Helt ærligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2009

Helle30

Helt ærligt???
Jeg har det lissom dig, og jeg vil vædde med, jeg ikke er den eneste?
Jeg er fuldstændig færdig over al den kærlighed, jeg øser udover den lille baby, jeg er sammen med hele tiden.
Derudover er jeg bare ikke særlig lex at smide rundt med. Der kan gå to dage, hvor jeg ikke får vasket hår eller lagt makeup, og hvem gider så lige springe på mig? Det hele slasker og jeg render rundt i en evig døs af, at jeg ikke har fået sovet eller spist eller jeg lugter af gammel selvdød gnu, fordi jeg ikke er blevet vasket.

Jeg er heller ikke tilfreds med k - livet, og jeg har faktisk afskrevet det, fordi jeg ikke magter at tænke mere på det.

Der kommer måske en dag? - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Astrid P

Gå i bad sammen!
Når Gustav er puttet, så tag et dejligt, langt, varmt bad sammen... Få din mand til at vaske dit hår og give dig hovedbundsmassage - det er himmelsk. Det behøver ikke nødvendigvis føre til alt muligt hanky panky, men bare det at være nøgne og intime sammen på den måde er jo skønt og bekræftende... Og så er det da ekstra dejligt og hyggeligt at sidde sammen i sofaen og nusse når man begge er helt varme og trætte efter sådan et dejligt bad.

Eller gå tidligt i seng begge to, og nus hinanden på ryggen på skift... Eller i nakken eller håret. Det er noget af det dejligste, men ligesom med snaveriet, så er der en tendens til at det mest er i begyndelsen af forholdet at man husker at nusse hinanden. Det er lidt en skam...

KH Astrid - AKA Joan Ø.

Anmeld

26. februar 2009

Monica

Tak for alle jeres svar...

I går vågnede vi kl 6 (jeg havde fri og skulle ikke skynde mig..) Og G han sov... (Meget mærkelig oplevelse, han vækker os næsten altid...) SÅ vi lå og puttede en halv times tid, og gik så i bad sammen... Det var BARE SÅ HYGGELIGT

Så Joan Ø, du må have en 6.sans...

Men ja, det er bare at komme op af sofaen!!!!!!!!!!!!!! Og hygge når vi spiser, og Marie, vi skal have kylling i morgen...

Moni

Anmeld

26. februar 2009

ivfmarie

Monica skriver:

Tak for alle jeres svar...

I går vågnede vi kl 6 (jeg havde fri og skulle ikke skynde mig..) Og G han sov... (Meget mærkelig oplevelse, han vækker os næsten altid...) SÅ vi lå og puttede en halv times tid, og gik så i bad sammen... Det var BARE SÅ HYGGELIGT

Så Joan Ø, du må have en 6.sans...

Men ja, det er bare at komme op af sofaen!!!!!!!!!!!!!! Og hygge når vi spiser, og Marie, vi skal have kylling i morgen...

Moni

Anmeld

26. februar 2009

Loggidut

kærlighed hva er det?

her når vi ikke noget som helst før vi sejner omkuld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.