Mavebilleder, dåbsbilleder, potræt billeder og alt det andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

marloutti

Camillas-Copenhagen.com skriver:

mange tak. bliver bedre for hver gang jeg øver... desværre gider sønnen ikke rigtigt at have taget billeder mere, men han har også være tålmodig hele sit liv,, han render selv med mit digitale kamera og tager billeder 

Hi, hvor sjovt...  Ja, der er ikke noget at sige til, de får nok, de små pus... Her tager vi vist også lidt mange billeder, men det er altså svært at lade være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Kamulla

marloutti skriver:

Hi, hvor sjovt...  Ja, der er ikke noget at sige til, de får nok, de små pus... Her tager vi vist også lidt mange billeder, men det er altså svært at lade være...

det jo det 

Anmeld

11. december 2011

Laura.

Wow !! Super flotte billder !

Anmeld

11. december 2011

Kamulla

Laura. skriver:

Wow !! Super flotte billder !

mange tak 

Anmeld

11. december 2011

Phoenix

Rigtig flotte billeder. Du er jo virkelig dygtig   Er det kun til eget brug du tager billeder eller påtager du dig også opgaver for andre  ? 

Anmeld

11. december 2011

Kamulla

Phoenix skriver:

Rigtig flotte billeder. Du er jo virkelig dygtig   Er det kun til eget brug du tager billeder eller påtager du dig også opgaver for andre  ? 

jeg har taget af venner og familie.. 

det er bare min hobby ved siden af skolegang og barn.. men mange tak.. ikke fordi man ikke ville kunne booke mig, men det er få dage jeg har at gøre godt med til det

Anmeld

11. december 2011

Phoenix

jeg har taget af venner og familie.. 

det er bare min hobby ved siden af skolegang og barn.. men mange tak.. ikke fordi man ikke ville kunne booke mig, men det er få dage jeg har at gøre godt med til det

Du er rigtig dygtig til din hobby i hvert fald så 

Er selv kreativ anlagt, så bliver imponerede og inspirerede, når jeg ser resultater som dine 

Anmeld

11. december 2011

Mizz-sommer

Ja efter jeg lavede en trå igår hvor mange ytrede linket ikke virkede er jeg nu hoppet på Mac´en mad billederne, så flasher jeg lidt her..

der er blandet af folk, og så mit eget yngel

super flotte billeder

god jul

Anmeld

11. december 2011

Moar2012

Ja efter jeg lavede en trå igår hvor mange ytrede linket ikke virkede er jeg nu hoppet på Mac´en mad billederne, så flasher jeg lidt her..

der er blandet af folk, og så mit eget yngel

Hvilket kamera har du til at tage billederne med?? De er super gode:-)

Anmeld

11. december 2011

B&J

wow hvor er du bare en super hot og flot Kvinde med stort K.... og sikke nogle dejlige mave billeder og super lækre og solstråle børn du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.