Søde broderier peter plys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Aqnete

Benjamins'mor skriver:

Hvad vil sådan en koste i materiale?

210,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Benjamins'mor

Aqnete skriver:

210,-

Okay, rimelig pris, men desværre for dyrt til mig.

Anmeld

31. oktober 2012

Mia Hansen

Er det sådan så du har en skabelon til den med bogstaverne du har løst til at dele ud af??

Anmeld

4. marts 2014

Thomsen87

Hej. Jeg ville høre om du havde lyst til at dele/sælge dine nogle af dine mønstre med Peter Plys? Hilsen Katrine  ps du kan evt. skrive til mig på min mail densmukke_3@hotmail.com

Anmeld

4. marts 2014

StudPsyk

Thomsen87 skriver:

Hej. Jeg ville høre om du havde lyst til at dele/sælge dine nogle af dine mønstre med Peter Plys? Hilsen Katrine  ps du kan evt. skrive til mig på min mail densmukke_3@hotmail.com

Profilen er slettet, så du skal desværre ikke forvente at få svar  

Anmeld

27. april 2014

livblomster

Aqnete skriver:

Heej alle sammen

Jeg er jolidt gammeldags af slagsen og syntes det er dejligt at have noget at slappe af med .

Så jeg brodere, og det kan være hvad som helst .

Jeg har lavet disse færdige og har et par stykker mere med peterplys også . Og hvis nogle er interesseret , så sælger jeg dem Ligeledes hvis nogle finder noget på nettet de gerne vil have syet så gør jeg også gerne det . Det eneste jeg forlanger er de penge som broderiet koster . Jeg modtager ikke arbejdsløn

Varme Hilsner Agnete

Hej!!! Det med alfabetet- er det muligt for dig at sende mig et billede af det mønster du har brugt- sådan tern for tern??? Vil nemlig gerne selv lave det, har et mindre baby-boom i familien, og vil gerne være lidt kreativ?? 

Anmeld

27. april 2014

Mor til F

Hvor er de bare søde Er helt tosset med Peter Plys..Gad vide om min kommende datter,  også kommer til,  at kunne lide ham?  

Anmeld

28. juli 2014

elisiussen

Har du evt en skabelon til alfabetet ? 

Mvh Maya

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.