Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Madam Blå skriver: Hihi - sådan skal det være! Man glæder sig altid til den næste scanning, og til næste gang man får lov til at høre det lille hjerte banke Det varer ikke længe så er han helt med på at tale om næste scanning Hvor langt tror du, at du er?
Hihi - sådan skal det være! Man glæder sig altid til den næste scanning, og til næste gang man får lov til at høre det lille hjerte banke Det varer ikke længe så er han helt med på at tale om næste scanning
Hvor langt tror du, at du er?
jeg tror også han bliver helt solgt hvis bare der er hjertaslag
jamen det er svært at tro og tænke noget om... jeg har pco (og derfor ingen æl) så vi ventede faktisk på at starte i behandling... men jeg hælder mest til jeg er omkring 8+1-3 stykker... min familie odser alt fra 6+ - 10+
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: jeg har så ondt i mit ene øre... det startede sidst på eftermiddagen og er bare blevet værer og værer... normalt tager jeg panodil eller ibometin... men der er noget om jeg ikke må tage det når jeg er gravid??? ved jo ik hvor langt jeg er da jeg skal termins scannes i morgen men er i starten 1. trimester....
jeg har så ondt i mit ene øre... det startede sidst på eftermiddagen og er bare blevet værer og værer... normalt tager jeg panodil eller ibometin... men der er noget om jeg ikke må tage det når jeg er gravid???
ved jo ik hvor langt jeg er da jeg skal termins scannes i morgen men er i starten 1. trimester....
Du må tage de smertestillende (håndkøb), der starter med P - Panodil, Pamol og Pinex
Kay skriver: jeg tror også han bliver helt solgt hvis bare der er hjertaslag jamen det er svært at tro og tænke noget om... jeg har pco (og derfor ingen æl) så vi ventede faktisk på at starte i behandling... men jeg hælder mest til jeg er omkring 8+1-3 stykker... min familie odser alt fra 6+ - 10+
Ej det bliver så spændende at se hvem der har ret
Jeg glæder mig i hvert fald til at læse om det i morgen
Madam Blå skriver: Netop Og lige netop panodil er noget at det mest ufarlige. Fik selv at vide under min graviditet, med meget svært bækkenløsning, at jeg heller skulle tage panodil, end at have så ondt. Det var i hvert fald meget bedre for min lille pige, at jeg tog nogle panodiler.. Men jeg har også fået ibumetin, gigtpiller, og morfinpræparater.. Og so far så har hun det skam ganske godt Det var bedre at jeg tog det, end at jeg havde så ondt. Så jeg synes bare du skal tage de to panodiler, og så se om du ikke kan få sovet det væk Håber snart det går over!
Netop Og lige netop panodil er noget at det mest ufarlige. Fik selv at vide under min graviditet, med meget svært bækkenløsning, at jeg heller skulle tage panodil, end at have så ondt. Det var i hvert fald meget bedre for min lille pige, at jeg tog nogle panodiler..
Men jeg har også fået ibumetin, gigtpiller, og morfinpræparater.. Og so far så har hun det skam ganske godt Det var bedre at jeg tog det, end at jeg havde så ondt.
Så jeg synes bare du skal tage de to panodiler, og så se om du ikke kan få sovet det væk
Håber snart det går over!
har også lige nuppet to... fandt lidt om det på hvidovre hospitals hjemmeside... og der står også panodil er fint at tage...
tror det er en gang mellmemøres betændelse... så må hellere ringe til lægen i morgen...
K&S skriver: Du må tage de smertestillende (håndkøb), der starter med P - Panodil, Pamol og Pinex
mange tak for hjælpen...
Kay skriver: har også lige nuppet to... fandt lidt om det på hvidovre hospitals hjemmeside... og der står også panodil er fint at tage... tror det er en gang mellmemøres betændelse... så må hellere ringe til lægen i morgen...
God bedring i hvert fald!
Madam Blå skriver: Ej det bliver så spændende at se hvem der har ret Jeg glæder mig i hvert fald til at læse om det i morgen
jeg glæder mig også til at fortælle om det i morgen
så er der kommet en update
https://www.baby.dk/debat/150758pi1/graviditet/min-termins-scanning----lidt-nervoes.aspx
Du kan da have fået mellemøresbetændelse..så mon ikke du skulle få kigget på det vense???
KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128