Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mizz-sommer skriver: super flotte billeder god jul
super flotte billeder
god jul
MAnge tak
God Jul
Moar2012 skriver: Hvilket kamera har du til at tage billederne med?? De er super gode:-)
Hvilket kamera har du til at tage billederne med?? De er super gode:-)
Jeg bruger et Canon 550D men har forskellige objektiver det mere dem man skal kaspe penge efter
mth1987 skriver: Kan man bestille dig til at tage billeder af min datter og hvad er prisen
Kan man bestille dig til at tage billeder af min datter og hvad er prisen
Mange tak.. tjoh det kan man godt, kommer an på hvornår, jeg er lidt i mangel af dage her op til julen.. hvis du skriver en PM kan vi aftale nærmere
Wow, hvor er de gode - sikke da nogle super smukke modeller
Wimmie skriver: Wow, hvor er de gode - sikke da nogle super smukke modeller
mange tak... ja alle smukke modeller
Sikke dog nogle UTROLIG smukke billeder, hold da helt op!!!
oOhelene&larsOo skriver: Sikke dog nogle UTROLIG smukke billeder, hold da helt op!!!
mange tak
Camillas-Copenhagen.com skriver: Ja efter jeg lavede en trå igår hvor mange ytrede linket ikke virkede er jeg nu hoppet på Mac´en mad billederne, så flasher jeg lidt her.. der er blandet af folk, og så mit eget yngel
Ja efter jeg lavede en trå igår hvor mange ytrede linket ikke virkede er jeg nu hoppet på Mac´en mad billederne, så flasher jeg lidt her..
der er blandet af folk, og så mit eget yngel
Macén mad? Bliver nød til og spørge om du bruger et billede redigeringsprogram til mac og i så fald hvilket??
Wauw nogle skønne billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128