CelineAlexia skriver:
Tusind tak for dit svar og alle jer andres 
Det er bare så en svær situation at stå i og ønsker at INGEN skal gennemgå dette som vi er igang med at gå igennem 
Vi overvejer lidt at få testet kærestens sæd? Kan man godt det? Det tog os 1 måneds forsøg efter p-pille stop... Vi er ´meget unge så risikoen for downs ville ikke være stor i vores tilfælde...
Så tror mere det er en spontan kromsomfejl som du siger...
Men uden vi er i behandling eller har prøvet i flere år/måneder, kan vi så godt få tjekket hans kvalitet? Er det gratis? Eller hvordan?? 
Åh, det var så lidt.
Jeg mente i øvrigt ikke, at det er downs i det her tilfælde. Så ville lægerne også have sagt det, og abort havde ikke været eneste udvej.
Ved I overhovedet ikke, hvad der er i vejen med fosteret?
Jeg vil ikke mene, at der er grund til at tjekke din kærestes sæd. Kromosomfejl kan jo komme fra både dig, ham, jer begge eller måske mere sandsynligt opstå spontant. Hvis det er din kæreste, der er problemet, så behøver det ikke være hans sæd, der testes. Men en generel dna-undersøgelse måske.
Jeg forstår ikke, hvis I har fået tid til abort uden konkret at få noget at vide om, hvad fosteret skulle fejle..?
Der må da være noget, der gør, at lægerne mener, at I bør afbryde graviditeten. Føler du, I har fået en ordentlig forklaring?
Åh, hvor må det være hårdt for dig (og jer).

Det håber jeg, I har.