Dp mødre vil i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.903 visninger
40 svar
0 synes godt om
12. december 2011

2721

..ikke dele jeres aktiviteter i løbet af dagen med mig??
De må gerne svare til et barn på 18 mdr
Jeg mangler inspiration til at få aktiviteret min søn på en sund måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

2721

Opper lige

Anmeld

12. december 2011

2721

Opper lige

Anmeld

12. december 2011

TNBC

jeg skal lige være helt med, din dp vil ikke fortælle hvad de laver med børnene???

18måneder gammel? sundt?

Gymnastik og rytmik..

Svømning..

Anmeld

12. december 2011

Koen.

Jeg er ikke DP men har et par ideer og så ud fra hvad vores DP laver

Tegne/male
Høre musik hvor evt kunne danse, slå kolbøtter på en madres ovs.
Vores DP har sådan en tunnel man os kan få til katte/hunde ovs og den elsker Lærke at kravle igennem.
Sanglege

Lidt forslag herfra

Anmeld

12. december 2011

2721

Yurie skriver:

jeg skal lige være helt med, din dp vil ikke fortælle hvad de laver med børnene???

18måneder gammel? sundt?

Gymnastik og rytmik..

Svømning..

Min søn går ikke i dp eller vg men er hjemme hos mig.

Sundt i form af noget som er godt for hans udvikling og lærerigt

Jeg syntes det kan ære lidt svært at finde ud af hvad der passer til hans alder og vil gerne følge med i hvad der er af muligheder, da jeg nogen gange er usikker på om jeg får udfordret ham nok i forhold til hans alder, da jeg som hans mor måske ikke helt kan se at han er klar til noget mere avanceret, ja hvad ved jeg

Anmeld

12. december 2011

2721

tanja. skriver:

Jeg er ikke DP men har et par ideer og så ud fra hvad vores DP laver

Tegne/male
Høre musik hvor evt kunne danse, slå kolbøtter på en madres ovs.
Vores DP har sådan en tunnel man os kan få til katte/hunde ovs og den elsker Lærke at kravle igennem.
Sanglege

Lidt forslag herfra

Vi har faktisk lige købt farveblyanter i dag, da han godt kan lide at tegne, i ca 10 sek

Han elsker at synge og danse

Hmm det var da en god ide søde, sådan en må jeg have fat i

Og dine ideer er jo altid velkommen

Anmeld

12. december 2011

IngenKoPåIsen

Modellervoks 

Vandfarver 

Tegne

Synge

Danse

Puste balloner op og lege med dem 

Og i denne juletid.. Bage pebernødder 

Anmeld

7. januar 2012

K&S

Puslingen skriver:

..ikke dele jeres aktiviteter i løbet af dagen med mig??
De må gerne svare til et barn på 18 mdr
Jeg mangler inspiration til at få aktiviteret min søn på en sund måde

Har du læst "Leg med dit barn 1-8 år"?

Jeg har lige skimmet den hurtigt, jeg fandt den frem forleden - men der er mange gode lege som kan styrke motorik, sanser m.m.

Jeg vil godt prøve at remse lidt op, hvad der står, hvis du er interesseret?  

Her er hvad der står beskrevet om den på nettet:

Leg med dit barn 1-8 år er en bog for forældre og børn, som gerne vil gøre motion og bevægelse til en naturlig del af hverdagen. Bogen indeholder bl.a. en mængde nye og gamle lege, som styrker børnenes fysiske udvikling, balanceevne, motorik og kondition. Fysisk aktivitet udvikler barnets kropsbevidsthed, selvværd og selvtillid, og meget tyder på, at der er en positiv sammenhæng mellem fysisk aktivitet og indlæring.
Fra bogen: * Børn og motorisk udvikling * Hvor sundt er det at motionere? * Hvor meget skal børn bevæge sig? * Ideer til mere fysisk aktivitet i hverdagen * Aktivieter og lege fra 1 år * Aktivieter og lege fra 3 år * Aktivieter og lege fra 5 år.

Anmeld

7. januar 2012

2721

K&S skriver:

Har du læst "Leg med dit barn 1-8 år"?

Jeg har lige skimmet den hurtigt, jeg fandt den frem forleden - men der er mange gode lege som kan styrke motorik, sanser m.m.

Jeg vil godt prøve at remse lidt op, hvad der står, hvis du er interesseret?  

Her er hvad der står beskrevet om den på nettet:

Leg med dit barn 1-8 år er en bog for forældre og børn, som gerne vil gøre motion og bevægelse til en naturlig del af hverdagen. Bogen indeholder bl.a. en mængde nye og gamle lege, som styrker børnenes fysiske udvikling, balanceevne, motorik og kondition. Fysisk aktivitet udvikler barnets kropsbevidsthed, selvværd og selvtillid, og meget tyder på, at der er en positiv sammenhæng mellem fysisk aktivitet og indlæring.
Fra bogen: * Børn og motorisk udvikling * Hvor sundt er det at motionere? * Hvor meget skal børn bevæge sig? * Ideer til mere fysisk aktivitet i hverdagen * Aktivieter og lege fra 1 år * Aktivieter og lege fra 3 år * Aktivieter og lege fra 5 år.

Nej, den kender jeg faktisk ikke, men er meget interesseret, den lyder lige som noget jeg kunne have glæde af

Ihh altså, hvor er det dejligt at man altid kan få gode råd her
Tak

Hvem har skrevet den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.