julegaver til ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. december 2011

merle2010

Tennamor skriver:

Synes det er super modigt af dig at stå frem og bede om hjælp 

Da min datter kun er 7 måneder, har vi ikke rigtig noget vi kan undvære (noget hun ikke bruger mere).

Har du prøvet kirkens korshær, rødekors mv? De har tit legetøj til ingen penge. Er da et forsøg værd 

jeg har ikke råd til bare en lille smule..

de få penge vi har skal bruges på mad og bleer...

og nu er min datter self blevet syg, så nu skal der også bruges penge på medicin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

FrkT

merle2010 skriver:

jeg har ikke råd til bare en lille smule..

de få penge vi har skal bruges på mad og bleer...

og nu er min datter self blevet syg, så nu skal der også bruges penge på medicin

Kan I ikke låne af jeres forældre eller nogle søskende eller noget? Det er da ikke til at klare sig for 200 til både mad og bleer.... eller hvad med banken?

Må jeg spørge hvordan det kan være I har SÅ lidt? Altså tænker at det jo er en rigtig dum måned at have så lidt i... er der sket noget siden det er blevet så lidt? 

Anmeld

12. december 2011

merle2010

FrkT skriver:

Kan I ikke låne af jeres forældre eller nogle søskende eller noget? Det er da ikke til at klare sig for 200 til både mad og bleer.... eller hvad med banken?

Må jeg spørge hvordan det kan være I har SÅ lidt? Altså tænker at det jo er en rigtig dum måned at have så lidt i... er der sket noget siden det er blevet så lidt? 

skriver en pb

Anmeld

12. december 2011

FrkT

merle2010 skriver:

skriver en pb

Bare iorden 

Anmeld

12. december 2011

jydeinden

merle2010 skriver:

er der nogen der ligger inde med noget som de gerne vil donere til en familie som er på røven

vi har et sæt tvillinger på 5 år en dreng og en pige og en lille pige på halvandet..

vi har ikke råd til julegaver til ungerne som situationen ser ud nu, og min samvittighed gør ondt...

jeg kan ikke engang betale porto for tingene

håber der er nogle venlige sjæle...

har du prøvet at skrive i facebook gruppen " gavehjælp 2011" ?

kan være de kan hjælpe dig med nogle gaver også

Anmeld

12. december 2011

merle2010

jydeinden skriver:

har du prøvet at skrive i facebook gruppen " gavehjælp 2011" ?

kan være de kan hjælpe dig med nogle gaver også

jeg har meldt mig ind i en gruppe på facebook, hvor de hjælper med gaver til børnene...

så håber på at nogen reagerer der, men der er allerede så mange søde mennesker der vil forære noget til os, det er så dejligt og jeg er så taknemlig

Anmeld

12. december 2011

jydeinden

merle2010 skriver:

jeg har meldt mig ind i en gruppe på facebook, hvor de hjælper med gaver til børnene...

så håber på at nogen reagerer der, men der er allerede så mange søde mennesker der vil forære noget til os, det er så dejligt og jeg er så taknemlig

mon ikke de gør, ellers må vi da lige rykke efter dem igen

for synes generelt det er synd at børn skal sidde uden nogle gaver juleaften ( ikke ment bebrejdende eller noget) men sådan burde det bare ikke være for nogle børn.

og jamen havde jeg selv nogle børn eller nogle penge så hjalp jeg gerne.. men ikke lige dét vi har mest af

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

merle2010 skriver:

de elsker disney film og barbie, animationsfilm, jamen næsten alle film...

og så er alvin and the chipmunks en stor favorit..

Hvad har de af Disney? Vil gerne donere en af mine film - hvad med Mads & Mikkel?

Anmeld

12. december 2011

merle2010

Baagøe skriver:

Hvad har de af Disney? Vil gerne donere en af mine film - hvad med Mads & Mikkel?

den har de ikke og tak

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

merle2010 skriver:

den har de ikke og tak

Velbekomme Hvor i landet bor du? Send mig evt. en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.