Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wimmie skriver: Og du skal ikke være flov - vi kan alle komme i knibe; sådan er det bare nogle gange
Og du skal ikke være flov - vi kan alle komme i knibe; sådan er det bare nogle gange
ja sådan er det nogengange
men ikke sjovt i december måned hvor børnene er forventningsfulde...
men håber jeg kan glæde dem lidt alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: hvor er du sød lisbeth ja det er lidt flovt, men sådan er situationen bare pt... jeg vil meget gerne komme forbi en dag
hvor er du sød lisbeth
ja det er lidt flovt, men sådan er situationen bare pt...
jeg vil meget gerne komme forbi en dag
Jeg kigger lige på det i løbet af ugen, så finder vi bare ud af noget. Jeg kan evt også komme forbi med det på vej til job. Skriver lige en pb når jeg har fået gravet mig frem i garagen:-)
merle2010 skriver: de store er til tegnefilm, actionfigurer, dukker, pistoler, biler, bøger jamen det meste
de store er til tegnefilm, actionfigurer, dukker, pistoler, biler, bøger jamen det meste
mamiolvi skriver: Og det kan godt være brugte ting ?
Og det kan godt være brugte ting ?
ja sagtens
merle2010 skriver: vi giver slet ikke til familien, ja ikke engang til hinanden jamen jeg ville da være lykkelig hvis du havde noget til den lille jeg synes simpelthen det er så flovt det her, men min samvittighed kan ikke bære hvis de ingenting får..
vi giver slet ikke til familien, ja ikke engang til hinanden
jamen jeg ville da være lykkelig hvis du havde noget til den lille
jeg synes simpelthen det er så flovt det her, men min samvittighed kan ikke bære hvis de ingenting får..
Får de store ikke af deres mor?
Synes fandme det er sejt at du tør stå frem og sige "Jeg har brug for hjælp, nogen der kan hjælpe?" - så det synes jeg ikke du skal være flov over...
Rikke
Laulund87 skriver: Får de store ikke af deres mor?
jo det går jeg da ud fra de gør
vi har bare ikke noget at give dem...
men det er sku værre med den lille....
så de får da lidt julegaver..
merle2010 skriver: jo det går jeg da ud fra de gør vi har bare ikke noget at give dem... men det er sku værre med den lille.... så de får da lidt julegaver..
Jeg kan lige kigge i gemmerne.. Har jo en pige på to og hun kan sikkert undvære en bamse eller sådan noget
Laulund87 skriver: Jeg kan lige kigge i gemmerne.. Har jo en pige på to og hun kan sikkert undvære en bamse eller sådan noget
HVOR ER DU SØD
tak
merle2010 skriver: HVOR ER DU SØD tak
Vil du ikke sende din adresse i en PB?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128