For et år siden ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Åhh ja for et år siden læste jeg til eksamen i sundhedsret - nu læser jeg til ansættelsesret. Men i år kan jeg hente en lille basse i vuggestuen og gå hjem og hygge med ham efter en lang læsedag, wiiiiiii

Ih det lyder også bare SÅ hyggeligt! Men det kunne nu have været luxus med en jul uden eksamen - eller - det har du jo næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

DK

DK skriver:

Ihh er det meget tosset lidt at ønske sig tilbage, og så lige genleve det sidste år igen? Med "jeg-dør" fødsel, ingen søvn i mere end 2 timer i stræk de første 4 mdr, og Mikkel der bare var så træls at jeg var ved at eksplodere (underligt nok holdt han helt op med at være træls da jeg fik lov til at sove igennem igen).

Men altså... Hvad jeg ikke ville gøre for at få lillebitte nyfødt Bimmer tilbage. Kors hvor var han altså bare præcis hvad jeg håbede på

Knus og kram!

(nja?)

Anmeld

13. december 2011

Mettemus

DK skriver:

(nja?)

Så der er ikke lukket fuldstændig for der varme vand? Ikke noget med nogen kappen af nogen streng?

Anmeld

14. december 2011

Lilje82

For 2 dage siden... Var det et år siden dette billede blev taget .....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2011

piadas

Åh, ja - tænk sig! Vi bliver jo helt kulrede allesammen! Idag for et år siden, var der 9 dage til jeg gik på barsel (men hvem tæller)!

Man skulle have en ny baby hvert år, men gad vide, om man nogensinde ville lære at huske at nyde dem helt vildt, fordi det går så stærkt? Jeg synes ikke, jeg har nydt dem nok på trods af, at jeg burde vide, hvor stærkt det går...

Din tråd minder mig om, at jeg havde tænkt på, at vi skulle lave en tråd med det første år. Så kunne vi ligge billeder af vores unger ind, når de fylder et år. Altså starte med et mavebillede evt. og så ellers et billede for hver måned indtil h*n er et år. Det kunne da være meget sjovt at se, hvor meget vores unger har udviklet sig?!

Anmeld

14. december 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Åh, ja - tænk sig! Vi bliver jo helt kulrede allesammen! Idag for et år siden, var der 9 dage til jeg gik på barsel (men hvem tæller)!

Man skulle have en ny baby hvert år, men gad vide, om man nogensinde ville lære at huske at nyde dem helt vildt, fordi det går så stærkt? Jeg synes ikke, jeg har nydt dem nok på trods af, at jeg burde vide, hvor stærkt det går...

Din tråd minder mig om, at jeg havde tænkt på, at vi skulle lave en tråd med det første år. Så kunne vi ligge billeder af vores unger ind, når de fylder et år. Altså starte med et mavebillede evt. og så ellers et billede for hver måned indtil h*n er et år. Det kunne da være meget sjovt at se, hvor meget vores unger har udviklet sig?!

Anmeld

14. december 2011

Mettemus

piadas skriver:

GO' ide!

Anmeld

14. december 2011

Mettemus

Lilje82 skriver:

For 2 dage siden... Var det et år siden dette billede blev taget .....

Ih jeg kan altså godt huske hvor lækker gravid du var - SNYD!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.