Søde broderier peter plys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.837 visninger
27 svar
2 synes godt om
11. december 2011

Aqnete

Heej alle sammen

Jeg er jolidt gammeldags af slagsen og syntes det er dejligt at have noget at slappe af med .

Så jeg brodere, og det kan være hvad som helst .

Jeg har lavet disse færdige og har et par stykker mere med peterplys også . Og hvis nogle er interesseret , så sælger jeg dem Ligeledes hvis nogle finder noget på nettet de gerne vil have syet så gør jeg også gerne det . Det eneste jeg forlanger er de penge som broderiet koster . Jeg modtager ikke arbejdsløn

Varme Hilsner Agnete

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Lone Jakobsen

nåh de er da rigtig søde.

har selv broderet en gang, men har ikke rigtigt tålmodigheden længere. så for at du kan lave noget så fint.

Anmeld

18. december 2011

twinboys

hvor er det fint... hvad ville det koste at få lavet 5 stk med den med pakkekalenderen...

Anmeld

18. december 2011

Benjamins'mor

Hvad vil det koste at få lavet en med peter plys og tigerdyret som på nr. 1 med navn og fødselsdato, vægt og længde?

Anmeld

18. december 2011

kirsti

Hvor er de søde! Jeg er ved at brodere et billede af noah 

Anmeld

18. december 2011

Aqnete

Benjamins'mor skriver:

Hvad vil det koste at få lavet en med peter plys og tigerdyret som på nr. 1 med navn og fødselsdato, vægt og længde?

Jeg har faktisk luge lavet sådan en . Den er virkelig sød ! Jeg ligger et billed ind lidt senere til dig for er lige på vej til jule tam tam jeg tager ikkbingoet for det ! Kun hva billedet koster i materiale . 

Anmeld

18. december 2011

Aqnete

twinboys skriver:

hvor er det fint... hvad ville det koste at få lavet 5 stk med den med pakkekalenderen...

Jeg modtager ikke penge eller timeløn gør det fordi jeg hygger mig med det . Så du skal kun betale materialet

Anmeld

18. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvor er de fine. Hvad ville den med alfabetet koste?

Anmeld

18. december 2011

jydeinden

Aqnete skriver:

Heej alle sammen

Jeg er jolidt gammeldags af slagsen og syntes det er dejligt at have noget at slappe af med .

Så jeg brodere, og det kan være hvad som helst .

Jeg har lavet disse færdige og har et par stykker mere med peterplys også . Og hvis nogle er interesseret , så sælger jeg dem Ligeledes hvis nogle finder noget på nettet de gerne vil have syet så gør jeg også gerne det . Det eneste jeg forlanger er de penge som broderiet koster . Jeg modtager ikke arbejdsløn

Varme Hilsner Agnete

wauw hvor er de fine.. gid man have nogen at give sådan nogle til hehe

Anmeld

18. december 2011

4kløver

Er det sådan man sender penge til dig også du køber ind til det og sender det når det er færdig.. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.