Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aqnete skriver: Jeg modtager ikke penge eller timeløn gør det fordi jeg hygger mig med det . Så du skal kun betale materialet
Jeg modtager ikke penge eller timeløn gør det fordi jeg hygger mig med det . Så du skal kun betale materialet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aqnete skriver: Jeg har faktisk luge lavet sådan en . Den er virkelig sød ! Jeg ligger et billed ind lidt senere til dig for er lige på vej til jule tam tam jeg tager ikkbingoet for det ! Kun hva billedet koster i materiale .
Jeg har faktisk luge lavet sådan en . Den er virkelig sød ! Jeg ligger et billed ind lidt senere til dig for er lige på vej til jule tam tam jeg tager ikkbingoet for det ! Kun hva billedet koster i materiale .
Hvad skal du have for billedet med alfabetet?
Benjamins'mor skriver: Hvad vil det koste at få lavet en med peter plys og tigerdyret som på nr. 1 med navn og fødselsdato, vægt og længde?
Hvad vil det koste at få lavet en med peter plys og tigerdyret som på nr. 1 med navn og fødselsdato, vægt og længde?
Så fik jeg taget billedet . Jeg mangler kun lige lidt på kanten og så at ramme den ind Navn osv skal stå øverst
ESV skriver: Hvad skal du have for billedet med alfabetet?
Det koster 589 ,- i materiale Så det er alt .
twinboys skriver: Ja det læste jeg men hvad koster det at lave 5 stk til mig
Ja det læste jeg men hvad koster det at lave 5 stk til mig
Lige den her jeg har broderet koster 429 , men de er desværre udgået fra marked . Men der er kommet en masse nye også med peter plys !
4kløver skriver: Er det sådan man sender penge til dig også du køber ind til det og sender det når det er færdig.. ?
Er det sådan man sender penge til dig også du køber ind til det og sender det når det er færdig.. ?
Ja for eksempel Det er hva vi lige finder ud af . Hvad du også er mest tryg ved
Aqnete skriver: Lige den her jeg har broderet koster 429 , men de er desværre udgået fra marked . Men der er kommet en masse nye også med peter plys !
Kan du labe nogle forskellige med cars og star wars og hvad tror du det vil koste prismæssig hvis
Aqnete skriver: Så fik jeg taget billedet . Jeg mangler kun lige lidt på kanten og så at ramme den ind Navn osv skal stå øverst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128