julegaver til ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. december 2011

Louisesam

Kære Merle, jeg vil helt sikkert se om min søn på knap 15 mdr. har noget, han kan undvære... evt. både pige/drengeagtigt! Send mig din adresse, og så tjekker jeg efter i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Hasselnødden

merle2010 skriver:

er der nogen der ligger inde med noget som de gerne vil donere til en familie som er på røven

vi har et sæt tvillinger på 5 år en dreng og en pige og en lille pige på halvandet..

vi har ikke råd til julegaver til ungerne som situationen ser ud nu, og min samvittighed gør ondt...

jeg kan ikke engang betale porto for tingene

håber der er nogle venlige sjæle...

Kære Merle2010.

Jeg skal nok kigge herhjemme, ville undre mig meget at vi ikke kunne finde noget til dine børn.

Vil du sende din adresse i en pb?

Anmeld

13. december 2011

kiwilouise

Laulund87 skriver:

Får de store ikke af deres mor?

jo børnene skal holde jul hos mig og min mand og der har vi købt for ca 1000 kr til dem hver så forstår ikke helt hvad problemet er?

ja undskyld mit indlæg men føler lidt at i bliver udnyttet alle sammen da de to store slet ikke er hjemme hos dem til jul

Anmeld

13. december 2011

Christina.78

kiwilouise skriver:

jo børnene skal holde jul hos mig og min mand og der har vi købt for ca 1000 kr til dem hver så forstår ikke helt hvad problemet er?

ja undskyld mit indlæg men føler lidt at i bliver udnyttet alle sammen da de to store slet ikke er hjemme hos dem til jul

Øh ???

Anmeld

13. december 2011

mamiolvi

Christina.78 skriver:

Øh ???

Tror det er moren til tvillingerne som skriver ... Ja det sætter lidt tanker igang

Anmeld

13. december 2011

Christina.78

Tror det er moren til tvillingerne som skriver ... Ja det sætter lidt tanker igang

ja må du da nok sige..altså intet barn skal sidde uden gaver juleaften - rig som knap så rig, men denne debat lyder lidt mystisk pludselig..

Anmeld

13. december 2011

mamiolvi

Christina.78 skriver:

MNeNej

ja må du da nok sige..altså intet barn skal sidde uden gaver juleaften - rig som knap så rig, men denne debat lyder lidt mystisk pludselig..

Min tanke var at jeg gerne ville hjælpe dem fordi jeg selv ved hvordan det er at have knap så meget ... men tages ved røven vil jeg ikke ... de store er lige glad om der står fra mor eller far på gave mærket bare de får noget ... men jeg sender det som jeg havde lovet hende også vil jeg nok tænke mig lidt om en anden gang ...

Anmeld

13. december 2011

bullerbassen

mamiolvi skriver:

Puha , det bliver da ikke sjovt med fire børn når jeres økonomi er så stram.. Jeg har fundet to dvd film til de store.. Kan du sende en privat besked med din adresse... Så sender jeg til dig... Finder evt noget mere når jeg ige kan komme til det imorgen.. Mine fire børn sover nemlig og jeg vil ikke lige gå ind på deres værelser imens og rode rundt.. Har en dreng på 12 og tvillinger på 10 og en lille på ti uger.. Ser hvad vi kan finde

Sidder og tænker lidt det samme - selvfølgelig kan vi alle have en stram økonomi til tiden, det har vi bestemt også. Det bliver ikke sjovt med et barn mere

Anmeld

13. december 2011

merle2010

kiwilouise skriver:

jeg synes ærlig talt du skulle blande dig udenom, for selvom ungerne ikke er her den 24 så holder vi da jul, og de forventer at få noget af os....

og der er jo også stadig merle...

du har bare din næse alt for langt fremme...

Anmeld

13. december 2011

merle2010

jeg har besluttet mig for at låse den her tråd...

den har taget en uheldig drejning og jeg vil ikke beskyldes for at nasse eller tage røven på nogen..

jeg gider ikke diskutere i denne tråd...

til dem der har sendt til os TAK

hvis i vil mig noget er i velkomne til at skrive privat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.