Helt ærligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. februar 2009

Monica

Hvordan får I tid og overskud til kærligheden?

Hold k... jeg synes det er svært...Og vi endda kun 1 barn... Og 1 på vej...

Jeg er simpelthen SÅ træt om aftenen, kan virkelig ikke hive mig selv op til noget.
Inden vi fik Gustav kune vi godt ligge og putte óm morgen, men det er jo ligesom også slut nu, da Gustav vågner meget tidligt...

Har I lige et par gode råd... For jeg savner at være kærester...

Tak fordi du læste med...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2009

Plysbjørnen

Send gustav ud af huset, bare en enkelt dag, og så tag ud og spis...

Det er det bedste råd jeg kan give...

Anmeld

25. februar 2009

Ny mor

Trold skriver:

Send gustav ud af huset, bare en enkelt dag, og så tag ud og spis...

Det er det bedste råd jeg kan give...

Enig!

Anmeld

25. februar 2009

Tynen

Årh, kender det.. Specielt nu da jeg er gravid igen...

Vi har aftalt en kæresteaften, hvor vi får Stella passet ude.
Tror vi har brug for det, specielt fordi man slet ikke får tiden til det i et stykke tid, når den nye bebs kommer.

Andre gange (Ej, det kommer til at lyde forkert det her) bider jeg det bare i mig.
Nogen gange skal man lige i gang før man kommer i gear

Ellers så tror jeg det handler om at være lidt impulsiv.
Man behøver ikke gøre det vilde, men bare det at få/give et kys eller noget uden grund, giver også lidt.

Håber I finder gnisten gennem træthed, vasketøj og hverdag

Anmeld

25. februar 2009

Monica

Synes bare at jeg får SÅ dårlig samvittighed hvis jeg lader ham sove/passe ude... Føler at jeg bør være der hele tiden!!! Min hjerne giver jer ret i at han bare skal op til farmor (det ææælsker de begge) Men mit hjerte er ligesom ikke helt med...

Moni a.k.a hønemor

Anmeld

25. februar 2009

Ny mor

Monica skriver:

Synes bare at jeg får SÅ dårlig samvittighed hvis jeg lader ham sove/passe ude... Føler at jeg bør være der hele tiden!!! Min hjerne giver jer ret i at han bare skal op til farmor (det ææælsker de begge) Men mit hjerte er ligesom ikke helt med...

Moni a.k.a hønemor

Kender det godt og aflyser også tit en aftalt pasning ude, fordi jeg tror jeg er den eneste der kan finde ud af at passe mine børn, men synes tit jeg overvinder det så snart de er ude af døren, selvom jeg hele tiden savner dem....

Men tænk på al den ommærksomhed han får hos farmor, som garanteret sætter alt andet til side når han er der. Det tror jeg også de små trænger til, så de ikke altid kun ser os drøne rundt med vasketøj osv.

Birgitte

Anmeld

25. februar 2009

Tynen

Monica skriver:

Moni a.k.a hønemor

Sådan havde/har jeg det også.

Første gang Stella skulle sove ude var da vi skulle til tamtam hos BM og nøj! jeg var et ragnarok ingeni (Selvom jeg prøvede at dulme smerterne i Sloggis øl )
Jeg havde så dårlig samvittighed.. Ja, altså..Lige indtil vi hentede hende næste morgen og ungen ikke engang kiggede op på mig og overhovedet ikke ville med hjem!

Jeg er sikker på at de ikke lider overlast men til gengæld bare nyder at være 110% i centrum hos besserne

Jeg synes bare du skulle prøve at springe ud i det!
En gang skal jo være den første .. Siger nogen..

Anmeld

25. februar 2009

Monica

ALtså han har sovet ude før, 4-5 gange... Og blevet passet flere gange - også når han har været syg... Men føler bare at det er noget andet når det drejer sig om MIG MIG MIG...

Vil virkelig gerne være der for ham... ( og henviser til de indlæg vi havde op skæv opvækst...)

Moni - der ved at dette kloge panel har så evig ret...

Anmeld

25. februar 2009

Rasmine

Tal sammen om aftenen, istedet for at se TV eller være på computer(BABY.DK)
Spil nogle spil sammen...
Tag på weekend, alene.
Gå tur, hold i hånd.
Kysse...

Anmeld

25. februar 2009

ivfmarie

ja ja.. jeg vil lige give Bacon ret der... Vær lidt spontan romantisk, eller bare mere nærværende i det daglige.. Selvfølgelig er det lækkert med en hel dag eller aften alene, men hva hjælper det hvis du alligevel sidder og tænker på om besserne nu passer godt nok på bettefisen.

Der skal ikke så meget til før man bliver genforelsket... Hjælp fx hinanden med oprydning efter aftensmaden, og klap hinanden på måsen hver gang I skal forbi hinanden.
Prøv at servere en hel kylling - der skal spises fra fad, og kun må spises med fingrene (det vil Gussen sikkert synes rigtig godt om)... Garanterer for at det giver lang tid til at snakke og lidt frækt er det vel også?

Cone on, det kræver ikke så meget - bare husk på at gøre en indsats det daglige .

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.