vil jo gerne lige nå at følge med i, hvad der sker osv.

Men du kan til gengæld se frem til især NF - den synes jeg var den mest fantastiske scanning og hvis du er 6+1 så skal du vil til den engang i januar, og der er ikke så længe til

det er rigtigt... men hvis alt går godt skal jeg også scannes i 8+??

for at se hjerteblink...

Anmeld

13. december 2011

Madam Blå

Kay skriver:

det er rigtigt... men hvis alt går godt skal jeg også scannes i 8+??

for at se hjerteblink...

Hvor spændende Det er jo kun om to uger.

Det er rigtig sjovt at se det lille hjerte slå

Anmeld

13. december 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Hvor spændende Det er jo kun om to uger.

Det er rigtig sjovt at se det lille hjerte slå

ja det bliver rigtig spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.