For et år siden ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Mettemus

Her midt i eksamenshelvedet (som jeg bare ALDRIG vænner mig til) har jeg fundet mig en ny overspringshandling: "Hvad lavede jeg mon sidste år på dette tidspunk?"

Sidste år opdaterede jeg min blog efter at have mødt min SP første gang og havde været til fødselsforberedelse. Der udover havde vi næsten lige fundet ud af at babyen i maven vendte forkert, så der var udsigt til en masse ture til Skejby op til jul.

Så gik jeg tilbage i denne gruppe og læste nogle af de indlæg vi har lavet her sidste år. De var allesammen noget i retningen af "ØV!" efterfulgt af gider ikke være gravid/dumme mave/har det dårligt/kom ud baby eller sådan noget....

Vi har sagt det mange gange før - hvor er det VILDT som tiden går så MEGA stærkt! Er det virkelig allerede et år siden?

FÅK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

CA

He he - det har også været min yndlingsoverspringshandling den sidste uge! Det er virkelig skægt! Har tænkt tilbage på den dag Martin kom hjem efter 14 dage i Egypten, alle sygehus besøgene hos hans farmor, den store(dumme) mave, hævede fødder i støvler, der denne vinter bare er alt for løse, det første strækmærke, dagen jeg gik på barsel(præcis et år siden i dag!), spændingen! NØJ hvor jeg bare glædede mig til at få ham ud - krapylet som han hed dengang! 

Har også kigget billeder et år tilbage! Det var vildt! Og jeg er lykkelig for det år! Det var ikke planlagt, men jeg vil absolut ikke være det foruden! 

Anmeld

12. december 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

He he - det har også været min yndlingsoverspringshandling den sidste uge! Det er virkelig skægt! Har tænkt tilbage på den dag Martin kom hjem efter 14 dage i Egypten, alle sygehus besøgene hos hans farmor, den store(dumme) mave, hævede fødder i støvler, der denne vinter bare er alt for løse, det første strækmærke, dagen jeg gik på barsel(præcis et år siden i dag!), spændingen! NØJ hvor jeg bare glædede mig til at få ham ud - krapylet som han hed dengang! 

Har også kigget billeder et år tilbage! Det var vildt! Og jeg er lykkelig for det år! Det var ikke planlagt, men jeg vil absolut ikke være det foruden! 

Man kan blive helt rørstrømsk - hvordan skal det ikke ende når de rent faktisk fylder år og babytiden officielt er slut? Jeg troede hormonellaperioden stoppede med amningen?

Anmeld

12. december 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Man kan blive helt rørstrømsk - hvordan skal det ikke ende når de rent faktisk fylder år og babytiden officielt er slut? Jeg troede hormonellaperioden stoppede med amningen?

Åh hvor kan jeg følge det!! Jeg kunne godt tænke mig en liste over debatter man har oprettet, UDEN at alle indlæg man nogensinde har skrevet står der. (hvis man har slettet abbonnementet på tråden, findes sådan en oversigt ikke) - jeg har nemlig haft en ide om, at samle det jeg nu havde siddet og skrevet i en slags "dagbog"... men jeg har simpelthen givvet op - mit liv er for kort!  
Desuden giver det ikke så meget mening med mindre man så også skriver Jeres svar med osv.

Men for et år siden begyndte min fysiske tilstand at vende, og dermed mit humør. Kvalmen blev mindre og mindre, jeg kunne stadig binde sko. så ikke rigtig gravid ud endnu (bare tyk!) og jeg havde næsten juleferie. Dog var der lige bekymringen for SSF som heldigvis blev godt og grundigt skudt ned! 

Anmeld

12. december 2011

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Åh hvor kan jeg følge det!! Jeg kunne godt tænke mig en liste over debatter man har oprettet, UDEN at alle indlæg man nogensinde har skrevet står der. (hvis man har slettet abbonnementet på tråden, findes sådan en oversigt ikke) - jeg har nemlig haft en ide om, at samle det jeg nu havde siddet og skrevet i en slags "dagbog"... men jeg har simpelthen givvet op - mit liv er for kort!  
Desuden giver det ikke så meget mening med mindre man så også skriver Jeres svar med osv.

Men for et år siden begyndte min fysiske tilstand at vende, og dermed mit humør. Kvalmen blev mindre og mindre, jeg kunne stadig binde sko. så ikke rigtig gravid ud endnu (bare tyk!) og jeg havde næsten juleferie. Dog var der lige bekymringen for SSF som heldigvis blev godt og grundigt skudt ned! 

Om 2 dage er det 1 år siden jeg skrev det her:

https://www.baby.dk/debat/79111pi1/1--kvartal-2011/96-dage-en-kommende-morfar-og-influenza.aspx

Tænk hvor hurtigt man glemmer....

Anmeld

13. december 2011

DK

Ihh er det meget tosset lidt at ønske sig tilbage, og så lige genleve det sidste år igen? Med "jeg-dør" fødsel, ingen søvn i mere end 2 timer i stræk de første 4 mdr, og Mikkel der bare var så træls at jeg var ved at eksplodere (underligt nok holdt han helt op med at være træls da jeg fik lov til at sove igennem igen).

Men altså... Hvad jeg ikke ville gøre for at få lillebitte nyfødt Bimmer tilbage. Kors hvor var han altså bare præcis hvad jeg håbede på

Knus og kram!

Anmeld

13. december 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Om 2 dage er det 1 år siden jeg skrev det her:

https://www.baby.dk/debat/79111pi1/1--kvartal-2011/96-dage-en-kommende-morfar-og-influenza.aspx

Tænk hvor hurtigt man glemmer....

Ja det er vildt ikke? Kan se i mit svar at jeg også var træt af at være gravid - sådan husker jeg det overhovedet ikke. Jeg husker det som om det hele var fantastisk og at jeg elskede hvert sekund.

Jeg kan huske at jeg læste DKs svar på dit indlæg og tænkte - "wow, det er godt skrevet og 100% rigtigt"

Anmeld

13. december 2011

Mettemus

DK skriver:

Ihh er det meget tosset lidt at ønske sig tilbage, og så lige genleve det sidste år igen? Med "jeg-dør" fødsel, ingen søvn i mere end 2 timer i stræk de første 4 mdr, og Mikkel der bare var så træls at jeg var ved at eksplodere (underligt nok holdt han helt op med at være træls da jeg fik lov til at sove igennem igen).

Men altså... Hvad jeg ikke ville gøre for at få lillebitte nyfødt Bimmer tilbage. Kors hvor var han altså bare præcis hvad jeg håbede på

Knus og kram!

Det er egentligt også underligt at Mikkel ikke var en smule mere medgørlig, når du nu ikke sov mere end to timer ad gangen? Tænkte han sig ikke om eller hva?

Anmeld

13. december 2011

Mettemus

DK skriver:

Knus og kram!

Men ja - ville hellere end gerne spole tiden et år tilbage og starte forfra igen. Ikke for at gøre det anderledes, men bare for at nyde det hele...

Ih

Er du sikker på du ikke skal have flere børn?

Anmeld

13. december 2011

Sofia

Åhh ja for et år siden læste jeg til eksamen i sundhedsret - nu læser jeg til ansættelsesret. Men i år kan jeg hente en lille basse i vuggestuen og gå hjem og hygge med ham efter en lang læsedag, wiiiiiii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.