Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja efter jeg lavede en trå igår hvor mange ytrede linket ikke virkede er jeg nu hoppet på Mac´en mad billederne, så flasher jeg lidt her..
der er blandet af folk, og så mit eget yngel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillas-Copenhagen.com skriver: Ja efter jeg lavede en trå igår hvor mange ytrede linket ikke virkede er jeg nu hoppet på Mac´en mad billederne, så flasher jeg lidt her.. der er blandet af folk, og så mit eget yngel
hold da op nogle Super lækre billeder
Super flotte billeder! Er især vild med farvebillederne af din søn!
ciepige skriver: Super flotte billeder! Er især vild med farvebillederne af din søn!
tak.. er også mest til farvrige billeder, men der er ikke meget tilbage... elsker sommeren og foråret for lys og farve.. hehe.. hvis jeg ikke kan få farve elsker jeg lyse billeder
Camillas-Copenhagen.com skriver: tak.. er også mest til farvrige billeder, men der er ikke meget tilbage... elsker sommeren og foråret for lys og farve.. hehe.. hvis jeg ikke kan få farve elsker jeg lyse billeder
Det bliver også sådan helt engle-agtigt. Rigtig fint
mange tak
Det er virkelig nogle lækre billeder! Wow... Jeg synes, du er super dygtig...
marloutti skriver: Det er virkelig nogle lækre billeder! Wow... Jeg synes, du er super dygtig...
mange tak. bliver bedre for hver gang jeg øver... desværre gider sønnen ikke rigtigt at have taget billeder mere, men han har også være tålmodig hele sit liv,, han render selv med mit digitale kamera og tager billeder
Utrolige smukke billeder..!! Og en helt vildt dejlig lækker charmetrold ham den lille dreng!! Hans øjne er da ikke til at stå for.. Hehehe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128