smertestillende???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Du kan da have fået mellemøresbetændelse..så mon ikke du skulle få kigget på det vense???

Kærligst
Sussie

ringede til vagt lægen i nat... og blev ret sur på ham... fordi ved det at jeg ikke havde feber (har jeg aldrig når jeg har øreproblemer) og at jeg var gravid kunne han entet gøre for mig...

har været ved lægen i dag... og ganske rigtig... betændelse i øregangen.... så nu får jeg dråber...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

ringede til vagt lægen i nat... og blev ret sur på ham... fordi ved det at jeg ikke havde feber (har jeg aldrig når jeg har øreproblemer) og at jeg var gravid kunne han entet gøre for mig...

har været ved lægen i dag... og ganske rigtig... betændelse i øregangen.... så nu får jeg dråber...

åhh din stakkel

Anmeld

13. december 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

åhh din stakkel

det går nok... lige nu har mine tanker travlt med at være nervøs for den lille spire efter termins scanning i dag...

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

det går nok... lige nu har mine tanker travlt med at være nervøs for den lille spire efter termins scanning i dag...

Hvad så da???

Anmeld

13. december 2011

Kruse90

to panodil er lovligt
Det er jeg blevet rådet til både af lægevagten og min egen læge, da jeg har døjet med hovedpine i starten

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

https://www.baby.dk/debat/150758pi1/graviditet/min-termins-scanning----lidt-nervoes.aspx

Ahh ok...men jeg har nu en god følelse omkring det hele søde ven..så jeg tror du godt kan trække vejret normalt.

Anmeld

13. december 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Ahh ok...men jeg har nu en god følelse omkring det hele søde ven..så jeg tror du godt kan trække vejret normalt.

håber jeg også... tak søde sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.