min termins scanning... (lidt nervøs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2011

Kay

ja blev jo scannet i dag... og fik afvide jeg er 6+1...

men min læge (hende der skulle havde stået for vores behandling) gjorde mig lidt nervøs... hun mente jeg burde være længere henne... og ville derfor gerne tage blodprøve i dag og på torsdag, got at se om hcg stiger som det skal.... hvis det gør det bliver jeg scannet igen til januar... får svar på torsdag eftermiddag...

vi kunne desværer ikke få et billed... men det lignede en fin lille reje...

og hvad jeg har kunne regne ud så skulle det nok ku passe at jeg er 6+1  da jeg testede positiv d. 29 november hvor jeg jo så skulle være 4+1 og det er jó meget normalt???

men bliver bare lidt nervøs når hun sætter gang i blodprøver og sådan

men hvis det hele går som det skal... så har jeg termin på min kærestes fødselsdag. d. 6 august 2012

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Madam Blå

Kay skriver:

men min læge (hende der skulle havde stået for vores behandling) gjorde mig lidt nervøs... hun mente jeg burde være længere henne... og ville derfor gerne tage blodprøve i dag og på torsdag, got at se om hcg stiger som det skal.... hvis det gør det bliver jeg scannet igen til januar... får svar på torsdag eftermiddag...

og hvad jeg har kunne regne ud så skulle det nok ku passe at jeg er 6+1  da jeg testede positiv d. 29 november hvor jeg jo så skulle være 4+1 og det er jó meget normalt???

men hvis det hele går som det skal... så har jeg termin på min kærestes fødselsdag. d. 6 august 2012

Kan godt forstå, at du bliver nervøs! Men jeg testede selv positiv 4+1, så det er ganske normalt.

Dejligt at se den lille reje. Så bliver det lidt mere virkelig, ikke

Så i det lille hjerte, eller er det først fra uge 7? Vildt så hurtigt man glemmer

Anmeld

13. december 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Kan godt forstå, at du bliver nervøs! Men jeg testede selv positiv 4+1, så det er ganske normalt.

Dejligt at se den lille reje. Så bliver det lidt mere virkelig, ikke

Så i det lille hjerte, eller er det først fra uge 7? Vildt så hurtigt man glemmer

vi så ikke noget hjerte endnu... det havde jeg ellers håbet

Anmeld

13. december 2011

Madam Blå

Kay skriver:

vi så ikke noget hjerte endnu... det havde jeg ellers håbet

Det skal nok komme

Hvad sagde manden så til det?

Anmeld

13. december 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Det skal nok komme

Hvad sagde manden så til det?

at det ligner en reje... og at jeg ik skal være nervøs... han siger også at der var noget der bevægede sig (og at hun nævnte det)... men at det var svært at se fordi hun rykkede på skærmen hele tiden...

det hele gik lidt stærkt da hun var bagud...

Anmeld

13. december 2011

nielsen80

uha kan godt forstå du er lidt nervøs!

Er sikker på alt er OK, skal i hvert fald nok krydse hvad jeg kan for dig.

Anmeld

13. december 2011

msmukke

Jeg har termin den 8 august dejligt med en sommer barn. Vi var til termin scanning i går dejlig oplevelse, dog kunne man ikke se spiren da jeg kun er 5+5.. de sagde hjertet begynder at banke uregelmæssige efter 6+3 så det er lige op over

Anmeld

13. december 2011

Kløver

Kay skriver:

Jeg er sikker på de gør det for at være sikre, de har også været lidt usikre på hvor langt jeg var hver gang. og er blevet rykket flere gange i termin. Har din mens været uregelmæssig eller lang, for kan sagtens gøre det uden at der behøver være noget i vejen. jeg er sikker på din skønne lille tigerreje har det skønt, og at der om 7½ mdr kommer en skønne baby til jer

Anmeld

13. december 2011

Kay

nielsen80 skriver:

uha kan godt forstå du er lidt nervøs!

Er sikker på alt er OK, skal i hvert fald nok krydse hvad jeg kan for dig.

mange tak

Anmeld

13. december 2011

Kay

msmukke skriver:

Jeg har termin den 8 august dejligt med en sommer barn. Vi var til termin scanning i går dejlig oplevelse, dog kunne man ikke se spiren da jeg kun er 5+5.. de sagde hjertet begynder at banke uregelmæssige efter 6+3 så det er lige op over

ej hvor spændene.. vi havde nettop også håbet at jeg var længere så vi kunne se hjertet... men det må vi vente på...

håber bare tallene stiger...

og så ender vi jo i terminsgruppe sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.